با معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار، دنیای بهینه سازی در گیر تغییر تحول و تحولات بزرگی شد. کارشناسان بدین زمینه پی بردند که پرداختن به موضوعات مرتبط، پیرامون صفحه ها متفاوت از التفات بالایی برخوردار‌است. آموزش سئو براین اساس یوزرها می توانستند به مطلوب ترین محتوا در یک وب سایت هدایت شوند.

 
یکی اجزای مهم الگوریتم مرغ مگس خوار، اعتنا به منزلت پیوندهای یک شیت تحت عنوان شاخص جايگاه بندی میباشد. پیشرفت لینک و پیوند سازی به گوگل یاری می نماید تا معلوم نماید که آن تارنما در چه مورد ای فعالیت دارد و مرغ مگس خوار نیز مطمئن میشود تا پیوند های بی ربط روانه حاصل نشوند.
 
با رویش به کار گیری از لغت ها خودمانی که برخی از پرس و جو های صوتی بدست میاید، آکادمی رایا پارس به کارگیری از داده ها و داده هایی که ماهیت آن‌ها جواب دادن میباشد، منجر ارتقاء عنایت کلمه هایی مانند “چه کسی”، “چه”، “کجا”و “چه طور” شد که نقش مفیدی در سئوی محتوایی دارا‌هستند و به شما در اکران نتیجه ها بی نیاز خیس امداد می نمایند.
 
مرغ مگس خوار از داده های ساختار یافته تحت عنوان یکی‌از شاخص های جايگاه بندی استعمال می نماید. سود گیری از اسکیما برای اکران آنچه که ورقه شما در موردش حرف می نماید ضروری میباشد، what is seo چون میخواهید گوگل بداند که شما جواب جستجوگران را دارید.
 
گوگل درپی شعور مقصود اساسی از جستجوی یوزرها میباشد و عوض اینکه محتوای وب سایت ها را مانند حرفه ای از عبارات تحقیق کند، به جستجوی تمام مطالب و نقش گویش طبیعی در محتوای وب سایت میپردازد تا بتواند گویش استفاده کننده را شناخته و با عبارات خودش کلام نماید. مرغ مگس خوار را می شود به تیتر پلی میان طرق سابق و سئوی امروزی دانست. وبسایت هایی که به نحوه ماهرانه، جواب های رایج را شناسایی و بکار می‌برند، میتوانند تحت عنوان منابع مطمئن برای موضوعات مرتبط بوسیله گوگل تعیین شوند. اینجاست که محتوای شما تحت عنوان جستجوی هم خوانی شناخته می گردد. درحال حاضر خیر فقط میتوانید مرتبه محلی خیر را با ترافیک ارگانیک استحصال نمایید، بلکه جایگاهی را در خصوصیت های حاصل کاوش، مانند جواب های متداول و یا این که پنل علم خواهید داشت. هنگامی درباره نتیجه ها بی نیاز در موتورهای کاوش سخن میکنیم، غرض جستجو گر و تجارب کاربری می بایست در اولِ لیست حق تقدم های مان قرار گیرد.