x تبلیغات
آموزش سئو

مزایا و معایب سئو سایت توسط خودتان

 

 
در این‌حالت نیاز میباشد خودتان یا این که یک نفر در دسته‌تان seo را خاطر بگیرید آموزش سئو و برای این مسئله نیاز میباشد در یک عصر seo کمپانی نمائید.
 
مزیت‌های این طریق را می‌اقتدار چنین ذکر کرد، وبسایت دست خودتان میباشد و شما دیگر میدانید دقیقا روی وبسایت‌تان چه چیزی رخداد می‌ افتد.
 
seo کلاه سپید اجرا می‌دهید و نگران جریمه شدن به وسیله گوگل نیستید و از تمامی اساسی‌خیس نیاز وجود ندارد پنل مدیر وبسایت را به دست کس دیگری بدهید.
 
هنگامی یکبار روی کلمه و واژه‌ای درجه بگیرید دیگر مسیر را آموخته‌اید و میتوانید هر واژه و کلمه‌ای که دوست داشتید را به ورقه اولیه گوگل بیاورید.
 
و در غایت می توانید از این شیوه درآمدزایی فرمایید و بهینه سازی تارنما‌های بقیه افراد را نیز به عهده بگیرید و درآمد جانبی نیکی از این شیوه استحصال فرمایید.
 
در حالتی‌که تصمیم گرفتید از طریق دوم به کار گیری فرمائید، یعنی خودتان بهینه سازی را حافظه بگیرید بایستی در یک عصر آموزشی مطمئن کمپانی فرمایید، چون معمولا ارزش عصر‌های seo حرفه ای که با کمپانی در آنان تبدیل به یک سئوکار حقیقی وواقعی گردید ارزان وجود ندارد.
 
 
 
 
 
 
 
آیا می توانم بهینه سازی‌ی سایتم را خودم ایفا دهم؟
seo وبسایت مستلزم صرف فرصت و پول میباشد. در‌حالتی که دارایی نادر و مجال متعددی دارید، بد‌ترین کاری که می توانید ایفا دهید، برگشت به مرکز ها ارائه دهنده سرویس ها seo‌ی شغل‌نا‌بلد و غیر‌حرفه ای میباشد. در شرایطی که به بهبود بهینه سازی‌ی وب سایت خویش عشق‌مندید، البته نمی‌توانید از سرویس ها seo‌ی مشاوران و مرکز ها عالی مقام منفعت ببرید، نگران نباشید. از آنجاییکه نصیب قابل توجهی از فراگیری‌های seo (مانند همین نوشته‌ی‌علمی) بطور بدون پول در فضای اینترنت جانور و در‌دسترس میباشد، با یه خرده بازرسی و ولی تمرین بسیار، میتوانید حافظه بگیرید که چطور سایت خویش را بهینه سازی فرمایید؛ دستکم تا هنگامی که میزان دارایی کافی برای به کار گیری از سرویس ها مرکزها ماهر را بدست آورید.
 

رقابتی بودن شغل سئو

 

 
بهینه سازی ذاتا شغلی توام با رقابت هستش.
 
شما یک پروژه بهینه سازی دکان کتاب دارید. تارنما های دیگه تو آموزش سئو این موضوع هم هر کدوم یک دارای تخصص بهینه سازی دارا هستند و صرفا 1 نفر میتونه تو واژه دکان کتاب، جايگاه نخستین گوگل رو داشته باشه.
 
تفاوت سکو های گوگل هم بدین شکله که به عنوان مثال شما تو سکو 1 در حالتی که روزمره 200 میلیون تراکنش داشته باشید، تو جايگاه 2 این عدد به 150 میلیون میرسه و از جايگاه 5 به تحت ممکنه 10 میلیون تو روز داشته باشن.
 
درحال حاضر شما تفاوت جايگاه 1 با 2 رو تو برهه زمانی مجال 1‌سال درنظر بگیرید که چه عددی میشه و این عنایت رقابت تو این فعالیت رو میرسونه.
 
