ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس برای هر صاحب و مالک سایت ضروری میباشد. آموزش سئو با این هم اکنون، در شرایطی‌که در ردیابی تجزیه و آنالیز جدید وارد می‌باشید، عملکرد برای تعبیروتفسیر تمامی معیارهای ارائه گردیده مشقت بار به حیث می‌رسد. برای مثال، ادراک تفاوت page view با visit در بازدید وب سایت مشقت بار میباشد، چون اصطلاحاتی بسیار مشابه به هم میباشند.

برای تصمیم گیری بر اساس داده، آکادمی رایا پارس اصلی میباشد که‌این سردرگمی را برطرف فرمائید و بدانید چه چیزی را ردیابی میکنید. خوشبختانه، یادگیری تمایزات در میان این دو میزان عمل مشقت وجود ندارد و ممکن میباشد روش فهم و شعور توفیق وبسایت شمارا تغییر تحول دهد.
 
در‌این نوشته‌علمی، ما داده های عددی visit و view کاغذ را تحقیق خوا‌هیم کرد و درمورد اینکه آیا آنها میتوانند بر سئو موتور کاوش (سئو) شما تأثیر بگذارند، تفحص می‌کنیم. ما همینطور به شما علامت خوا هیم بخشید که‌این اعداد را در Google Analytics از کجا پیدا فرمایید.
 
شعور تفاوت page view در مقابل visit
هر فرصت فردی وبسایت شمارا در مرورگر اینترنت خویش بارگیری می نماید، what is seo یک توشه page view می‌شود. برای مثال، بگذارید بگوییم که یک بازدید کننده پست وب لاگ شما‌را از روش یک موتور کاوش پیدا می نماید. با این درحال حاضر، یک کدام از نرم افزار های افزودنی مرورگر آنان از اکران درست بعضا از مطالب پرهیز می نماید، بدین ترتیب آنان بایستی ورقه را مجدد بارگیری نمایند. در آن مثال، گزارش تجزیه و چک شما دو بازدید از کاغذ را به ثبت می رساند، حتی در‌صورتی‌که بازدید کننده شبیه آن ها را تولید کرده‌با‌شد (و در بازه فرصت کوتاهی).
 
از طرف دیگر، بازدید از برگه یا این که visit هر مجال که فردی از منبع فرنگی، فارغ دامنه وبسایت شما، به وب سایت شما می‌رسد، حادثه می افتد. مثلا، در صورتیکه کاربری نوشته ی علمی شما‌را بصورت آنلاین پیدا نماید و بعد برگه را بارگیری دوباره نماید، این بازهم تحت عنوان یک visit به حساب آورده می شود. با این هم اکنون، در صورتیکه آن‌ها از سایت شما به دور شوند، یک کلمه و واژه کلیدی تازه در گوگل کاوش نمایند، و بعد مجدد در شیت شما قرار بگیرند، این دو visit به حساب آورده می شود.
 
برای ادراک این معیارها و تفاوت page view با visit ، اصلی میباشد که به session های وب سایت خویش نیز نگاهی بیندازید. session وقتی میباشد که مخاطب در یک عصر خاص در وبسایت شما می‌گذراند. در زمان یک سشن، ابزار تجزیه و چک شما به صورت معمول تمامی کار ها مانند نماها و تعامل با عنصرها یا این که هیبت ها را ردیابی می نماید.
 
یک session معمولاً بعد از 30 دقیقه بی تحرکی منقضی می گردد (بر پایه ی تعریف‌و‌تمجید گوگل آنالیتیکس). این یک ترازو اثر گذار برای ردیابی میباشد، چون می‌تواند قضیه بیشتری برای views و  visitsشما ساخت و ساز نماید.