چندسالی میباشد که گوگل ذکر نموده است، سرعت وب سایت یکی‌ آموزش سئو از دست اندرکاران اساسی در جايگاه بندی است. در واقع می قدرت اعلام کرد یکی‌از دست اندرکاران ابتدایی که گوگل برای درجه بندی وب سایت ها در لحاظ میگیرید، همین سرعت وب سایت و فرصت بار گذاری آن است. می اقتدار اعلام کرد ارتباط معکوسی در میان این دو وجود داراست. هرچه سرعت بیشتر باشد، مجال بار گذاری کمتری ما یحتاج میباشد. از این رو این مساله خلال اینکه میتواند سبب ساز یاری به seo وبسایت از حیث گوگل شود، رضایت مخاطب را پیرو داشته باشد.
 
چنانچه سرعت تارنما نادر باشد از این رو مجال بربارگذاری آن زیاد میشود و در بدترین موقعیت می بایست نزدیک به 3 ثانیه بی نقص بار گذاری خواهد شد و در حالتی‌که خیلی بیشتر از این ارتفاع بکشد، استفاده کننده تارنما شما‌را شکاف خواهد کرد. برای همین خوب میباشد، عواملی که سبب ساز ارتقاء سرعت وب سایت می‌گردد را بدانید و آنان‌را در پیاده سازی سایت خویش به شغل ببرید.
 
بیشتر بخوانید :  تحلیل اینترنت و فرآیند تجزیه و محاسبه ترافیک وبسایت
سرویس ها جی تی متریکس
جی تی متریکس GTMetrix تحت عنوان ابزاری برای seo اینترنت‌تارنما ها و بهبود جايگاه آنان دارنده مزایای پایین میباشد:
 
پژوهش و تحلیل جزئیات سرعت لود تارنما
ارائه لیستی از مواقعی که منجر کاهش سرعت لود وبسایت می‌شوند.
ارائه راهکارهای اثر گذار برای بهبود سرعت تارنما با اعتنا به چک انجام یافته
آگهی از سرعت و طریق لود قسمت های متفاوت وبسایت
ارائه داده ها و ارزیابی وبسایت به طور روزمره، ماهانه و هر ساله
شناخت با قسمت های جی تی متریکس
Performance scores : این نصیب معیارهایی برای سنجش سرعت را ارائه می‌دهد و دارنده دو قسمت پایین میباشد:
 
 
جی تی متریکس Performance scores
PageSpeed score : آرم دهنده درصد باصرفه بودن کدهای وبسایت میباشد و هر چه واحد سنجش این درصد فراتر باشد تارنما شما با صرفه خیس میباشد.
 
Yslow score : این نصیب هم درصدی را آرم میدهد که مطابق ابزار و استانداردهای یاهو برای سرعت بار گذاری وب سایت میباشد. در حالتی که اینترنت‌وب سایت شما در‌این بخش دارنده امتیاز قابل قبولی وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم با یک اپلیکیشن‌نویس ماهر جهت با صرفه‌سازی این مقادیر مشاوره نمایید تا بتوانید سرعت وبسایت تان را به حداکثر مقدار ممکن برسانید.
 
جزئیات برگه Page Detail
Page Load Time : این نصیب، مجال لود بدون نقص وبسایت بر حسب ثانیه را علامت میدهد.
 
بیشتر بخوانید :  اثر تبلیغات گوگل بر بهینه سازی وب سایت
Total Page Size : این بخش وسعت مهم کاغذ تارنما که آیتم تحقیق قرار گرفته گردیده است را آرم می دهد.
 
Request : این بخش، تعداد درخواست‌های ارسالی به سرور برای لود بخش های گوناگون تارنما را علامت می دهد. هر چه تعداد درخواست‌ها فی مابین سرور و مرورگر کمتر باشد، فشار کمتری به سرور وارد میگردد. در فیض سرعت لود تارنما ارتقاء می یابد.