در بعضا از مواقع گوگل قصد به اکران تیتر متفاوتی نسبت تحت عنوان گزینش گردیده شما در آموزش سئو حاصل کاوش میگیرد. اینگونه قوانینی میتواند اعصاب و روان خردکن باشد و متاسفانه هیچ طریق سادگی برای بدون چاره کردن گوگل به به کار گیری از تیتر تعریف‌و‌تمجید گردیده به وسیله ما نیست.
 
در هنگام بروز اینگونه اتفاقی سه توضیح قادر است وجود داشته باشد:
 
1. کلمه ها کلیدی در تیتر کاغذ شما به طور افراطی مستعمل اند
همان گونه که راجع به آن توضیحاتی داده شد، در صورتی سعی بر به کارگیری افراطی و یک‌سری باره از عبارات کلیدی در تیتر کاغذ نمائید، ممکن میباشد که گوگل دست به مجدد نویسی آن نماید. به دلایل بخش اعظمی، مجدد نویسی تیتر این سیرتکامل صفحه های موجب کاربردی خیس شدن آن برای بازدیدکنندگان میشود.
 
2. تیتر کاغذ با عبارت کاوش گردیده مطابقت و همخوانی ندارد
چنانچه محتوای کاغذ ای از وب سایت شما با عبارت گزینه کاوش مطابقت و همخوانی بوده، البته این تطابق در تیتر ورقه چشم نشود، گوگل دست به مجدد نویسی آن می‌زند.
 
این موضوع به هیچ عنوان چیز بدی وجود ندارد، به این دلیل‌که هیچ عنوانی با کل جستجوهای متبوع ما یکسان نیست. ولی در حالتی‌که کاغذ متبوع شما برای یک واژه کلیدی بسیار مالامال کاوش ساخته  شد‌ه‌است، تیتر آن را تا آنجا که ممکن میباشد بر پایه ی با عبارت متبوع بنویسید.
 
3. شیت ای از وبسایت شما داری تیتر جایگزین میباشد
در بعضا از مواقع در حالتی که داده های جایگزینی مانند متا تگ های اپن گراف در وبسایت وجود داشته باشد، ممکن میباشد گوگل دست به تعیین آن عنا وین برای تارنما بزند. مجددا پهنا میکنیم که‌این زمینه چیز بدی وجود ندارد، ولی چنانچه تیتر اکران داده گردیده بر پایه ی انتظارات شما وجود ندارد، می‌توانید آن را مجدد نویسی فرمایید.