به خواسته تحقیق هدف ها تکوین مرغ مگس خوار، آموزش سئو آغاز می بایست با خصوصیت های موتور کاوش که بیشترین تأثیر را دارا‌هستند آشنا شویم. یک‌سال پیش از نشر الگوریتم فوق، گوگل، گراف علم را فعال سازی کرد که دربرگیرنده گروه ای از خصوصیت های مخصوص برای ارائه جواب سریع و ظریف به سوال های یوزرها راجع‌به اشخاص، جای ها و بقیه داده ها می بود.

همانگونه که در تصویر می‌بینید با جستجوی “خورشت قرمه سبزی”، آکادمی رایا پارس بجز وبسایت هایی که در دسترس می باشند، داده های جامعی به عنوان مثال “شیوه پخت”، “مواد تشکیل دهنده”، “خواستگاه”، تصاویر” و حتی مزه آن در گراف علم با توکل بر ترافیک طبیعی اکران داده گردیده است. چه گونه گوگل تشخیص میدهد که‌این نتیجه ها علامت دهنده قصد کاوش گر میباشد و نیازهای او‌را به اندازه کافی برطرف می نماید؟ اینجاست که جستجوی معنایی صورت میگیرد.
 
یکی هدف ها اساسی مرغ مگس خوار تبدیل جستجوی معنایی مبتنی بر معنا آن به حقیقت میباشد. what is seo جستجوی معنایی عملکرد می نماید تا نتیجه ها مطلوب را با آشنایی لهجه یوزرها که بالاتر از معانی لغت ها کلیدی میباشد تطبیق دهد، حتی وقتی که یک فرد قصد خویش را به طور ضمنی ذکر نماید. اشراف روز افزون گوگل بر روی جستجوی معنایی، آن را حاذق ساخته تا عنصرها و ارتباط ها در بین شان را با یکدیگر فهم نماید. تمرکز مرغ مگس خوار بر هم خوانی حاصل با مراد جستجو گر میباشد که علامت از بضاعت تجزیه و چک و هوش فناورانه گوگل داراست.
 
اکران گوشی و جستجوی صوتی
این حقیقت وجود داراست که مقررات گوگل برای سازش وب سایت ها با موبایل، موجب بهبودی تجارب کاربری گردیده و جستجوی صوتی را به یار و همدم آورده میباشد. شاید تصور کنید در Voice search تمامی چیز با کلام کردن و دیدن حاصل خاتمه مییابد، ولی وضع و اوضاع به‌این راحتی ها وجود ندارد. جستجوی صوتی بیشتر از آنکه به‌دنبال عبارت های یک‌سری کلمه و واژه ای باشد، به سوالهای و سوال های غامض هنگام کلام زدن می‌پردازد.
 
مرغ مگس خوار نیز نقش سرانجام سازی را اعمال می نماید و دقیقاً از این جهت مداقه دارااست که سبب ساز به وجود داخل شدن بستری برای تعامل طبیعی و خودمانی بیشتر دربین یوزرها با یک موتور کاوش گردیده است. مانند فرامین صوتی در موبایل، ساعت هوشمند و بقیه فناوری های پوشیدنی. تارنما هایی که به نیکی با صرفه گردیده اند نیز ترافیک بیشتری را در اکران گوشی به دست میاورند. شاید خوب باشد بدانید ترافیک ارگانیک چیست و چطور می اقتدار آن را ارتقا بخشید.
 
نقش مرغ مگس خوار در بهینه سازی
با معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار، دنیای seo در گیر تغییر‌و تحول و تحولات بزرگی شد. کارشناسان بدین زمینه پی بردند که پرداختن به موضوعات مرتبط، پیرامون صفحه های متفاوت از عنایت بالایی شامل است. بنابراین یوزرها می توانستند به مطلوب ترین محتوا در یک تارنما هدایت شوند.