• آن‌ها فعال ترین استراتژی های بازاریابی آموزش سئو محتوا را در این باره دارا هستند ، البته رویکردشان در مقایسه با رقبا نیز به طور کاملً آشفته به حیث می رسند.

• این سایت از طریق های اخلاقی برای بازاریابی محتوا به کار گیری نمی نماید. براین اساس ما نقطه ضعف قابل توجهی در استراتژی آن ها پیدا کرده ایم که می‌توانیم از آن به عایدی خودمان به کار گیری کنیم.
• بیشترین به کارگیری آن ها از منابع فرنگی برای ارتقا ، از روش پیوندهای سوا مسئله میباشد ؛که در اواسط متن ظواهر می گردد. این منابع میتواند در یک تارنما مرتبط یا این که در موضوعی تماماً غیر مرتبط باشد. واضح میباشد که آن ها برای این ارتباطات ، به احتمال زیاد چیزی نزدیک به 1 دلار برای هر لینک ، پرداخت کرده اند.
تجزیه و آنالیز ما طریق های ناعادلانه آن‌ها‌را آشکار می نماید. آن ها پیوندهای متعددی خریدند و از آن ها در اواسط متن استعمال می نمایند. بعضا از پیوندهای آن‌ها در متن درنظرگرفته شده میباشد که بی رابطه با نوشته‌ی‌علمی نویسی وجود ندارد. این یک استراتژی ارزان و اثرگذار برای افزایش سرویس ها آن ها میباشد. به تصویر شیت نگاه نمایید تا مشاهده کنید چه چیزی پیدا کردم:
 
گزارشات آزمایشگاهی
 
 
متن درباره یک کمپانی مکزیکی با پیوندی به طور کاملً بی مفهوم به کاغذ ای میباشد که مرتبط با خرید گزارشات آزمایشگاهی میباشد. حتی پیوندی در ورقه یک رستوران گیاهخوار در سیاتل قرار داده گردیده‌است!
هر که به‌این لینک ها دسترسی پیدا می نمایند ، خط مش بسیار زمانبر را چهت نیل به سایت طی می نماید.این مورد به وضوح صرفا برای بهینه سازی جاری ساختن میگردد. چرا این یک نقطه ضعف به حساب آورده می شود. در حالتی که چه ممکن میباشد این فعالیت مقام آن‌ها‌را در موتور های کاوش ارتقاء دهد؛ البته ممکن میباشد اعتنا گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگری را برای اسپم کردن این ارتباطات در یک یا این که تعدادی دامنه، به خویش جلب نماید.
 
اسپم
 
اینجانب اکثری از طریق های دیگر تبلیغات نهفته (گفت و گو در انجمن ها و ارائه نظرها) را پیدا کردم ، ولی تعجب آور ترین آن‌ها این نحوه بود:
 
 
بک لینک و پیوند
 
بازاریابی محتوا
 
استراتژی آن ها را به رنج می قدرت "بازاریابی محتوا" نامید. این طریق در واقع صرفا ایجاد کرد لینک اسپم میباشد.