نهایتاً بایستی بیان کرد غرض مهم شما بایستی ارتقا نرخ تبدیل باشد. البته این بستگی داراست آموزش سئو که اجرا چه کاری را تبدیل بدانید. به عنوان مثالً در صورتی‌که غرض شما ارتقاء تصویب‌اسم‌های بدون‌پول باشد، می بایست تست‌های خویش را بر مبنای این عمل بسنجید. درصورتی که مقصود، ارتقاء فروش در یک فروشگاه آنلاین میباشد، می بایست غرض تبدیل و آزمایشات خویش را مبتنی بر ترازو ارتقاء فروش بسنجید.
 
در صورتیکه مقصود اینترنت‌وبسایت شما ارتقا تصویب‌اسم‌های بدون‌پول و در غایت ارتقا تصویب‌اسم‌های یاروهمدم با پرداخت اشتراک میباشد، می بایست فیض آزمایشات خویش را بر مبنای این غرض بسنجید، خیر بر مبنای کلیک‌های روی شیت مهم تصویب‌اسم یا این که بقیه معیارهای نامرتبط!
 
در صورتی نتوانید مقصود اساسی و صحیح خویش از سئو نرخ تبدیل را تشخیص دهید، در غایت، خرده‌تبدیل‌هایی را می‌سنجید که مدام هم به بهبود نرخ تبدیل مهم اینترنت‌وبسایت‌تان سبب ساز نخواهند شد. مثلا ممکن میباشد تعداد کسانی که از کاغذ اساسی اینترنت‌وب سایت به هیبت نام نویسی می روند را بسنجید. بعداز جاری ساختن یک تست، متوجه میشوید که ۱۰% اشخاص بیشتری از این کاغذ به هیبت نام نویسی می روند، براین اساس به‌این سود می سید که‌این تغییر و تحول را در اینترنت‌وبسایت خویش اعمال نمایید.
 
البته چیزی که از آن مطلع نیستید این میباشد که اگرچه این تغییر و تحول، نرخ کلیک بر روی هیبت تصویب‌اسم را ۱۰% ارتقاء داده میباشد، البته تعداد تصویب‌اسم‌ها را ۵% کاهش داده میباشد. به همین استدلال بایستی مدام نتیجۀ تست را با مقصود مهم خویش بسنجید. اگرچه بهبودهای فیس داده در حیطههای خرده‌تبدیلی (مثل ارتقاء جابجایی استفاده کننده از شیت‌ی مهم به برگه‌ تصویب‌اسم) دستاورد نیکی میباشد، البته غرض آخری شما از اعمال یک تست این وجود ندارد، بلکه می خواهید تعداد تصویب‌اسم‌های قطعی خویش و تعداد فروش اشتراک را بالا ببرید.
 
این غلط، خطا رایجی میباشد. یک ورژن ممکن میباشد نرخ کلیک بر برگه نام نویسی را ۲% ارتقا دهد، البته ورژن‌ای دیگر هیچ صعودی در نرخ کلیک بر هیبت نام نویسی تولید نکند البته تصویب‌اسم‌های قطعی را تا ۸% بیشتر نماید. در سناریویی دیگر، ممکن میباشد هر دو ورژن سبب ساز به ارتقاء یکسانی در نرخ کلیک شوند، البته ورژن تازه اشخاص بیشتری را به نام نویسی یا این که تصویب پیشنهاد ترغیب نماید. جز با سنجش هر تست مطابق مقصود اساسی خویش هیچ گاه نخواهید فهمید که کدام ورژن حقیقتاً داراست همت بهتری علامت می دهد.