سوالی که به ذهن خطور می نماید این موضوع میباشد  که چه چیز منجر گردیده است آموزش سئو گوگل پلاس این پرورش شایان توجه را داشته باشد؟ گوگل در خیلی از تعاملاتی که با بازدیدکنندگان خویش مثلا یوتیوپ و موتور جستجوی گوگل داراست، تعدادی پیشنهادات تجارت را ارائه می کند. این بدان معناست که کاربرانی که با گوگل پلاس تعامل دارا هستند از روش این مجال تجارت، بصورت بالقوه شبکه های ترافیکی آن را یک سری موازی ارتقا می‌دهند. 
 
کارشناسان چهره بوک و توییتر یک سری سال میباشد که از این موضوع دوراندیشی بی نقص دارا‌هستند و خویش نیز از این طرز استعمال می نمایند. گوگل پلاس با به کار گیری از یک‌سری تکنیک های نو و شایسته ترین نحوه ها زمان های تجارت سادگی را در دست بازدیدکنندگان خویش قرار میدهد. 
 
در تحت بدین نکات زیرکانه در ارتقا ترافیک تارنما اشاره می نماییم.
 
1- استعمال دائمی از تیترها (HeadLines)
 
خیلی از یوزرها از پست های شما در گوگل پلاس آگاه میشوند و با آن تعامل دارا‌هستند. پست هایی که در گوگل پلاس نوشته میگردد مشابه مینی پست میباشد و در شغل چیزی مشابه یک بلاگ خرد کار می کند. هر پست نیاز به یک عنوان داراست و گوگل از عنوان پست به 2 نحوه متفاوت به کار گیری می نماید:
 
1. این تیترها تحت عنوان یک تگ تیتر در اولِ پست قرار می‌گیرند.
 
2. این تیترها در شیت نتیجه ها موتور کاوش اکران داده می‌شوند.
 
 
 
افزودن عنوان سبب می گردد که بازدیدکنندگان در شیت نتیجه ها کاوش از متن شما آگاه گردیده و پایین اثر از آن، تا حد متعددی روی پست کلیک کنند.
 
پس مدام از تیترها به کارگیری فرمایید.
 
2- فرمت دادن جهت جلب دقت
 
شکستن بلوک های تعالی متن به بلوک های کوچتر و فرمت دادن به متن منجر تولید رابطه بیشتر با بازدیدکننده گردیده و متن خیلی عالی در دسترس قرار می‌گیرد.
 
 
 
3- به کار گیری از عبارات
 
گوگل پلاس رسانه ای میباشد که می قدرت در آن هم از تصاویر و هم از لغات در آن بهره مند شد. تا آنجا که قابلیت داراست از هر دو آن ها به کار گیری نمائید. هیچ وقت از تایپ کردن پست های زمان بر نگران نباشید، صرفا چیزی که مداقه داراست این میباشد که متن شما می بایست موءثر باشد.
 
4- استعمال از تصاویر
 
اکثر پست های اساسی در گوگل پلاس از تصاویر به کار گیری می نمایند و براحتی به اشتراک گذارده می‌شوند. همت نمایید در پست های خویش از تصاویر منفعت ببرید.