در نقطه نهایی، شما می بایست شبکه های آموزش سئو خویش را برای بازدید وقت گیر بازه زمانی باصرفه فرمائید. در این مورد می توانید از نحوه های همگانی مانند شیت نهایی، فراخوان شغل، تریلر شبکه به کار گیری فرمایید و به‌این شکل بازی کنندگان خویش را به اعضای شبکه تبدیل فرمائید. عامل آن چیست؟ انگیزه آن این میباشد که اعضای شبکه دو موازی اشخاص دیگر کلیپ ها را تماشا می نمایند.

 
برای مثال تریلر کنونی شبکه NASCAR «شش دقیقه رونمایی از فن جیمی جانسون» میباشد. چرا این ویدئو برای بازدید کنندگانی که در شبکه عضو نشده اند  اکران داده شد؟
 
 از آنجایی که جیمی جانسون قهرمان هفت توشه خصوصی استکان اسکار میباشد، اظهار‌کرد که سال ۲۰۲۰ واپسین سالی خواهد بود که در مسابقات حضور دارااست. به این ترتیب بازدیدکنندگان نمی خواستند حتی یک مسابقه از اورا در سال بعدی از دست دهند.
 
دراین مورد  بازاریابان محتوا می‌توانند از این استراتژی بازاریابی محتوا به کار گیری نمایند:
افزودن صفحه ها نهایی :
 
صفحه های نهایی مثلا ابزارهای قدرتمندی می باشند که به شما قابلیت میدهد محتوای خویش را تبلیغ نمایید. این صفحه ها بازدید کنندگان
 
 را به تماشای ویدیوها و یا این که  شبکه های دیگر یوتیوب هدایت می نمایند.
از بازدیدکنندگان خویش بخواهید در شبکه شما عضو شوند و بعد از آن وبسایت کالای خویش را تبلیغ نمائید. می‌توانید این مورد ها را به ۵ الی ۲۰ ثانیه نهایی کلیپ اضافه نمائید تا بدین شکل هم در ورقه اکران تلفن همراه و دسکتاپ اکران داده گردد.  
 
ساخت کارت:
 
کارت ها اعلان های از پیش پوسته بندی گردیده ای میباشند که در دستگاه های تلفن همراه یا این که دسکتاپ ظواهر میگردند. به یاری آن‌ها می‌توانید مارک و یا این که دیگر ویدئو های خویش را در شبکه تبلیغ نمایید. شما می‌توانید از چند نوع کارت مانند کارت‌های یاری مالی، کلیپ، شبکه های دیگر و غیره به کارگیری نمائید.
 
فیض گیری
چه‌گونه استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR ، آن را به یک مارک برنده تبدیل کرد؟طبق داده های Tubular Labs، ناسکار از میانه نوامبر ۲۰۱۷ تا وسط نوامبر ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۱۸۵ ویدئو در شبکه یوتیوب خویش بار گذاری نموده است. این ویدئو ها در کل ۲۸.۶ میلیون بازدید و ۴۷۲ هزار تعامل به دست آورد که به صورت کلی نرخ تعاملی موازی با ۱.۶ درصد بود.