در مرحله ابتدا با به کار گیری از ابزارهای معرفی‌گردیده لغات کلیدی زمانبر را پیدا فرمائید. در مرحله آتی به سراغ آن مجموعه از کلمه ها کلیدی بروید که بیشتر متناسب با جنس،  آموزش سئو سرویس ها یا این که محتوای وبسایت شما باشد. آن گاه به‌این نکته تصور کنید که چه نوع محتوایی برای مواقعی که در مرحله قبلی پیدا کرده‌اید، قادر است مطلوب باشد.

ما درپی تنی چند از نکات موءثر دیگر در را رابطه با روش به کارگیری از کلمه ها کلیدی دم‌دراز به شما توضیح می دهیم:
 
ساخت تنوع در تگ تایتل و هدینگ ها: هر متنی که ساخت و ساز میکنید از تایتل و هدینگ‌هایی ساخته شده میباشد. از آن‌جایی که مخاطبان معمولا از گونه های متعدد لغت ها برای کاوش به کار گیری می‌نمایند همت نمائید از مخلوط‌های متنوع کلمه ها کلیدی وقتگیر در تایتل و هدینگ‌ها استعمال نمائید.
استعمال از عبارت‌ها و لغت ها کلیدی وقت گیر در متن: برای هدایت عالی مخاطبان به محتوای وب سایت شما، خوب میباشد که خیر صرفا در تایتل و هدینگ‌ها که در باطن متن هم از ادغام‌های متنوع کلمه ها کلیدی زمان بر استعمال نمائید.
قرار دادن کلمه ها کلیدی زمانبر در لینک و پیوند‌های داخلی و دیگر موادسازنده: در هنگام گنجاندن کلمه ها کلیدی زمانبر تنها به محتوای متنی خویش اعتنا نکنید. آکادمی رایا پارس در عنوان ها تصاویر، تگ ALT تصاویر و پیوند‌سازی‌های داخلی را نیز از گونه های متنوع لغت ها کلیدی زمانبر به کار گیری فرمائید. با این عمل درجه‌بندی وبسایت شما ارتقاء پیدا خواهد کرد.
توده‌بندی
 
لانگ تیل کیورد یک کدام از شیوه های مرسوم برای ارتقاء مرتبه‌بندی تارنما شماست. what is seo یافتن لغت ها کلیدی وقت گیر که در نصیب دم-مانند نمودار «وسعت کاوش عبارات کلیدی» قرار می گیرند قادر است مخاطبان شما‌را به طوری ظریف‌خیس به سوی جنس یا این که سرویس ها شما هدایت نماید. درصورتی که از عبارات کلیدی دم‌دراز به کار گیری نکنید ممکن میباشد سایت شما به پای لغات کلیدی کوتاه‌خیس قربانی خواهد شد! می بایست کاری فرمایید که گوگل و مخاطبان شما به نحو منحصر به سایت شما اعتبار بدهند. استعمال از عبارات کلیدی وقتگیر می تواند سرویس ها متمایز و منحصربه‌فرد شما‌را به مخاطبان بشناساند و راهکاری برای قرار تصاحب کردن وب سایت شما در ورقه نخستین کاوش عرضه نماید.