#4 چقدر ارتفاع میکشه تا از نقطه صفر در عمل seo، به درآمد برسیم؟
برای یادگیری عمل seo و مجال ما یحتاج برای اون یک‌سری طریق وجود داره:
 
کارآموزی در یک کمپانی بهینه سازی
خرید پکیج های ویدیویی فراگیری بهینه سازی
پژوهش در وب سایت های داخلی و فرنگی
نام نویسی در عصر ها و کلاس های یادگرفتن بهینه سازی
قاعدتا مسیری که برای یادگیری seo گزینش میکنید، تو بازه مجال وصال به مقصود اثر گذار هستش و خویش اینجانب با گذروندن زمان کارآموزی تو حدود 6 ماه تونستم اصول seo رو خاطر بگیرم.
 
 
 
طریق پژوهش تو وب سایت های متعدد رو اینجانب راستش برای آغاز یکمی مشقت بار میدونم برای عزیزانی که ابدا تو این گوشه و کنار نبودن؛ البته در حالتی‌که همدم با مشاهده فیلم های آموزشی جامع و گام به گام ایفا بشه، میتونه سرعت وصال به به نقطه درآمد از فعالیت seo رو بسیار تسریع ببخشه.
 
البته مشکلی که یادگرفتن دیدن وجود داره، اینه که سرگرم پروژه نیستید.
 
پروژه های بهینه سازی سبب ساز میشن شما رقیبانتون رو تحلیل نمایید، از اون ها کلی تکنیک حافظه بگیرید، فیدبک شغل های خودتون رو به دیده مشاهده کنید و … که‌این مورد ها بیشتر تو عصر های کارآموزی چشم میشه.
 
رو همین اکانت، شما در صورتی 1 ماه فرصت برای یادگیری و پژوهش بگذارید و 5 ماه هم در یک پروژه، آموخته های خودتون رو آزمایش فرمائید، به طبع به مرحله ای خواهید رسید که تحت عنوان شاغل در کارمند seo در شرکتی استخدام بشید یااینکه از همون سایتی که 5 ماه براش وقت گذاشتید، آغاز به برداشت های مالی فرمائید.
 

مزیت‌های سئو چیست؟

 

 
مطلقا تا همینجا متوجه شدید که بهینه سازی چه دانش اثر گذار و موثری برای آموزش سئو حصول و کارهاست.در اینجا تنی چند از مزایای اساسی بهینه سازی را با هم مرور می‌کنیم:
 
بهینه سازی سبب ارتقا بازدید از وب سایت می شود.
سبب مارک شدن و بالا رفتن اعتبار اینترنت‌وبسایت می‌گردد.
سبب فروش بیشتر و در فیض استحصال فایده میگردد.
اکثر زمان ها یوزرها موتورهای کاوش صرفا روی یکی‌از 5 فیض اولیه از برگه حاصل کلیک می‌نمایند؛ براین اساس در صورتیکه برای مطالب خویش پیرو خواننده می باشید یا این که برای مغازه خویش به مشتری نیاز دارید، ناچارید که در سکو‌های بالای حاصل کاوش باشید.
seo صرفا برای سازش با موتورهای کاوش وجود ندارد، بلکه یک سئوی بهتر موجب بهبود تجربیات کاربری و کاربرد بیشتر یک اینترنت‌وب سایت میگردد.
بهینه سازی برای چشم شدن اینترنت‌تارنما شما در کانال‌های اجتماعی موءثر میباشد. در حدود سه میلیارد نفر از عموم دنیا دست کم در یکی‌از کانال‌های اجتماعی حضور دارا‌هستند. محتوای شما در‌صورتی‌که در نتیجه ها کاوش منزلت قابل قبولی داشته باشد و مخاطب آن را گزینش نماید، به‌احتمال زیاد در یک کدام از کانال‌های اجتماعی نظیر صورت‌بوک و توییتر به اشتراک نهاده می گردد و این اشتراک به معنای یک پیوند موثر برای بهبود مرتبه اینترنت‌وب سایت شماست.
seo ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به دیگر شیوه‌های بازاریابی داراست.
هزینه‌ای که برای بهینه سازی می‌گردد،‌ یک‌سری موازی رجوع سرمایه در ادامه خواهد داشت
موضوعی که بهینه سازی را دیدنی می نماید این میباشد که میتوانیم که Kpi های مختلفی تعریف و تمجید کنیم و تغییرات را پایین لحاظ بگیریم و هرچیزی که قابل اندازه گیری باشد، قابل بهبود هم می‌باشد.
 
خب حال که پروسه جاری ساختن seo و التفات آن را شناختیم، یه خرده جزئی‌خیس در زمینه ی آن سخن می کنیم :‌
 

به روزرسانی‌های مربوط به صنعت را ارائه دهید

درصورتی که در یک صنعتی مانند آموزش سئو کاوش شغل میکنید، میدانید که فضای آن دائماً در اکنون تغییر و تحول میباشد. هر هفته به روزرسانی‌هایی شکل می گیرد و آپ تو دیت نگه داشتن این داده ها قادر است یک بحران محسوب خواهد شد. به مکان گردآوری بندی مطالب، از ویدئو توده بندی استعمال نمائید. از جمله اشخاص Cypress North، بصورت هفتگی یک بخش 12 تا 15 دقیقه‌ای از  Marketing O’Clockکه به پژوهش واپسین به روزرسانی‌های فضای کاوش میپردازد را منتشر کردند. این ایده بسیار داهیانه و مشغول کننده میباشد و قطعاً از یک پست وب لاگ با داده ها شبیه، جالب‌خیس میباشد.

 

تخصص خویش را افزایش دهید

در‌حالتی که در اکنون تبلیغ یک وبینار، سخنرانی، یا این که عرضه کتاب میباشید، پیش اکران ویدئو می تواند اثر متعددی درین ارتباط داشته باشد. شخصی را جلوی دوربین قرار دهید و از وی سوالاتی درباره اینکه عموم چه انتظاراتی دارا هستند و یا این که از کجا میتوانند داده ها بیشتری بدست بیاورند، بپرسید. این ویدئو را می‌قدرت در وبسایت قرار بخشید، در کانال‌های اجتماعی به کار گرفت و به احتمال زیاد اشخاص دیگری که با این دست ویدیوها سرو عمل دارا‌هستند از آنان استعمال خواهند کرد (مثلا، برگزارکننده کنفرانس یا این که چاپ کننده کتاب). 

وب سایت شماره 1: Grademiners

 • آن‌ها فعال ترین استراتژی های بازاریابی آموزش سئو محتوا را در این باره دارا هستند ، البته رویکردشان در مقایسه با رقبا نیز به طور کاملً آشفته به حیث می رسند.

• این سایت از طریق های اخلاقی برای بازاریابی محتوا به کار گیری نمی نماید. براین اساس ما نقطه ضعف قابل توجهی در استراتژی آن ها پیدا کرده ایم که می‌توانیم از آن به عایدی خودمان به کار گیری کنیم.
• بیشترین به کارگیری آن ها از منابع فرنگی برای ارتقا ، از روش پیوندهای سوا مسئله میباشد ؛که در اواسط متن ظواهر می گردد. این منابع میتواند در یک تارنما مرتبط یا این که در موضوعی تماماً غیر مرتبط باشد. واضح میباشد که آن ها برای این ارتباطات ، به احتمال زیاد چیزی نزدیک به 1 دلار برای هر لینک ، پرداخت کرده اند.
تجزیه و آنالیز ما طریق های ناعادلانه آن‌ها‌را آشکار می نماید. آن ها پیوندهای متعددی خریدند و از آن ها در اواسط متن استعمال می نمایند. بعضا از پیوندهای آن‌ها در متن درنظرگرفته شده میباشد که بی رابطه با نوشته‌ی‌علمی نویسی وجود ندارد. این یک استراتژی ارزان و اثرگذار برای افزایش سرویس ها آن ها میباشد. به تصویر شیت نگاه نمایید تا مشاهده کنید چه چیزی پیدا کردم:
 
گزارشات آزمایشگاهی
 
 
متن درباره یک کمپانی مکزیکی با پیوندی به طور کاملً بی مفهوم به کاغذ ای میباشد که مرتبط با خرید گزارشات آزمایشگاهی میباشد. حتی پیوندی در ورقه یک رستوران گیاهخوار در سیاتل قرار داده گردیده‌است!
هر که به‌این لینک ها دسترسی پیدا می نمایند ، خط مش بسیار زمانبر را چهت نیل به سایت طی می نماید.این مورد به وضوح صرفا برای بهینه سازی جاری ساختن میگردد. چرا این یک نقطه ضعف به حساب آورده می شود. در حالتی که چه ممکن میباشد این فعالیت مقام آن‌ها‌را در موتور های کاوش ارتقاء دهد؛ البته ممکن میباشد اعتنا گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگری را برای اسپم کردن این ارتباطات در یک یا این که تعدادی دامنه، به خویش جلب نماید.
 
اسپم
 
اینجانب اکثری از طریق های دیگر تبلیغات نهفته (گفت و گو در انجمن ها و ارائه نظرها) را پیدا کردم ، ولی تعجب آور ترین آن‌ها این نحوه بود:
 
 
بک لینک و پیوند
 
بازاریابی محتوا
 
استراتژی آن ها را به رنج می قدرت "بازاریابی محتوا" نامید. این طریق در واقع صرفا ایجاد کرد لینک اسپم میباشد.

قدم بعدی در بازاریابی محتوا چیست؟

 تک تک داده ها مرتبط با رقبای آموزش سئو خویش را در یک مدرک گردآوری کرده و تلاش فرمائید آن را آپدیت نگه دارید. بدین تصور کنید که از این بازرسی چه اطلاعاتی میتوانید بدست آورید:

• در شرایطی‌که رقبای شما نوشته‌ی علمی های خویش را در وب سایت های گزینه پشت گرمی منتشر می نمایند، از همین تارنما ها برای تبلیغ سرویس ها خویش استعمال نمائید.
• به مکان استعمال از تبلیغات ناخواسته، از مقاله‌ها عالی و مرتبط به کارگیری فرمایید.
• یک لیست بی نقص از ایده هایی که  پیشتر به وسیله رقبا به باخت انجامیده اند و احتمالاً برای شما نیز با باخت مواجه خواهند شد، تهیه و تنظیم فرمایید.
مستقل از گردآوری داده های فوق، بسترهایی که رقبا در آنان برنده فعالیت کرده اند را بیابید و در امر روش هایی که میتوانید حالت یکسانی حصول نمائید، گفت و گو و مذاکره نمائید. تعداد نظرها ، چگونگی محتوا و معیار اتکا برای هر وب سایت را در لحاظ بگیرید.

آیا بهینه سازی برای پرسش ها و پاسخ ها در اصل یک استراتژی SEO خوب است؟

 تاکتیک های تفحص و seo فوق تنها آموزش سئو سطح کاری را که میتوانید با یک استراتژی بهینه سازی هوشمند و خلق کننده اعمال دهید که بر جواب به سوالهای مخاطبان متمرکز میباشد ، خدشه دار می نماید. به حافظه داشته باشید که بعضی اوقات قضاوت انسانی شایسته ترین ابزار در دست شماست. در صورتی‌که میدانید که نیازها و نگرانی های حقیقی وواقعی مخاطبان شما چیست ، این مدام شایسته ترین نقطه برای پاسخگویی به سوال های در تارنما شما میباشد. سرنوشت ، در جریان تحولات گوگل دراین باره باشید ، چون به حیث می‌رسد که گوگل به صورت مداوم شیوه اکران سوال و جواب در نتیجه ها کاوش را سالانه تغییر‌و تحول می‌دهد.

پیش نویس مقاله

 بدین ترتیب آن‌ها‌را به سوا نقظه امن خویش آموزش سئو ارشاد نکنید. از چارچوب مطلوب به کارگیری نمائید تا بیشترین تخصص را در کمپانی به دست آورید در حالی که فعالیت را غمگین نمی‌کنید. از آن‌ها نخواهید که پیش نویس نوشته‌علمی ای تنظیم نمایند. در قبال ، لیستی از لغات کلیدی را که پیش از این گردآوری کرده ایم به کارمندان ارائه دهید و از آنان بخواهید تا آنها را به مشتریان مجازی سفارش نمایند. به عبارت دیگر ، طریقه و تخصص خویش را به اشتراک بگذارید.

 
مطمئن گردید که توضیح می دهید که متن آنان همانگونه که می باشد به کار گیری نمیشود ، بلکه در ازای به وسیله یک نسخه برداری رایتر حرفه‌ای دستکاری میگردد. حداکثر به کارگیری را از مشورت یک ماهر برای ایجاد محتوای ماهر داشته باشید.
 
 
 
لغات کلیدی سوالهای حقیقی در قسمت ساخت و ساز محتوای حرفه‌ای میباشند!
از آن‌جا که کارشناسان به سوال ها که عموم از گوگل می‌پرسند "جواب" می‌دهند ، بایستی به خیال داشته باشند که گرچه لغت ها کلیدی به لحاظ تحت عنوان جواب می‌رسد ، سوال ها حقیقی مشتریان حقیقی میباشد.
 
مثلا ، برای واژه و کلمه کلیدی "تعطیلات مکزیک" در ماه دسامبر ، پرسش حقیقی مشتری در ذهن قادر است چیزی مشابه به "در باب رفتن به مکزیک برای تعطیلات در دسامبر چیست؟" باشد.

ایمیل مارکتینگ را به درستی انجام دهید

 پست الکترونیک مارکتینگ همچنان از آموزش سئو مداقه بالایی شامل است چون صندوق ورودی اصولاً بی واسطه‌ترین راه و روش چهت نیل به مخاطبان خویش می باشد.

 
مبنی بر داده‌های Statista، در سال 2017 تعداد یوزرها جهانی پست الکترونیک 3.7 میلیارد نفر بوده میباشد. پیش‌بینی میگردد این رقم تا سال 2022 به 4.3 میلیارد نفر رسد.
 
نشانی اینترنتی پتانسیل بالایی داراست
تعداد قابل توجهی از عموم از نشانی اینترنتی به کارگیری کرده و به آن متکی بودن می‌نمایند. در آمریکا، دستکم 80 درصد از ما روزمره پست الکترونیک خویش را تحقیق میکنیم. ضمن این،  این نمودار از تفحص  McKinseyنشان میدهد که آدرس اینترنتی برای جذب مشتری بسیار موثرتر از رسانه‌های اجتماعی میباشد:
 
آدرس اینترنتی پتانسیل بالایی دارااست. با این درحال حاضر، در‌حالتی که پست الکترونیک را به طرز درست ارسال فرمائید، به تنهایی برای بازاریابی محتوا بسیار موءثر میباشد. نحوه درست به چه معناست؟

تولید محتوا در زمینه بهینه سازی

 در شرایطی‌که با ساخت و ساز محتوا آموزش سئو در مورد seo تبدیل وب سایت خویش شرکت کردن داشته اید ، میدانید که فراخوان به کار نقش مهم دارااست. به عبارت دیگر ، درصورتی که می‌خواهید مخاطبان شما کاری جاری ساختن دهند ، بایستی پیش از اینکه چیزی را دنبال نمایند ، در آنان محرکی را ساخت نمایید.

 
در حالی که‌این نکته جز مهمترین نکات به حساب می آید ، آنچه پیش از "فراخوان" رخداد می افتد اکثر وقت ها گزینه دعوا قرار نمی گیرد. برای اینکه مخاطبان خویش را تحریک فرمایید ، بایستی جایزه ها را نظارت نمائید که در غایت آن‌ها را مشتاق به ایفا کاری فرمائید که می‌خواهید.  در اینجا هفت رمز محتوا برای استحصال به توفیق نام برده میباشد.
 
 
1. از Halo Effect به کار گیری نمایید!
رابطه ها سوای اتکا وجود نخواهند داشت. بدین ترتیب ، در شرایطی‌که می‌خواهید مخاطبان شما به کاری که می‌خواهید شغل نمایند ، آغاز بایستی متکی بودن آنان را جلب فرمائید. بخش دشواری که میتوانید آن را سوای ملاقات حضوری با آنان جاری ساختن دهید.
 
یکی‌از رویه های مفید برای تولید متکی بودن آنلاین از روش محتوا ، Halo Effect میباشد. این تأثیر به گرایش اشخاص برای قضاوت مثبت درباره چیزی یا این که فردی با جابجایی احساسات آنان نسبت به چیزهایی که با آن ها شناخت دارااست به بقیه خصوصیت های غیر مرتبط اشاره داراست. برای مثال ، در اینترنت سایتی که آن را رسیدگی کرده ایم، دسته فریس از لوگوهای نشریات و توصیفات شناخته گردیده برای ساخت‌و‌ساز این تاثیر بر روی وب سایت و کتاب به کار گیری می نماید.
 
شما می‌توانید از این تاثیر به تعدادی نحوه به کار گیری فرمائید:
در جانبداری از اسم تجاری خویش ، شخصیت های شناخته گردیده یا این که برند های همگانی را معرفی فرمایید.
 
  از مدیرعاملی به کار گیری فرمایید که به جهت تخصص یا این که شخصیت خویش معروف میباشد.
 
دسته خویش را با ارگان های خیریه در زمینه‌ی نشانه دهید. این خیر فقط فیس انسانی تری به سازمان شما میبخشد ، بلکه به تولید یک تاثیر هاله نیز امداد می نماید.
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد