لینک و پیوند های داخلی
پیوند های داخلی در واقع پیوند های می باشند که سبب ساز اتصال داخلی آموزش سئو صحفات مرتبط وبسایت به یکدیگر می‌شوند. به نوعی آنان‌را نوعی بک لینک و پیوند به اکانت می‌آورند ولی بک لینک و پیوند داخلی. نکته ای که بایستی در آنها در لحاظ بگیرید، این میباشد انکر تکست لینک و پیوند های داخلی می بایست کلمه و واژه کلیدی کاغذ متبوع باشد و همینطور رابطه محتوایی در بین صفحه های رابطه داده گردیده باشد. مهم ترین مزیت لینک و پیوند های داخلی، سبب ساز ریلکس خیس شدن پیمایش یوزرها در تارنما میگردد که‌این قادر است اثر مهمی در قرارگیری وب سایت شما در ورقه اولیه گوگل باشد.
 
لینک و پیوند های فرنگی
پیوند هایی می باشند که شما به دیگر وبسایت ها می دهید یا این که از سایر وبسایت ها اخذ می‌کنید. اثر این پیوند ها برای برگه اولیه گوگل به مراتب خیلی مهمتر از پیوند های داخلی میباشد، مخصوصا اینکه در صورتیکه از شبکه‌های‌عمومی باشد. هرچه محتوای وبسایت شما مطلوب باشد، شانس اخذ پیوند های فرنگی به وبسایت شما بیشتر خواهد بود.
 
سرعت وب سایت
سرعت وب سایت از عامل ها مهمی میباشد که نقش گزینش کننده در قرار به دست آوردن تارنما شما در شیت نخستین گوگل دارااست. حتی در حالتی که همگی مفاد به نیکی رعایت گردد البته سرعت بار گذاری وبسایت بالا باشد، سود منفی برروی جايگاه شما خواهد داشت. سرعت بار گذاری زیاد خیر صرفا اثر منفی بر seo تارنما شما داشته باشد، بلکه سبب ساز شکاف یوزرها گردد. حتی تعقل 1 ثانیه ای در لود، سود به مراتب منفی خواهد داشت.
 
نقشه وب سایت
این نکته را در لحاظ داشته باشید که شما وب سایت خویش را برای موتورهای کاوش نخستین از همگی بایستی با صرفه فرمائید و این فعالیت به خیر و خوبی اعمال نمی‌شود مگر با داشته یک نقشه وبسایت که به آنها نقشه کلی مسیر پیمایش را معرفی فرمائید.
 
از این رو نقشه وب سایت بایستی بدیهی، قابل خوانا و آپ تو دیت باشد و هر تغییری که در وبسایت نظر می‌کنید سریعا در فولدر sitemap آپ دیت خواهد شد و قرار گیرد. داشتن نقشه وب سایت به موتورهای کاوش یاری می نماید تا عالی درسایت شما پیمایش کرده و ازاین رو در کاغذ نخستین گوگل قرار بگیرید.