بدین ترتیب آن‌ها‌را به سوا نقظه امن خویش آموزش سئو ارشاد نکنید. از چارچوب مطلوب به کارگیری نمائید تا بیشترین تخصص را در کمپانی به دست آورید در حالی که فعالیت را غمگین نمی‌کنید. از آن‌ها نخواهید که پیش نویس نوشته‌علمی ای تنظیم نمایند. در قبال ، لیستی از لغات کلیدی را که پیش از این گردآوری کرده ایم به کارمندان ارائه دهید و از آنان بخواهید تا آنها را به مشتریان مجازی سفارش نمایند. به عبارت دیگر ، طریقه و تخصص خویش را به اشتراک بگذارید.

 
مطمئن گردید که توضیح می دهید که متن آنان همانگونه که می باشد به کار گیری نمیشود ، بلکه در ازای به وسیله یک نسخه برداری رایتر حرفه‌ای دستکاری میگردد. حداکثر به کارگیری را از مشورت یک ماهر برای ایجاد محتوای ماهر داشته باشید.
 
 
 
لغات کلیدی سوالهای حقیقی در قسمت ساخت و ساز محتوای حرفه‌ای میباشند!
از آن‌جا که کارشناسان به سوال ها که عموم از گوگل می‌پرسند "جواب" می‌دهند ، بایستی به خیال داشته باشند که گرچه لغت ها کلیدی به لحاظ تحت عنوان جواب می‌رسد ، سوال ها حقیقی مشتریان حقیقی میباشد.
 
مثلا ، برای واژه و کلمه کلیدی "تعطیلات مکزیک" در ماه دسامبر ، پرسش حقیقی مشتری در ذهن قادر است چیزی مشابه به "در باب رفتن به مکزیک برای تعطیلات در دسامبر چیست؟" باشد.