این شغل را می قدرت با Disavow Links کردن ایفا بخشید برای این آموزش سئو عمل آغاز وارد تارنما Google Search Console گردید. گوگل سرچ کنسول پنلی میباشد که ما تارنما خویش را در آن تصویب کردیم. در شرایطی که وبسایت خویش را در گوگل سرچ کنسول تصویب نکرده‌اید میتوانید نوشته ی علمی فراگیری تصویب کردن وبسایت در گوگل سرچ کنسول را رسیدگی نمائید. بعد روی آیتم start now کلیک نمایید. مانند تصاویر تحت:
 
 
گوگل سرچ کنسول
بعدازاینکه وب سایت را تصویب کردیم و مطمئن شدیم که تارنما ما تصویب‌گردیده میباشد. کافی میباشد مجدداً وارد گوگل شویم و عبارت google disavow links را سرچ کنیم. آن گاه بر روی ابزاری بنام Google Disavow Tool کلیک نمایید.Google Disavow Tool ابزاری میباشد که گوگل به ما اذن میدهد که پیوند‌هایمان را Disavow کنیم. به تصاویر تحت اعتنا فرمائید تا متوجه مفاهیم بالا گردید.
 
 
ابزار Google Disavow Links
Disavow کردن به چه معناست
 Disavow یعنی قبول نکنیم که پیوند‌های مخرب و اسپم را ما ساخته‌ایم. این لینک و پیوند‌ها را ما نساختیم بلکه رقبای ما این لینک و پیوند‌ها  را برای ما ساخته‌اند و نمی خواهیم این پیوند‌ها برای ما اکانت خواهد شد چون این لینک و پیوند‌ها پیوند‌های معتبری نیستند. و یااینکه ممکن میباشد خویش شما این پیوند‌ها را ساخت‌و‌ساز کرده‌باشید و حال منصرف گردیده باشید و بخواهید این پیوند‌ها راDisavow فرمائید. به عبارتی‌طور که می دانید لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم اعتبار تارنما شما را پایین سؤال می برد و در برخی مواقع سبب میگردد که تارنما شما به وسیله گوگل جریمه گردد. براین اساس ما می بایست این بک لینک و پیوند‌های مخرب را حذف کنیم.
 
به‌ذکر‌معمولی‌خیس به تیم کارهایی که برای حذف بک لینک و پیوند‌های اسپم و مخرب اعمال میدهیم Disavow گفته می شود. درواقع Disavow یک پوشه میباشد که آن را در گوگل تصویب میکنیم و داخل آن لینک و پیوند‌هایی را اعلام می کنیم که می خواهیم گوگل آنان را در حیث نگیرد. با Disavow کردن لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم وبسایت ما دیگر نمره و امتیاز منفی از سمت گوگل اخذ نمی‌نماید.