قبل از هر چیز بگذارید یک خلاصه کوتاه از این دو مقاله را با خواننده گان آموزش سئو میان بگذاریم. (در حالتی‌که دو مقاله قبل ما راجع‌به انکرتکست را بازرسی کرده‌اید، میتوانید در کمال وقار نصیب آینده را رد نمایید.)
 
انکر تکست و طریق‌های با صرفه‌سازی آن
 
 
خواسته از انکر تکست به عبارتی متن پیوند میباشد. یعنی به عبارتی متنی که برای مخاطب اکران داده می گردد و قادر است بروی آن کلیک نماید. هم اکنون چرا انکرتکست اساسی میباشد؟ به یک عامل معمولی: گوگل هنگامی لینکی به وب سایت شما مشاهده می‌نماید، متن آن را میخواند. بر این پایه میباشد که میفهمد کاغذ شما در چه موردی میباشد و بابت این پیوند بایستی در کدام واژه و کلمه کلیدی به ورقه شما جايگاه بدهد. پس به کار گیری از انکر تکست های بهتر و مرتبط می تواند به بالارفتن رنک گوگل و در غایت داده های عددی وبسایت شما یاری دهد. البته می بایست مراقب باشید. چرا؟ زیرا به کار گیری زیاد از یک واژه کلیدی معلوم در انکرتکست‌ها سبب ساز میشود گوگل شمارا تحت عنوان یک خلافکار شناسایی نماید و بابت اینکار جریمه گردید.
 
پس شما می بایست اعتنا نمایید که چه یک لینک و پیوند داخلی در وب سایت خویش ساخت میکنید یا این که چه شخصاً برای به چنگ آوردن بک لینک و پیوند از تارنما‌های دیگر دست به عمل می شوید (درحال حاضر چه با درخواست از تارنما‌ها و بلاگ‌های دیگر، چه با گذاشتن پیوند خویش در کانال‌های اجتماعی و حتی‌در بدترین وضعیت، خرید لینک و پیوند)، انکر تکست آن را به صحت گزینش فرمائید تا گوگل شما‌را جریمه نکند. همان گونه که گفتم، در مقاله پیشین تماماً به‌این مسئله پرداخته‌ایم.
 
قطعا بخوانید: مزرعه پیوند یا این که Link Farm چیست و چرا می بایست از آن خودداری کرد؟
 
طریق توزیع عالی انکر تکست در لینک و پیوند‌ها
یکی‌از مواقعی که در مقاله پیشین تحقیق شد، این بود که انکر تکست لینک و پیوند‌ها چه گونه می بایست توزیع شوند تا شایسته ترین نتیجه ها را داشته باشند و در عین اکنون جریمه نشوید. برای این خواسته یک نمودار هم (از یک کدام از همکااران انگلیسی خویش) به شما ارائه دادیم.   اما گفتیم که‌این نمودار بیشتر در نقش یک توصیه میباشد و شاید چندان برای یک وبسایت اهل ایران میانگین مطلوب نباشد و یک روش عالی هم وجود دارااست. (در صورتی‌که خواسته از اصطلاحات مصرف شده درین نمودار را نمی‌دانید، نگران نباشید. در نصیب آینده این نوشته ی علمی، آنان‌را مقداری توضیح خواهم اعطا کرد.)