تصاویر مو جود در یک محتوا در صورتی‌که به صدق با صرفه گردیده باشند، آموزش سئو سیگنال‌های مربوط به موتورهای کاوش را از روش اسم پوشه، متن جایگزین، تیتر، توضیحات و… به موتورهای کاوش ارسال‌ می‌نمایند.

۲۷- تازگی محتوا
 
آپ دیت الگوریتم گوگل به اسم کافئین، به محتواهای جدید اعتنا بیشتری می‌نماید؛ آکادمی رایا پارس مخصوصا برای جستجوهای حساس به مجال. گوگل با پر رنگ کردن التفات این ادله، تاریخ واپسین به‌روزرسانی یک ورقه را در نتیجه ها جستجوهایش علامت میدهد.
 
۲۸- به‌روزرسانی متن محتوا
 
بازنویسی و عوض کردن متن‌های سابق به شما امداد می‌نماید تا محتواهای نو‌تری داشته باشید. اضافه کردن یا این که حذف یک یا این که یک‌سری قسمت در محتوا، اثر بیشتری از جابه‌جایی ترتیب تعدادی واژه و کلمه یا این که رفع خطا‌های تایپی داراست.
 
۲۹- تاریخ به‌روزرسانی ورقه
 
کاغذ موردنظر شما هر یکسری وقت یکبار به‌روز شد‌ه‌است؟ روزمره، what is seo هفتگی یا این که هر ۵ سال یک توشه؟ به‌روزرسانی مداوم صفحه ها در تازگی محتوا نقش دارااست که همین قضیه میتواند روی سئوی وب سایت نیز اثر مثبتی داشته باشد.
 
۳۰- برجستگی کلمه ها کلیدی
 
زمانی یک واژه کلیدی در ۱۰۰ واژه و کلمه اولیه محتوای یک شیت ظواهر خواهد شد، می تواند یاری دهد تا آن محتوا سکو بهتری از گوگل بگیرد. معمولا توصیه می‌گردد که دستکم ۱بار در گزاره نخستین از واژه کلیدی به کارگیری نمائید.