هنگام تایپ کردن پست وب لاگ، آغاز آموزش سئو می بایست ساختار و خط ماجرا را سنجاق فرمائید. کلمه ها کلیدی را فوری لیست بندی فرمایید و آن‌ها‌را در خط ماجرا خویش قرار دهید. 

 
ساختار: 
 
بر عکس ساختاری که در مقاله ها علمی برای صادر کردن بلاگ گزینه استعمال قرار میگیرد، عالی میباشد شما تایپ کردن پست وب لاگ را با حاصل اصلی / جمله‌ها بی آلایش آغاز فرمایید و بعد آن‌ها را با پیش مسئله داده ها خویش تهیه و تنظیم فرمایید. 
 
 
 
 
 
وب لاگ های بهتر و بهتر، ماجرا نویسی می نمایند! بدین ترتیب، به داستانی که قصد دارید برای این بلاگ خاص بنویسید، تصور کنید. در شرایطی‌که از وبلاگتان تحت عنوان یک بلاگ تعبیر و تفسیر لحاظ به کار گیری میکنید، می‌توانید داستانی را با آن مخلوط نمائید و توضیح دهید که چرا این نظریه را دارید. احتمال داراست در کنفرانسی کمپانی کرده باشید و یا این که به صورت تجربی، دست به اعمال تحقیقاتی زده باشید که نظرها شما‌را تغییر‌و تحول داده اند. 
 
هزینه ایجاد محتوا متنی
 
دقت داشته باشید قصه ها وقتی دیدنی خیس میشوند که اختلاف/ خطر ناکامی/ نزاع/ نبرد در آن ترکیب گردیده باشد. 
 
گویش: 
 
• از اولیه فرد به کار گیری نمائید. 
 
• صدای فعال را به فعالیت ببرید. 
 
• "شما پژوهش ها خویش را "تحقیر" نمیکنید، بلکه آنها‌را به صدق، بی آلایش، روشن و مختصر برای خواننده گان خویش توضیح می دهید" (سارا بون). 
 
• تحت گروه قابل قبولی را تعیین فرمایید چون "هر تحت دسته و جمله میتواند شایسته ترین مسیر را برای متن ساخت و ساز نماید و همینطور برای خوانندگانی که در مجموع بلاگ را می‌خوانند نیز بسیار مطلوب میباشد". 
 
• جملا‌ت پرسشی را به فعالیت نبرید. چنانچه مثلا های موضوعی سوالی به کارگیری نمائید، محتوای ضعیفی را ساخت نموده اید. 
 
• به سراغ منابع علمی نروید (میستر ادر و همیاران؛ 2019، 11). همینطور آحاد منابعی که از آنان به کار گیری می‌کنید را تحت عنوان پیوند لینک و پیوند در متن خویش قرار دهید. 
 
از تصاویر مصور، نقل پیمان ها، ویدیوها، فولدر های صوتی، نقشه ها و مفاد شبیه در محتوا نویسی وب لاگ خویش به کارگیری نمائید. از منابع در متن خویش به کارگیری فرمائید تا به خواننده این قابلیت و امکان را بدهید هر فرصت که بخواهد به راحتی آنان را پیدا نماید و نگاهی به آن ها بیندازد. 
 
تایپ کردن پست وب لاگ خویش را وارد دعوا در سکوی وبلاگی نمائید که قصد دارید پست وبلاگتان در آن منتشر خواهد شد: 
 
• در‌پی بقیه پست های وب لاگ باشید که از قسمتی از وب لاگ شما حمایت و پشتیبانی می نمایند و با لینک دادن آنان در متن خویش، رویت کرد کلی سکوی بلاگ خویش را ارتقا دهید.  
 
• "دعوت به فعالیت" فرمایید؛ با این طرز می‌توانید از خواننده دعوت نمائید تا بیشتر بخواند و اصولا در معنای لینک به بیشتر تلاوت میباشد (برای مثال، نوشته‌ی علمی های علمی که منتشر گردیده اند، پست بلاگ، نوشته‌علمی های خبری، صورت های آنلاین، پادکست و...). شما می‌توانید تایپ کردن پست بلاگ خویش را با لینک و پیوند "دعوت به شغل" به نقطه نهایی برسانید. 
 
تیتر تحقیق عالی چه تاثیری در جذب کاربر دارااست؟