در این‌حالت نیاز میباشد خودتان یا این که یک نفر در دسته‌تان seo را خاطر بگیرید آموزش سئو و برای این مسئله نیاز میباشد در یک عصر seo کمپانی نمائید.
 
مزیت‌های این طریق را می‌اقتدار چنین ذکر کرد، وبسایت دست خودتان میباشد و شما دیگر میدانید دقیقا روی وبسایت‌تان چه چیزی رخداد می‌ افتد.
 
seo کلاه سپید اجرا می‌دهید و نگران جریمه شدن به وسیله گوگل نیستید و از تمامی اساسی‌خیس نیاز وجود ندارد پنل مدیر وبسایت را به دست کس دیگری بدهید.
 
هنگامی یکبار روی کلمه و واژه‌ای درجه بگیرید دیگر مسیر را آموخته‌اید و میتوانید هر واژه و کلمه‌ای که دوست داشتید را به ورقه اولیه گوگل بیاورید.
 
و در غایت می توانید از این شیوه درآمدزایی فرمایید و بهینه سازی تارنما‌های بقیه افراد را نیز به عهده بگیرید و درآمد جانبی نیکی از این شیوه استحصال فرمایید.
 
در حالتی‌که تصمیم گرفتید از طریق دوم به کار گیری فرمائید، یعنی خودتان بهینه سازی را حافظه بگیرید بایستی در یک عصر آموزشی مطمئن کمپانی فرمایید، چون معمولا ارزش عصر‌های seo حرفه ای که با کمپانی در آنان تبدیل به یک سئوکار حقیقی وواقعی گردید ارزان وجود ندارد.
 
 
 
 
 
 
 
آیا می توانم بهینه سازی‌ی سایتم را خودم ایفا دهم؟
seo وبسایت مستلزم صرف فرصت و پول میباشد. در‌حالتی که دارایی نادر و مجال متعددی دارید، بد‌ترین کاری که می توانید ایفا دهید، برگشت به مرکز ها ارائه دهنده سرویس ها seo‌ی شغل‌نا‌بلد و غیر‌حرفه ای میباشد. در شرایطی که به بهبود بهینه سازی‌ی وب سایت خویش عشق‌مندید، البته نمی‌توانید از سرویس ها seo‌ی مشاوران و مرکز ها عالی مقام منفعت ببرید، نگران نباشید. از آنجاییکه نصیب قابل توجهی از فراگیری‌های seo (مانند همین نوشته‌ی‌علمی) بطور بدون پول در فضای اینترنت جانور و در‌دسترس میباشد، با یه خرده بازرسی و ولی تمرین بسیار، میتوانید حافظه بگیرید که چطور سایت خویش را بهینه سازی فرمایید؛ دستکم تا هنگامی که میزان دارایی کافی برای به کار گیری از سرویس ها مرکزها ماهر را بدست آورید.