خواسته از سرعت تارنما، سنجش بازه زمانی وقتی میباشد که محتویات آموزش سئو شما بر روی شیت بارگزاری میگردد.
 
سرعت کاغذ Page speed چیست؟
در اکثر مواقع سرعت کاغذ را با سرعت وبسایت خطا میگیرند که در واقع سرعت شیت برای اکران یک کدام از مثال های صفحه ها در یک تارنما میباشد. سرعت شیت را می قدرت با به کار گیری از دو طرز تعریف کرد:  “فرصت بار گذاری کاغذ” ( بازه وقتی که ارتفاع می‌کشد تا محتویات یک ورقه کاملا اکران داده گردد) یا این که ” مجال اولی بایت” ( زمان وقتی که ارتفاع میکشد تا مرورگر شما او‌لین بایت از داده ها را از خدمت دهنده اینترنت اخذ نمایند).
 
شما میتوانید سرعت برگه خویش را با Google Page Speed Insights  آنالیز نمایید. این قابلیت و امکان گوگل می‌تواند سرعت بارگزاری و سرعت کاغذ تارنما متبوع را که دربرگیرنده داده هایی از جانب CRUX میباشد، بدست آورده و سود را با دقت به دو میزان اصلی سرعت گزارش دهد: که‌این دو ترازو، رنگ اولی محتوا و بارگزاری محتوای DOM می باشند.
 
شایسته ترین راهکارها برای seo
گوگل سرعت وب سایت (در سود سرعت کاغذ) را تحت عنوان یکی الگوریتم های اساسی برای جايگاه بندی صفحه ها تارنما اعلام نموده است و پژوهش ها آرم داده اند که گوگل ممکن میباشد برای اندازه گیری سرعت ورقه، با استعمال از طریق های خاصی مجال اولی بایت ورقه را اندازه گیری نماید. ضمن این، سرعت تحت برگه، به‌این معناست که موتور های کاوش میتوانند با استعمال از دارایی های منحصر خزیدن که بدین فرمان تخصیص داده گردیده است، تعداد صفحه های کمتری را پیمایش نمایند که‌این میتواند بر روی تحلیل seo وبسایت شما اثر منفی بگذارد.
 
سرعت برگه  همینطور برای تجارب مخاطب UX اساسی میباشد.  می اقتدار اعلام‌کرد که صفحاتی که مجال بارگزاری بیشتری دارا‌هستند، نرخ پریدن بیشتر و فرصت معدل کمتری دارا هستند. مجال بارگزاری فراتر همینطور نشانه دهنده‌ی تغییرات منفی در بهینه سازی وب سایت می باشند.
 
در اینجا تعدادی طریق از هزاران نحوه اورده شده برای بالا بردن سرعت صفحه های را بازگو میکنیم:
 
فعال کردن Compression یا این که فشرده سازی
از Gzip  به کارگیری فرمائید که یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای فشرده سازی پوشه ها میباشد. این نرم‌افزار اندازه‌ی پوشه های css، html و javascript را که تعالی خیس از 150 بایت میباشند، کاهش میدهد. بیان این نکته الزامی میباشد که نباید از این اپلیکیشن برای پوشه های تصویری به کارگیری فرمائید. در قبال شما میتوانید تصاویر را در نرم‌افزار هایی مثل فوتوشاپ فشرده سازی نمائید تا چگونگی تصاویر نگهداری خواهد شد.