سال 2022 میباشد و ما در یک دنیای اجتماعی معاش می‌کنیم. طبق داده های آموزش سئو عددی، 97 درصد از یوزرها وب از رسانه های اجتماعی به کار گیری می نمایند.
 
رسانه های اجتماعی نقش بسیار متعددی در طریق به کار گیری ما از اینترنت و جستجوی جواب هایمان جاری ساختن می نمایند. به‌این قضیه اعتنا فرمائید که امروزه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تحت عنوان یک نوع موتور کاوش هم به کار گیری میشوند.
 
اذن دهید یک چیز را همینجا پر‌نور کنیم: تعداد اشتراک گذاری لینک و پیوند های وبسایت در شبکه‌های‌مردمی یک استدلال بدون واسطه در الگوریتم سکو بندی گوگل وجود ندارد.
 
رسانه های اجتماعی را تحت عنوان پلتفرم های مجزایی در حیث بگبرید که در آنان میتوانید با غلبه بر رقبا، بیشتر بوسیله مخاطبینتان چشم گردید.
 
رسانه های اجتماعی اکثر وقت ها تحت عنوان یک پلتفرم برای ارائه سرویس ها به مشتریان هم به کارگیری می‌شوند.
 
بخش اعظمی از مشتریان می‌خواهند با مارک شما رابطه برقرارکرده و پرسشی را مطرح نمایند. اکثر مشتریان شما او‌لین درگاه ارتباطی که به ذهنشان می‌رسد، شبکه های مردمی شماست.
 
بسیار اصلی میباشد که حضوری توانمند در رسانه های اجتماعی داشته باشید، به طور ماهر رابطه برقرار نمایید و شبکه های عمومی را تحت عنوان شبکه ارتباطی برای مارک در حیث بگیرید، کانالی که هم مشتریان فعلی را راضی نگه داشته و هم مشتریان بالقوه کشف خواهد کرد.
 
تاکتیک شماره 7 سئوی خارجی: انجمن ها
ممکن میباشد از دیدن انجمن ها تحت عنوان یک تاکتیک offpage seo شگفت زده گردید. ولی چرا؟
 
چون برای سال‌ها، سئوکاران، انجمن‌ها، ایده ها و بقیه پلتفرم‌های UGC را تحت عنوان راهی برای ساخت لینک و پیوند (تحت عنوان راهی برای ساخت و ساز لینک و پیوند‌های خیر چندان عالی) اسپم می‌کردند.
 
به همین ادله، اعتنا اکثری از سئوکاران از انجمن ها تماماً به دور شد. ولی بیایید مجدد به یک چیز اعتنا کنیم، offpage seo چیزی بالاتر از پیوند ها میباشد.
 
انجمن ها وقتی که تحت عنوان بخشی از یک استراتژی تعالی خیس به کار گیری می گردند، میتوانند ارزشی حقیقی را به بازاریابی شما اضافه نمایند. به انجمن‌ها (مشمول هر نوع انجمن تخصصی خرد یا این که انجمن های همگانی تبارک مانند Quora و Reddit) تحت عنوان راهی برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند اعتنا ویژه ای داشته باشید، اما باید با طریق فکری متعدد وارد گردید.
 
با به کارگیری از انجمن ها در گفتگوهایی که به تخصص شما مربوط می گردند مستقیما سرگرم گردید و با ارائه جواب به سوالهای سایرافراد، خویش را تحت عنوان یک دارای تخصص معرفی فرمائید.
 
تعداد بسیار پاره ای از پلتفرم‌ها به شما این زمان را میدهند که با مشتریان بالقوه خویش به طور آزاد گفت‌و‌گو فرمایید و این یک منش فوق‌العاده برای آغاز ساخت و ساز ارتباط و ارتقاء پشت گرمی یوزرها به مارک شما میباشد.
 
با پاره ای کوشش و ممارست، میتوانید نسبتاً به راحتی یک جامعه قدرتمند و گزینه متکی بودن از مخاطبان در انجمن ها ساخت‌و‌ساز نمائید. Reddit و Quora پلتفرم‌های در مقیاس گرانقدر برای استعمال میباشند، ولی تالارهای مصاحبه تخصصی در قضیه بیزنس شما می توانند به به عبارتی اندازه مؤثر باشند.
 
محبوبیت انجمن ها از مجال نقط ی اوج خویش در ده سال 2000 کاسته شده میباشد، بدین ترتیب احتمال متعددی وجود دارااست که رقبای شما در آنجا حضور نداشته باشند و این منجر می‌گردد از در میان بردن هر سیرتکامل راز و صدایی بسیار راحت خیس خواهد شد.