مسلماً اکثری از اشخاص به اندیشه این آموزش سئو افتادند که برای خودشان وبسایت بسازند، البته ساختن وبسایت، مستلزم اقدامات متفاوت و داده ها کافی در امر کلیه بعدها میباشد. اساسی‌خیس از همگی اینکه شما پس از ساختن وبسایت اقدامات مختلفی را اجرا می‌دهید، برای مثالً تبلیغات کرده یا این که محتوای عالی ساخت‌و‌ساز میکنید.

 
ولی بایستی درین دربین، منبعی هم داشته باشید تا از روش آن بتوانید اقدامات خویش را تحت حیث بگیرید. دقیقاً همین جا میباشد که ایجاد کرد حساب گوگل آنالیتیکس به شما امداد می‌نماید.
 
ایجاد کرد حساب گوگل آنالیتیکس چیست؟ 
پیش از اینکه بخواهیم راجع‌به کیفیت تشکیل داد حساب گوگل آنالیتیکس با شما حرف کنیم، نخستین بایستی ببینیم که‌این ابزار چیست و چه بهره‌ای داراست؟ اسم دیگر گوگل آنالیتیکس، گوگل محاسبه میباشد که در‌پی بیشتر با آن آشنا خواهید شد.
 
 
 
همانگونه که از نامش می توانید در نظر گرفتن بزنید، این ابزار آنالیزگر در گوگل به شما یاری می‌نماید که داده ها وب سایت خویش را آنالیز، محاسبه و تجزیه و بررسی نمایید. در فیض میتوانید تعداد بازدیدکنندگان را بفهمید.
 
ولی می توانید واحد سنجش نرخ پریدن، جنسیت یوزرها، بازه فرصت باقی ماندن استفاده کننده در شیت متبوع و هریک از داده ها جزئی درباره ی کردار مخاطب با سایتتان را متوجه گردید. پس قطعاً تا به اینجا فهمیدید که چرا تشکیل داد حساب گوگل آنالیتیکس مداقه متعددی داراست.