وردلیفت از شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی با قابلیت و امکان‌های توسعه آموزش سئو یافته میباشد که به جهت به کار گیری از علم هوش تصنعی، عملکردی ورای بقیه افزونه‌های بهینه سازی دارااست. با این اکنون، متأسفانه این افزونه مجانی نبوده و برای استخراج‌وکارهای کودک و خرد چندان پیشنهاد نمی شود. هزینه اشتراک این افزونه از ۵۹ دلار در ماه استارت می شود.
 
همانطور که اورده شده افزونه WordLift، با فناوری هوش تصنعی پیشرفته میباشد. به همین برهان بخش اعظمی از پیکربندی بهبود بهینه سازی که در افزونه‌های قبل به طور دستی تهیه می گردند، با یاری این افزونه به طور خود کار و با سرعت بیشتری جاری ساختن میشود. همینطور پیشنهادات این افزونه برای افزودن پیوند‌های داخلی، متاها و برند‌آپ‌ها زیرکانه‌خیس بوده و شانس چشم شدن محتوای شما بوسیله یوزرها را بالا میبرد.
 
ترجمهٔ محتوای وبسایت بوسیله وردلیفت، امداد می‌نماید تا برگهٔ شما بوسیله گونه های ماشین‌ها همانند خزندگان اینترنت (Search Crawlers)، چت بات‌ها و دستیارهای دیجیتال (برای مثال گوگل اسیستنت، سیری و الکسا) قابل قرائت باشد. این خصوصیت، ترتیب ترافیک طبیعی وب سایت شما‌را ارتقاء میدهد.
 
 
یک کدام از قابلیت و امکان‌های ویژهٔ وردلیفت، ترجمهٔ محتوای صفحه های وب سایت به داده ها قابل قرائت بوسیله ماشین‌های متعدد میباشد.
 
خصوصیت‌ها و قابلیت و امکان‌های افزونه وردلیفت:
استعمال از فناوری‌های پردازش داده و نمودارهای علم برای خودکارسازی بخشی از شغل‌های مربوط به seo وبسایت همانند برند‌آپ‌ها و بک‌پیوند‌ها.
به کارگیری از فناوری WooRanks برای رصد کردن معیار توسعه و گسترش محتوای شما و ارائهٔ پیشنهاد‌های کاربردی برای با صرفه‌سازی وب سایت
یکدست‌سازی با گوگل آنالیتیکس
آیتم استعمال بوسیله بعضا از حصول‌وکارهای پر اسم و رسم در سطح دنیا همانند Amazon Audible ،Airbnb ،Greenpeace و TheNextWeb
 
 
بیشتر بخوانید: 10 ترفند اساسی برای سئوی فروشگاه آنلاین شما
 
گردآوری‌بندی
پلاگین های seo، یکی‌از مهم ترین ابزارهایی میباشند که به شما یاری می‌نمایند درجهٔ خویش را در موتورهای کاوش بالا ببرید.
یواست بهینه سازی (Yoast سئو)، یک کدام از قدرتمندترین افزونه‌های بهینه سازی میباشد که بیشترین واحد سنجش نصب را در دنیا دارااست. این پلاگین، با رابط کاربری فارسی، اصلی ترین جامعهٔ یوزرها، بیشترین محتوای آموزشی دوست داستنی‌ترین پلاگین seo به حساب میآید.
بهینه سازی کادر ورک (سئو Framework)، با پیکربندی معمولی‌خیس و انعطاف‌پذیری در شناسایی لغات کلیدی، وسیع ترین حریف یواست بین کاربرانی میباشد که درپی یک افزونه مدل و سریع برای seo صفحه های می‌باشند.