رسیدیم به قسمت هیجان‌انگیز قصه! هم اکنون بایستی رابطه بهینه سازی و برندینگ آموزش سئو را چک کنیم. می بایست بیان کنم که‌این دو رابطه زیبایی دارا هستند و به ویژه درخصوص حصول‌وکارهای آنلاین، هرگز نمی‌قدرت از هم جدایشان کرد.
 
اثر seo بر برندسازی
در مرحله اولیه اثر بهینه سازی بر برندسازی را رسیدگی می کنیم. همانگونه که اشاره کردم، بعد از این که نام و نشان و شخصیت برندتان برای خودتان مشخص و معلوم و پر‌نور شد، بایستی عموم را از وجود آن باخبر نمایید. یکی شایسته ترین شیوه‌ها برای این فعالیت، استعمال از سرویس ها seo یا این که باصرفه‌سازی تارنما و ولی کانال‌های اجتماعی میباشد.
 
 
 
فرض نمائید اخیرا یک فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث بهداشتی و آرایشی راه اندازی کرده‌اید. نام‌و‌نشان و شخصیت مارک را تعیین کرده‌اید و آن را در اسم مارک، لوگو، گزینش رنگ‌ها، طراحی وب سایت و … به جریان انداخته‌اید. درحال حاضر می بایست عموم را از وجود برندتان با خبر نمایید. تبلیغ و اطلاع رسانی بخشی از قصه میباشد. بنرهای تبلیغاتی در وب سایت‌های گوناگون، پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌ها، عموم را با مغازه آشنا می‌نمایند ولی هنوز عمل مهمتری میباشد که می بایست ایفا دهید.
 
عموم چرا به مغازه‌های آرایشی و بهداشتی راز می زنند؟ به جهت یک نیاز. از جمله اینجانب سی سالگی را رد کرده‌ام و حال دلهره چروک‌های بدور دیده به جانم افتاده! مثل همگی شما اینجانب هم پیش از هر کاری به گوگل عالم مراجعه میکنم و عبارت‌هایی مثل این‌ها را جست‌وجو می کنم:
 
پیشگیری از چروک بدور دیده
 
شیوه‌های پیشگیری از چروک بدور دیده
 
شایسته ترین نحوه‌ها برای پیشگیری از چروک بدور دیده
 
و …
 
در شرایطی‌که وب سایت دکان شما روی سئوی این عبارت‌ها فعالیت نموده باشد و به درجه‌های بالا در کاغذ حاصل رسیده باشد، اینجانب آن را میبینم و از وجود برندتان با خبر میشوم. این مهم‌ترین اثر seo بر برندسازی میباشد. این جا هنوز مشاجره فروش مطرح وجود ندارد. تنها اینجانب متوجه گردیده‌ام که دکان جدیدی وجود داراست.
 
هم اکنون احتمال داراست روی پیوند سایت شما کلیک کنم و نوشته ی علمی‌ای که ارائه کرده‌اید و خصوصیات محصولی که معرفی می کنید را بخوانم. پیاده سازی UI و UX تارنما، نوع و لحن محتوا، رنگ‌آمیزی، عکس‌ها و کلا هر چیز دیگری که در وبسایت‌تان میبینم تصویری از مارک شمارا در ذهنم منعکس می‌نماید.
 
البته نگرانی اینجانب سی و یک‌سری ساله که صرفا چروک به دور دیده وجود ندارد! درحال حاضر دیگر می بایست به کرم شب هم تامل کنم! گشوده هم به گوگل عزیز مراجعه میکنم و گشوده هم با وبسایت دکان شما مواجه می شوم که نوشته‌ی علمی‌ای در خصوص بایستگی و مداقه استعمال از کرم شب منتشر نموده است.
 
متوجه منظورم شدید؟ اثر seo بر برندسازی این میباشد که هر چه روی لغات کلیدی بیشتری فعالیت نمایید و بهینه سازی وب سایت‌تان را بیشتر تقویت نمایید، بیشتر در معرض رویت کرد مخاطبان مقصود قرار می گیرید. هر چه بیشتر در معرض روءیت کرد باشید، اشخاص بیشتری به تارنما شما رمز می زنند. هر چه بازدیدکننده‌های بیشتری داشته باشید، اشخاص بیشتری از وجود برندتان باخبر میگردند و موضوع بدین جا ختم نمی شود.
 
با به کار گیری از اصول بازاریابی محتوا و seo، یوزرها را مجدد و مجدد به سایت خویش هدایت میکنید و بعد از هر بازدید، تعامل یا این که خرید، مقام مارک شما در ذهن‌شان بیشتر ثبت می شود.
 
همین پروسه در باب با صرفه‌سازی کانال‌های اجتماعی هم صحت می‌نماید. حضور برجسته و مفید در‌این کانال‌ها، عموم را از وجود یک مارک تازه مطلع می‌نماید و تعامل‌ها و سوال و جواب‌ها، مقام مارک را بیشتر ثبت می‌نمایند.
 
seo به عبارات کلیدی محصور نمی شود. شما می توانید روی با صرفه‌سازی تصاویر و بهینه سازی محلی نیز فعالیت نمائید و برندتان را بیشتر در معرض مشاهده کرد عموم قرار دهید.