مطلقاً در مجموع صفحه های داخلی خویش یک دنباله سوخاری داشته باشید. آموزش سئو بخش نشانی مکانی گروه ای از ارتباطات در بالای شیت میباشد که به پیمایش یاری می نماید. درصورتی که از WordPress به کار گیری می‌کنید ، افزونه های بدون‌پول متعددی برای ساخت وجود دارااست.
 
پیوندهای داخلی
هنگامی راجع‌به پیوندهای داخلی کلام میکنیم خواسته ما پیوندهایی در برگه ای میباشد که به بقیه صفحه ها جانور در تارنما یعنی لینک و پیوند های داخلی اشاره می نمایند.
 
 
در نمونه ذیل ، زمانی که روی لینک ذیل با تیتر لینک و پیوند سازی داخلی کلیک می‌کنید ، به شیت ای دیگر هدایت می شوید ، که داده ها بیشتر در باب آن درج شده میباشد.
 
بیشتر بخوانید : لینک و پیوند سازی داخلی
 
لینک داخلی یک استدلال بسیار اساسی برای سئو وبسایت میباشد ، البته هنوز هم اکثری از دارندگان سایت به صورت درست از آن استعمال نمی‌کنند.
 
ضوابط تقلید از لینک و پیوند های داخلی معمولی میباشند
مقاله‌ها مرتبط را با هم یا این که با به کار گیری از متن لنگر واژه کلیدی یا این که با استعمال از تیتر بدون نقص نوشته‌ی‌علمی لینک دهید.
اعتقاد نتیجه ها فرمائید که ارتباطات هم برای مخاطب موءثر می‌باشند و هم به وسیله موتورهای کاوش سهل است.
 
ارتباطات در تارنما به مخاطب یاری می نماید تا عالی در وب سایت هدایت گردد.
برای لینک و پیوند داخلی از عباراتی مانند “اینجا را کلیک فرمائید” یا این که “[..]” به کار گیری نکنید.
بیشتراز حد ساخت و ساز نکنید. یک‌سری لینک و پیوند داخلی در هر کاغذ کافی میباشد (در شکل بایستگی بیشتر ساخت و ساز فرمائید)
مدام پست های دیرین را به پست های تازه لینک نمی دهید ، البته هر دو هفته یک توشه به عقب برگردید و پست های جدیدتر را از پست های دیرین لینک دهید.
جاری ساختن شغل معمولی ای وجود ندارد به خصوص در‌صورتی‌که پست های متعددی دارید ولی ابزاری بسیار پر ارزش برای بهینه سازی در وبسایت میباشد.
پوسته بندی متن و به کار گیری از H1 ، H2 و H3
صرفا بخشی از متن را در تارنما خویش منتشر نکنید فارغ از اینکه آغاز پوسته بندی مهم اجرا دهید. این برای تجارب مخاطب مطلوب وجود ندارد و مغایر کارایی های سئو شما شغل می نماید.
 
بیشتر بخوانید: تگ های h1 تا h6
 
دستورالعملهای کلی برای پوسته بندی یک پست یا این که کاغذ در تارنما شما:
 
تگ هدینگ در طراحی وب سایت و مقاله گذاشتن
برای تیتر پست خویش از برچسب های H1 به کارگیری نمایید
از عنوان ها H2 برای عنا وین مهم پست خویش به کار گیری نمایید.
برای جلب دقت یوزرها از BOLD و Italics به کارگیری نمائید
از برچسب های H2 برای تمامی عنا وین خویش به کارگیری نکنید
جمله های خرد بنویسید
از اندازه مداد به کار گیری فرمائید که قرائت آن سهل وآسان میباشد
هنگام پوسته بندی پست های خویش ، مدام تجارب استفاده کننده را در لحاظ داشته باشید. آیا استفاده کننده میتواند با نگاه کردن به برگه ، قسمت های مهم ارسال شما (برچسب H2) را شناسایی نماید؟ آیا تلاوت متن در کلیه دستگاه ها (تلفن های هوشمند ، اپل آی پد ، تبلت های اندرویدی و غیره) سهل میباشد؟