خصوصیت لندینگ پیج
خصوصیت لندینگ پیج بهتر چیست ؟ پیش از این که به خصوصیت آموزش سئو لندینگ پیج عالی با نرخ تبدیل بالا بپردازیم اولیه می بایست بدانیم لندینگ پیج ها یا این که به اصطلاح صفحه های فرود چیست و بر چه محور و مهم ساخته می گردند. درپی به پژوهش صفر تا صد تشکیل داد یک لندینگ پیج و خصوصیت هایی که بایستی داشته باشد میپردازیم .
 
 
لندینگ پیج یا این که شیت فرود چیست ؟
لندینگ پیج ها اساسا یک برگه اینترنت جداگانه می‌باشند که به صورت خاص برای هدف ها بازاریابی دیجیتال و یا این که کمپین های تبلیغاتی تولید گردیده اند. هر وبسایتی که تاسیس شده است در اکثر مواقع مرتبط با یک نوع از تجارت می‌شود. شما برای اینکه بتوانید از روش سایت خویش فروش داشته باشید یا این که سرویس ها خویش را ارائه دهید نیاز به یک شیت ای منقطع دارید که تماما با نظارت و محاسبه و آشنایی نیاز مخاطب تشکیل شده باشد.
 
نکات اصلی در ایجاد کرد لندینگ پیج یا این که برگه فرود
منطق داشته باشد
مهمترین خصوصیت  لندینگ پیج این میباشد که بر حسب یک منطق و یک غرض خاص ساخته گردد. لندینگ پیج ها میتوانند لغات کلیدی ای داشته باشند که به آنان لغات فروش گفته می‌شوند. یک لندینگ پیج عالی می بایست بتواند نیاز مخاطب را تماما برطرف نماید و سوال های اورا جواب دهد  و در آخرر استفاده کننده را مجاب نماید تا با شما تماس بگیرد و یا این که از شما خرید نماید. برای مثال هنگامی که کاربری واژه ارزش کرکره برقی را جست و جو می نماید، میخواهد بداند بها کرکره برقی چقدر میباشد و مطمئنا نمیخواهد راجع‌به مزایا تیغه های گوناگون کرکره برقی بداند. گرچه اینکه متاع محصولی که میخواهد بخرد هم اساسی میباشد البته ارزش در حق تقدم جای‌دارد. پس او‌لین یا این که دومی المانی که در برگه فرود شما می بایست به آن آرم داده خواهد شد بها میباشد. مسیر داهیانه خیس این قضیه می‌تواند این باشد که ارزش را بر حسب محصول جنس در اولی المان به وی علامت دهید. به این صورت توانسته اید خلال برطرف کردن نیاز وی، مطالب بیشتری به وی بیاموزید که همین مورد سبب می توان به تلاوت ادامه مطالب در لندینگ پیج شما بپردازد. یک مثال دیگر از نمونه هایی که می‌تواند برای این زمینه زد تصویر پایین میباشد. در لندینگ ساخت سایت تابان شهر وقتی که کاربری این واژه را جست و جو می نماید، در صورتی‌که وارد این شیت گردد تماما نیازش برطرف میگردد و به تماس می‌رسد. فردی که میخواهد یک تارنما برایش پیاده سازی گردد، اولیه از همگی می بایست حوزه خویش را تعیین نماید: