شما در هر مورد ای که شغل دارید. در ذهن خویش چندین واژه و کلمه دارید. آموزش سئو که می‌خواهید با آن کلمه و واژه ها در سکو یک گوگل باشید. کلماتی را که می‌خواهید در آن‌ها درجه نخستین گوگل باشید را بر روی کاغذی بنویسید. گاهی شما کالایی دارید که مشتری خواستار آن میباشد. البته مشتری، کالای شما‌را با کلمه متفاوتی از آنچه شما می‌شناسید کاوش می نماید. به عنوان مثال اکثر مبل فروشان به مبل های راحتی که در آن ها یه خرده چوب به عمل رفته میباشد نصفه کلاسیک میگویند. هم اکنون یوزرها این مبلها را با نام هایی مانند کلاسیک ارزان، کلاسیک معدود فعالیت، کلاسیک نادر منبت، امروزی کلاسیک و یا این که حتی مبل راحتی با مجموعه چوبی کاوش می نمایند. اما این فقطً یک نمونه بود. هدف از این نمونه این میباشد که گاهی ما کالای متبوع کاربر را داریم. البته اسم متفاوتی که برای مال بکار میبریم موجب عدم قدرت معامله در بین ما می‌شود. براین اساس تایپ کردن مجموع کلماتی که یوزرها ممکن میباشد جنس و سرویس ها شمارا با آن کاوش نمایند بها متعددی داراست.

 
در قدم آن گاه می بایست این لغات را در گوگل کاوش فرمایید. اینکار یک سری مقصود را دنبال می نماید.
 
 نخستین: آنکه زمانی شما در وب سایت گوگل کلمه و واژه ای را وارد میکنید به شما کلمه و واژه هایی را برای کاوش نماد می دهد که دیگر یوزرها بیشتر کاوش کرده اند. این واژه و کلمه ها را با به لیست خویش اضافه فرمائید.
 
دوم: در انتهای ورقه حاصل کاوش نیز تعدادی کلمه و واژه شبیه برای جستجوی دقیق تر معرفی گردیده است. این کلمه ها را هم یادداشت نمایید.
 
 سوم:  اینکه هر کلمه و واژه ای را که در گوگل کاوش میکنید. پیش از لیست وب سایت ها، گوگل تعداد وب سایت هایی که یافته میباشد و هنگامی که برای این کاوش صرف گردیده را به شما نماد می دهد. تعداد وب سایت های که گوگل درین نصیب آرم می‌دهد. تعداد رقبای شما برای آن کلمه و واژه کلیدی میباشد.
 
برای تعیین واژه کلیدی عامل ها پایین را بایستی در حیث بگیرید: 1- تعداد رقبا، 2- معیار کاوش در موتورهای کاوش، 3- معیار رابطه با مال و سرویس ها وب سایت
 
بعداز آنکه لیست کلمه ها کلیدی اساسی را بی نقص کردید. بایستی با امداد یک ابزار انتخاب فرمائید که واحد سنجش کاوش کدامیک در گوگل بیشتر میباشد. شایسته ترین وب سایت برای جاری ساختن اینکار Google trends میباشد. این تارنما به شما هم این قابلیت را می‌دهد که عبارات خویش را با هم مقایسه فرمایید. هم اینکه می توانید کلماتی که اینک در عالم بیشترین کاوش را دارا‌هستند را ببینید.
 
2-    ساخت و ساز محتوا مبنی بر واژه کلیدی
پس از انتخاب پایانی عبارات کلیدی اساسی و معین کردن اهیمت آنان مبنی بر ترازو کاوش می توانید ایجاد محتوا را شروع فرمائید.
 
محتوا می بایست با کلمه و واژه کلیدی  که گزینش نموده اید مرتبط باشد. نکته ای که می بایست به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که برای لینکهای داخلی مسلما از عین لغت ها کلیدی به کارگیری نمائید. اینکار برای مرتبه گیری صفحه ها با لغات کلیدی بسیار عالی از متا واژه و کلمه کلیدی شغل می نماید.
 
پس از ایجاد محتوای مربوط به واژه کلیدی بایستی موردها تحت را در برگه بازنویسی نمایید.
 
واژه و کلمه کلیدی در اولِ تیتر کاغذ قرار گیرد
واژه کلیدی در اولِ محتوای تگ های H1-6 قرار گیرید
کلمه و واژه کلیدی در متن صفت Alt یکی عکس های باطن متن قرار گیرید
پس از جاری ساختن چهار قدم بالا متن را خوانده و مطمئن گردید که متن خوانایی خویش را از دست نداده میباشد و در شکل ضرورت متن را بازنویسی فرمائید.
 
 با اعتنا بدین که در‌این نوشته‌ی علمی می خواهیم هر دو مقوله seo داخلی و فرنگی را پژوهش کنیم مجبور به توضیح خلاصه وار هستیم. البته تمام موردها بیان شده در‌این نوشته ی علمی را بصورت کامل در مقاله ها جداازهم رسیدگی خوا‌هیم کرد.
 
محتوا کیفیت بالا و با توکل بر کلمه ها کلیدی پرکاربرد ساخت و ساز گردیده‌است. در‌این مرحله بایستی محتوای ساخت و ساز گردیده را تبلیغ کنیم. برای تبلیغ یک محتوا روش های مختلفی وجود دارااست. بصورت کلی گوگل به وب سایت های نو احداث چندان طاقت فرسا نمی گیرد. اما درصورتی که یک وبسایت نو احداث در پهنا یک روز 9000 پیوند اخذ نماید حتما گوگل به آن وب سایت با شک و تردید نگاه خواهد کرد. براین اساس کوشش نمایید قدم های تبلیغاتی خویش را در فواصل هنگامی مشخص و معلوم طی نمایید. از جمله در‌حالتی که می خواهید پیوند اخذ نمائید. در هر ماه 20 لینک و پیوند نو به لینک و پیوند های ورودی خویش بیافزایید.
 
این طریق دو مزیت دارااست. اولیه این که گوگل به چشم شک وتردید به شما نگاه نمی نماید. دوم شما مجال ساخت‌و‌ساز محتوا دارید. سوای محتوا باکیفیت شما ناچارید یک کاغذ تکراری را در به عنوان مثال 9000 وبسایت تبلیغ فرمایید. البته در شرایطی‌که مثالا 90 ورقه با محتوای دیدنی ساخت و ساز کرده باشید. می توانید لینک و پیوند های این صفحه های را دربین وبسایت هایی که می‌خواهید از آن ها پیوند اخذ نمایید توضیع نمایید.