عبارات کلیدی seo که در ابتدا به شما معرفی کردیم برای این بود که بتوانید با ذهنیت کلی آموزش سئو یوزرها کاوش گر آشنا گردید و بدانید که جستجوی یوزرها چه‌گونه شکل میگیرد. با این هم اکنون کاوش در گوگل ارتباطی دو طرفه دربین بازاریابِ محتوا و یوزرها میباشد. صحت دارد که شناخت با ذهنیت یوزرها در جستجوی اینترنتی می تواند به تعیین عبارات کلیدی مطلوب سبب گردد، ولی نباید نقش متخصص ساخت محتوا و سئوکار درین در بین نادیده گرفته گردد.
 
یک بازاریاب محتوای خبره بایستی بتواند جستجوی یوزرها را به مسیر صحیح هدایت نماید. درین نصیب از نوشته‌علمی قصد داریم گونه های عبارات کلیدی سئویی را به شما معرفی کنیم که بازاریابان محتوا می بایست با آن ها آشنا باشند. مطمئناً این نوع لغت ها کلیدی با آشنایی از ذهنیت یوزرها به وجود آمده‌اند.
 
کلمه ها کلیدی Market-Defining
لغات کلیدی معرف بازار یا این که اصطلاحاً Market-defining رایج‌ترین و مجاورت‌ترین عباراتی میباشند که در طول معرفی دستیابی‌و‌فعالیت شما به ذهن مخاطبان می‌رسند. این نوع لغات کلیدی بهینه سازی دقیقا به عبارتی عباراتی میباشند که هنگام فعال سازی کمپین بهینه سازی به ذهنیت شما هم جاری میشود. لغات کلیدی Market-Defining عمدتاً کلی و همگانی می‌باشند و مرتبه گیری برای آنها در نتیجه ها کاوش بسیار طاقت فرسا میباشد، ولی نباید ذره‌ای از التفات آن ها غافل شد چون دقیقاً کلماتی میباشند که نوع دستیابی‌و‌شغل شما‌را به مخاطبان معرفی می‌نمایند.
 
برای شعور این مقاله فکر کنید که اینترنت‌سایتی با محوریت فروش اسباب غواصی دارید. چنانچه قرار باشد از لغت ها کلیدی معرف بازار یا این که Market-defining در محتوای اینترنت‌تارنما خویش به کارگیری نمائید، احتمالاً فهرستی شبیه مورد ها تحت را تعیین می کنید:
 
امکانات غواصی
امکانات غواصی در شب
غواصی کردن و ...
برای یافتن عبارات مطلوب صرفا کافی میباشد که به سؤالات پایین جواب دهید:
 
بیزنس اینجانب با چه کلماتی خویش را معرفی می‌نماید؟
مخاطبان مقصود با چه عباراتی دستیابی‌و‌شغل مرا به بکدیگر معرفی می‌نمایند؟
آیا آنها قبل از خرید تولیدات اینجانب از عبارت بازار غواصی به کارگیری می‌نمایند؟ بازار غواصی در شب چطور؟ آیا مخاطبان غرض، تجارت مرا با واژه و کلمه غواصی میشناسند؟ یه خرده بعید به حیث می رسد! کاربرانی که درپی اطلاعاتی از تجارت شما باشند، احتمالاً به کلمات پایین هم فکر میکنند:
 
خرید وسایل غواصی
فروش وسایل غواصی در شب
دکان امکانات غواصی
در هر هم اکنون عبارات کلیدی Market-Defining هر چه باشند در سئوی داخلی وبسایت (On-page بهینه سازی) نقش مهمی اعمال می‌نمایند. این لغات می بایست با تراکم قابل قبولی در صفحه های اینترنت‌وبسایت به کار گیری شوند چون با ذهنیت مشتریان‌تان مجاورت می باشند. همینطور، این نوع از عبارات کلیدی در پروسه لینک و پیوند بیلدینگ بسیار اصلی می باشند و بایستی اعتنا ویژه‌ای به آن ها خواهد شد. لغات Market-defining برای آغاز یک متن خلاقانه بسیار اثرگذار خواهند بود، صرفا کافی میباشد که‌این کلمه ها را در جملا‌ت یا این که سؤالات قابل قبولی مکان دهید.