وقتی که فردی مرتکب نقض DMCA میگردد‌، ممکن میباشد یک اخطار از سوی DMCA اخذ نماید که از وی می خواهد فورا همگی محتوای دارنده حق اسکن رایت را حذف نماید. آموزش سئو در شکل عدم اعتنا به‌این اخطار و رعایت نکردن آن‌، جنایتکار می تواند اکانت یا این که اینترنت‏سایتش را بوسیله ISP خویش آویزان نماید. ‌آنها همینطور می توانند دربرگیرنده مجازات‌های مدنی یا این که کیفری شوند.

 
خلاف کاران حق اسکن رایت ممکن میباشد تا ۳۰ هزار دلار جریمه شوند و زیان مدنی بپردازند. در پرونده‌های جنایی‌، مجرمان DMCA نیز ممکن میباشد از ۵ تا ۱۰ سال زندان بگیرند و به پرداخت تا ۱ میلیون دلار جریمه محکوم شوند.
 
درصورتی که فردی از مطالب دارنده حق نسخه برداری رایت ما به صورت غیر قانونی استعمال نموده است‌، چه کنیم؟
زمانی فردی فارغ از رضایت شما از اثر ها دارنده حق اسکن رایت‌تان استعمال می‌نماید‌، می توانید علیه طرف خاطی ادعای نقض DMCA ارسال فرمایید. خلافکار، اخطار حذف DMCA را اخذ می‌نماید و درین مرحله‌، معمولا محتوای دارنده نقص‌ را از تارنما خویش حذف می‌نماید. با این هم اکنون‌، در شرایطی که اطمینان نداشته باشند  آکادمی رایا پارس که مقررات DMCA را نقض کرده‌‎اند‌، می توانند ادعای خودشان را ارائه دهند.
 
بعد از تصویب گلایه‌، به طرف مقابل مجال دهید تا جواب و مدارک خویش را ارائه نماید. در صورتی شخص متخاطی مطالب شما‌را حذف نکند یا این که مدارکی برای ثابت حقانیت خودش نماد ندهند‌، می توانید از وی گلایه کرده و درخواست اخذ ضرر و زیان فرمائید. یا این که در شرایطی که مایل نیستید قضیه را بیشتر پیگیری نمایید‌، ممکن میباشد تصمیم بگیرید از نه گلایه بگذرید.
 
به چه شکل خواهیم توانست از نقض DMCA خودداری کنیم؟
اجتناب از نقض DMCA مدام آن‌طور که به حیث میرسد پر‌نور و معلوم وجود ندارد. بعضی از تخلفاتی که در‌این فی مابین حادثه می‌ افتد، حقیقتا غیر عمدی میباشد. برای مثال‌، یک بلاگ‎‌نویس در حوزه سرگرمی ممکن میباشد پندار نماید استعمال از عکس‌های جستجوی گوگل در اینترنت‏سایتش به طور کامل منطقی میباشد و نمی‌تواند نقض DMCA محسوب خواهد شد‌، به خصوص درصورتی که از بلاگ خویش برای هدف های تجاری استعمال نمی‌نماید.
 
آیا به کارگیری وی از عکس‌ها استعمال منصفانه تلقی می‌گردد؟ احتمالا – معیارهای استعمال منصفانه نامفهوم میباشد و میتواند به وسیله دادگاه‌ها به شیوه‌های متعدد تعبیروتفسیر خواهد شد. ولی دست‌کم‌، what is seo استعمال از عکس‌ها سوای اذن صاحبان ‌آنان‌، بلاگ‏‌نویس را در معرض نقض DMCA و گلایه قرار میدهد.
 
چنانچه که درباره دارنده حق نسخه برداری رایت بودن یک محتوا شک و تردید دارید، به شما پیشنهاد می‎کنیم از آن استعمال نکنید و از به شغل بردن هرگونه محتوایی که وابسته به شما وجود ندارد (یا این که تایید صلاحیت به کارگیری از آن را ندارید) دوری کنید.