گوگل می خواهد مطمئن خواهد شد به وبسایت‌هایی سکو می دهد که خیر فقط آموزش سئو جراحت یا این که ضرری به عموم نمی‌رسانند، بلکه به بهبود معاش کاربرانشان یاری می‌نمایند.
 
شاید برای شما این پرسش ساخت‌و‌ساز شد که چطور گوگل میتواند شاخصی مثل قابل پشت گرمی بودن را تشخیص دهد؟
 
یک نمونه معمولی قادر است به یافت کردن پاسخ یاری دهد.
 
کاربری در گوگل برای «بیمه قدمت» کاوش می‌نماید و روی ۳ آیتم از حاصل کاوش کلیک می‌نماید. با نگاهی به پیشگفتار او‌لین تب گشوده گردیده متوجه می شود هیچ ربطی به نیازش ندارد و آن را می‌بندد؛ تب دوم گشوده گردیده را تا پایان میخواند ولی هنوز به جوابش نرسیده میباشد آن را هم می‌بندد؛ تب سوم گشوده گردیده را تا آخر میخواند و بعد از آن برای حصول داده ها بیشتر وارد یکسری شیت دیگر از وب سایت می گردد.
 
 
نتیجه ها گوگل
 
استفاده کنندهِ نمونه ما که از این محتوا را موءثر تشخیص بخشید با دکمه به اشتراک‌گذاری تحت برگه آن را برای همسرش می‌فرستد و در آخر هم از سرویس ها همین سایت برای بیمه قدمت خویش به کارگیری می‌نماید.
 
همین مخاطب در جستجوی آتی برای شغل های بیمه خودرو هم با نگاهی به حاصل کاوش سوای وقت از دست دادن تنها صفحاتی از به عبارتی وبسایت گزینه‌عشق‌اش را گشوده می‌نماید و به سراغ هیچ گزینۀ دیگری نمی‌رود.
 
در همین نمونه بی آلایش یکسری شاخص قابل اندازه‌گیری به وسیله گوگل مثل مجال ماندگاری در شیت، نرخ پریدن، به اشتراک‌گذاری، تعامل و رجوع و برگشت به کار گیری شدند.
 
تا اینجای عمل صرفا به عبارتی شاخص‌های کهن تا حدودی توانست به گوگل یاری دهد که یک تارنما چیره در استخراج رضایت استفاده کننده را تشخیص دهد ولی این نقطه نهایی قصه وجود ندارد.
 
 
 
 E-A-T یک شاخص نظارت اساسی و نو میباشد که نقش مهمی در به‌روزرسانی‌ هسته مارس 2019 و سایر به روز‌های مرتبط دارااست.
 
E-A-T چیست و چه ربطی به به‌روزرسانی مارس ۲۰۱۹ داراست؟
فکر کنید کمپانی گوگل در قبال جستجوی روزمره‌ای که برای شغل های خودتان به امداد موتور جستجویش ایفا می‌دهید به شما پول بدهد. خیلی بهتر می گردد خیر؟ اعتقاد فرمائید که اینگونه شغلی وجود داراست. حدود ۱۰ هزار نفر از نقاط متفاوت جهان هر روز کارشان همین میباشد که در گوگل سرچ نمایند و نظرشان را درباره حاصل کاوش برای گوگل بفرستند.