به کار گیری از بک لینک و پیوند ها و قرار دادن تارنما در وب لاگ ها به ارتقاء آموزش سئو سرعت Index صفحه های وبسایت بسیار یاری می نماید. خزنده های گوگل در کلیه تارنما ها در درحال حاضر رسیدگی می‌باشند تا داده ها وب سایت ها را در مقر داده های گوگل ذخیره نمایند. با عملیات پیوند بیلدینگ از چند تارنما گوناگون، خزنده ها را به وب سایت خویش هدایت می‌کنید. البته برای این فعالیت بایستی نکاتی را در لحاظ بگیرید:
از وب لاگ هایی بک پیوند بگیرید که درجه خیر دارا هستند و اینکه گویش تارنما شان بر اساس لهجه تارنما شما میباشد. در‌حالتی که به صورت نمونه تارنما خویش را درفقط در وب لاگ های ژاپنی قرار دهید اسپم خواهید شد. استعمال از بک لینک و پیوند های دیگر گویش ها در شرایطی که تاثیرگذار میباشد که تعدادش کمتر از بک پیوند های گویش خودتان باشد. لینک و پیوند بیلدینگ یا این که بک لینک و پیوند عملیاتی میباشد که به خیر روی بهینه سازی وب سایت هم اثر مثبت خواهد گذاشت.
مطالب مرتبط : 9 نکته قابل توجه و ضروری بهینه سازی برای استخراج جايگاه عالی در موتورهای کاوش
 
13. منفعت گیری از تصاویر
می بایست از عکس هایی مصرف شود که وسعت کمتری داشته باشند. عکس ها میتوانند وب سایت ها را به شدت هنگفت نمایند. هنگفت شدن وبسایت یعنی دیر Index شدن وبسایت. در فیض با به کار گیری از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای متعددی می اقتدار وسعت عکس ها را معدود کرد و عکس هایی که مطلوب تارنما ها میباشند را تهیه و تنظیم کرد. عکس های تارنما را با فرمت های save for web ذخیره فرمایید تا وسعت کمتری اشغال نمایند و چگونگی خویش را هم از دست ندهند.
مطالب مرتبط : چه‌گونه عکس های تارنما خویش را فشرده کنیم؟
 
14. به کارگیری صحیح از متاتگ های بهینه سازی
با استعمال درست و صحیح از متاتگ ها می شود به گوگل فهماند چه چیزهایی در هر ورقه التفات داراست. فهماندن مسئله وبسایت به موتورهای کاوش و فهماندن تیتر های هر عنوان متن به گوگل بر عهده تگ های هدینگ و متا تگ ها میباشد. به کارگیری از تگ های h1 و دیگر hها به صفحه های شما زمینه میدهد و برای گوگل عنایت داراست. این که خزنده ها با ورود به هر کاغذ به جزئیات برگه و مورد هر عنوان پی غالب شود به عهده متاتگ های seo میباشد که در صورتیکه که آنها را مشخص و معلوم کنیم، عمل خزنده ها را نادر کرده ایم و تارنما با سرعت بیشتری Index شود.
 
15. ارتقا سرعت
کلاً تک تک رویکرد عمل هایی که در قضیه ارتقاء سرعت وبسایت عملی میباشند می‌توانند به ارتقا سرعت Index وبسایت هم یاری نمایند. برای سرعت بخشیدن به وبسایت ها می بایست وبسایت های مدل داشته باشیم و وبسایت را با پوسته های هنگفت پیاده سازی نکنیم. در سود وب سایت، سرعت بیشتری برای لود در مرورگر یوزرها پیدا خواهد کرد. وبسایت مدل نسبت به وب سایت هایی که هنگفت می‌باشند بسیار سریع خیس Index گردد، چون فرصت بار گذاری کمتری هنگام افزودن وب سایت به اینترنت مستر تولز خواهند گرفت.