در‌این نوشته ی علمی یکسری نکته درباره طریق‌های آموزش سئو کاهش نرخ پریدن را به شما معرفی میکنیم. در شرایطی‌که در یک اینترنت‌وب سایت درگیر به ساخت‌و‌ساز محتوا می‌باشید یکی‌از اساسی‌ترین موضوعاتی که برایتان اصلی میباشد ترازو کاربرانی میباشد که نوشته‌ی علمی شما‌را تماما بازرسی می‌نمایند و به سایر قسمت‌های اینترنت‌وبسایت شما سرمی‌زنند. در‌این نوشته‌علمی کارایی داریم رازهایی را در ارتباط با مراقبت استفاده کننده در وب سایت با شما در بین بگذاریم.

نرخ پریدن چیست؟
نرخ پریدن در واقعیت درصد بازدیدکنندگانی میباشد که در یک ورقه از اینترنت‌وب سایت شما وارد میگردند ولی فارغ از مبادرت خاصی بیرون می گردند. به‌این درصد از بازدیدکنندگان نرخ پریدن یا این که bounds rate می گویند. مراد از مبادرت خاص مانند کلیک کردن برروی ارتباطات و یا این که پرکردن هیبت خرید هست. نرخ پریدن را میتوانید از روش تارنما گوگل آنالیتیکس بدست بیاورید. بایستی دقت داشته باشید که نرخ پریدن با مسئله اینترنت‌تارنما شما ارتباط بی واسطه داراست و شما می بایست با اعتنا به استراتژی کاری اینترنت‌تارنما خودتان درباره کاهش نرخ پریدن تصمیم بگیرید.

چرا نرخ پریدن اساسی میباشد:
چنانچه مالک یک فروشگاه آنلاین می‌باشید ممکن میباشد زمانی مخاطب وارد اینترنت‌وب سایت شما گردیده قصد خرید را داشته باشد ولی به انگیزه سیاست‌های اشتباه قصد به خرید از رقبای شما بگیرد.

نرخ پریدن اینترنت‌وبسایت شما در بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار میباشد و در واقع می تواند سبب ساز رفتن اینترنت‌وبسایت شما به برگه نخستین گوگل خواهد شد.

پس از اندازه‌گیری نرخ پریدن متوجه خواهید شد که آیا اینترنت‌تارنما شما نیاز به پیاده سازی دوباره داراست یا این که نه؟

نرخ پریدن به پرسش کدام یک از صفحه ها برای استفاده کننده دیدنی‌خیس بوده‌اند جواب دقیقی می دهد.

با اندازه گیری نرخ پریدن صفحاتی که برای یوزرها جذابیت خاصی ندارند را شناسایی کرده و برای کاهش نرخ پریدن آنها‌را بهبود می بخشید.

تفاوت در میان نرخ پریدن و نرخ خروج:
نرخ پریدن و نرخ خروج بسیار مشابه به هم می‌باشند ولی یک تفاوت جزئی دارا‌هستند. چنانچه فردی وارد یک کاغذ خاص از اینترنت‌تارنما شما خواهد شد و بعداز چندین ثانیه آنرا سوراخ نماید به‌این فعالیت نرخ پریدن میگویند و بایستی برای کاهش آن اقدامات ما یحتاج را اعمال بخشید. ولی در حالتی که فردی وارد ورقه‌ای از اینترنت‌وب سایت شما خواهد شد و بعد از تفحص مقاله متبوع از اینترنت‌تارنما شما بیرون گردد بدین کار نرخ خروج میگویند.


اصطلاحات رایج:
هنگامی که می خواهید نرخ پریدن اینترنت‌وبسایت را محاسبه فرمایید اصطلاحات رایجی در این باره وجود داراست که زمانی توشه اولیه با آن ها مواجه می شوید ممکن میباشد سرگردان‌کننده باشد.

session: وقتی که استفاده کننده وارد اینترنت‌تارنما شما می شود و آغاز به قرائت یک نوشته‌علمی می‌نماید یک زمان سنج 30 دقیقه‌ای استارت می شود ولی در شرایطی که استفاده کننده برروی یک نوشته ی علمی دیگر کلیک نماید و ورقه دیگری گشوده خواهد شد این فرصت تغییر و تحول خواهد کرد.سشن در واقعیت در معنای فرصت استعمال استفاده کننده از نرم افزار یا این که اینترنت‌وبسایت شما میباشد.

interaction: به ترازو تعامل استفاده کننده با اینترنت‌وب سایت interaction میگویند. این داده های عددی بر طبق ترازو مشغول شدن استفاده کننده و اجرا شغل های گوناگون در اینترنت‌وب سایت تهیه می‌گردد.

pageviews: نوعی interaction میباشد. به وقتی اطلاق میشود که مخاطب از یک برگه بازدید نماید. pageview بدین عامل برای ما اصلی میباشد که در‌حالتی که یک استفاده کننده دو یا این که بیشتر از دوصفحه از اینترنت‌وب سایت را بازدید نماید دیگر پریدن چهره نمی‌دهد.

event: به گروه رفتارهایی که به وسیله استفاده کننده پس از ورود به ورقه اینترنت‌وب سایت شما جاری ساختن می‌گردد event میگویند. درصورتی که می خواهید این رفتارها را پیاده سازی وتولید فرمائید میتوانید از gtm به کار گیری فرمائید. گوگل تگ منیجر به لهجه بی آلایش ابزار واسطه‌ای میباشد برای مدیر تگ‌ها. تگ‌ تکه کدی میباشد که از آن برای گردآوری‌آوری داده ها یا این که ایفا کارهایی خاص در سایت و نرم افزار‌ها استعمال میشود.

Hit: به هر کاری که استفاده کننده بعداز ورود به یک برگه از اینترنت‌وبسایت شما اجرا می دهد هیت میگویند. ابزار گوگل آنالیتیکس کارهایی مثل کلیک برروی دکمه فولدر را تصویب نمی‌نماید. در کل دو نوع هیت وجود دارااست: