شاید این پرسش برای شما هم اتفاق آموزش سئو افتاده باشد که در اصل به کارگیری از گوگل تگ منیجر چه اهمیتی دارااست؟ واقعیت این میباشد که شما برای مدیر کدهای متعدد به هیچ ابزاری نیاز ندارید و هیچ الزامی به به کارگیری از گوگل تگ منیجر وجود ندارد. البته به کارگیری از گوگل tag manager امداد میکند تا رئیس کدها معمولی خیس باشد. با استعمال از گوگل tag manager می توانید در طول و هزینه صرفه جویی فرمائید.

 
با فراگیری گوگل tag manager می‌توانید به آسانی از این ابزار در جهت افزایش و بهبود چگونگی تارنما و نرم افزار به کار گیری کنید. گوگل تگ منیجر یک ابزار بدون پول میباشد که کاربردهای متعددی داراست و تجهیزات خیر را در مشت شما قرار می‌دهد. همان گونه که از اسم این ابزار معلوم میباشد به شما برای رئیس تگ ها امداد میکند. برای نرم‌افزار نویسی یک وب سایت اشکال و اقسام تگ ها به کارگیری می شود.
 
این تگ ها برای بار گذاری شدن و به اکران درآمدن برای مخاطب مجال وقت گیر را طلب میکنند. البته با به کار گیری از گوگل تگ منیجر میتوان این فرصت را کاهش اعطا کرد. و این صرفا یکی مزیت های گوگل تگ منیجر میباشد. قبل از تگ منیجر برای نظارت مواقعی مثل تعداد کلیک هایی که روی یک دکمه یا این که لینک و پیوند انجام شده میباشد و یا این که بازدیدها سایت بایستی کدهایی روی وبسایت یا این که نرم افزار قرار میگرفت. ولی با به کار گیری از گوگل تگ منیجر این فعالیت بسیار معمولی خیس شد‌ه‌است.