در نوشته ی علمی‌های گذشته درباره ی ساختار و اجزای url مطلوب کامل کلام کرده‌ام. آموزش سئو این توشه می خواهم به اثر url بر seo بپردازم و شایسته ترین نحوه‌ها و ترفندها را در این زمینه بگویم. همینطور در غایت اثر تغییر تحول url بر seo را تحقیق میکنیم.
 
اثر url بر بهینه سازی چیست؟
به طور طبیعی آدرسی که کاغذ شما با آن شناخته میشود اصلی میباشد. هم برای یوزرها و هم برای گوگل. عالی میباشد آدرسی را گزینش نمایید که فهم آن ریلکس باشد و با دیدنش ماشین و بشر هر دو بتوانند محتوای شیت را در نظر گرفتن بزنند. تروتمیز کردن نشانی‌های وب سایت یک کدام از زیرمجموعه‌های سرویس ها seo میباشد.
 
اولی نکته‌ای که در زمینه‌ی اثر url بر seo میتوانیم بگوییم این میباشد که داشتن یک ساختار منطقی، آراسته و آراسته منجر میشود تکان خزنده‌ها در تارنما‌تان سریع‌خیس خواهد شد و همین مسئله باعث به سریع‌خیس شدن ایندکس صفحه ها گردد.
 
بیشتر بخوانید :  فراگیری عمل با ابزار URL Inspection در سرچ کنسول نو گوگل
url مطلوب چه خصوصیت‌هایی دارااست؟
 
 
در حالتی‌که از سیستم‌های مدیر محتوا مثل وردپرس به کار گیری می کنید، خویش به خویش ساختار url مطلوب را در تارنما دارید. ساختار نشانی‌دهی این سیرتکامل سیستم‌ها با یک نظم منطقی تعریف‌و‌تمجید شد‌ه‌است و تیم‌ها و زیردسته‌ها را تشخیص میدهد. در شکل  استعمال از سیستم‌های رئیس محتوای منحصربه‌فرد، توسعه و گسترش‌دهنده در هنگام طراحی وب سایت می بایست این نظم منطقی را فردی‌سازی نماید. خیر و خوبی cms های مخصوص این میباشد که ریلکس‌خیس میتوانید نشانی‌های فردی‌سازی گردیده داشته باشید.
 
معمولا url مطلوب و با صرفه، طبقه‌بندی و گروه‌بندی داراست. این مسئله به ویژه در زمینه‌ی اینترنت‌وب سایت‌های فروشگاهی اصلی میباشد. درین سیرتکامل وب سایت‌ها، خوب میباشد با نگاه کردن به نشانی url بتوانیم تشخیص دهیم چه محصولی از چه گروهی در کاغذ ارائه می‌گردد. برای مثال:
 
example.com/mans-wear/shirts
 
این دقیقا یک url با صرفه میباشد که هم موتورهای جست‌وجو و هم یوزرها میتوانند به خیر آن را شعور نمایند.