x تبلیغات
آموزش سئو

انواع لحن محتوا

 

 
اشکال مختلفی از لحن محتوا وجود داراست، و اکثر زمان ها یک کمپانی و دستیابی‌وکار آموزش سئو از ترکیبی از لحن‌های متعدد به کارگیری می‌نماید تا بتواند لحن مارک خویش را تولید نماید. این لحن مارک اختصاصی به‌شخص بوده و برای عده ای که قبلا با آن مارک برخوردی داشته‌اند آشنا و قابل تشخیص خواهد بود. در اینجا یک‌سری مثال از اشکال لحن محتوا نقل شده میباشد:
 
• لحن قانونی: لحن قانونی وقتی استعمال میگردد که میخواهید بسیار ماهر به‌لحاظ برسید. برای ساخت‌و‌ساز محتوای B2B این لحن مارک می تواند مطلوب باشد. به عبارتی‌طور که مستحضرید، این لحن مفاد به کارگیری خویش را داراست.
 
• لحن غیررسمی: برعکس لحن قانونی، در لحن غیر قانونی میخواهید فضایی صمیمی در میان خویش و کاربر خویش ساخت فرمایید. مدام این‌طور وجود ندارد که بخوایم یه مسافت‌ای بینمون باشه.
 
• لحن شوخی: لحن مارک میتواند قانونی و در عین‌اکنون طنزآلود باشد. البته لحن غیررسمی شاید برای به‌فعالیت بردن مزاح آیتم مطلوب‌تری باشد. خب بامزه بودن گاهی سخته، دست کم برای اینجانب، و درصورتی که نمی‌تونید بامزه باشید، اعتراف نمایید که نمی‌تونید.
 
• لحن بدون شوخی: لحن بدون شوخی در مقابل لحن مزاح قرار می گیرد. مبنی بر مناسبات در بین استخراج‌وکار شما و مخاطبان، گاهی مایحتاج میباشد که لحن مارک دورازشوخی باشد.
 
• لحن خوش‌بینانه: این لحن محتوا گاهی مانند دلداری دادن به‌لحاظ میرسد. یعنی شما با خوش‌بینی استفاده کننده را دعوت می کنید که مطلبی را بخواند یا این که خریدی را اجرا دهد. وی هم در کمال خوش‌بینی میگوید: آری، به دلیل آنکه خیر.
 
• لحن انگیزشی: در لحن انگیزشی عنصر ترغیب مهم ترین چیز میباشد. شما با استعمال از این لحن مارک، به مخاطبان خویش این گرایش را القا می کنید که کاری اعمال دهند. لحن مارک انگیزشی برای محتوای اسکن رایتینگ می تواند مطلوب باشد. صرفا یک‌سری جمله دیگر باقی‌مانده تا بتوانید لحن مارک خویش را تولید فرمائید.
 
• لحن محترمانه: پیشنهاد ما به شما این میباشد که هر یک از اشکال لحن مارک را که گزینش می کنید، محترمانه بنویسید. شما نمی‌توانید برای آحاد مخاطبان خویش مرز ظریف مزاح و خودمی بودن و بی‌ادبی را گزینش فرمائید. پس مراقب باشید.
 
• لحن قاطعانه: استعمال از این لحن مارک به کاربر شما یقین می دهد که محصول یا این که خدماتی که ارائه می‌دهید، ضمانت گردیده می باشند.
 
• لحن گفت‌و‌گو: این لحن محتوا بسیار دموکرات به‌لحاظ میرسد. در لحن گفت‌و‌گو اساس، دیگر شما صرفا سخنران نیستید و با تعامل با کاربر به وی مجال دیدگاه ها می‌دهید. مگر غیر از این میباشد که ما میخواهیم استفاده کننده را به خویش مجاورت‌خیس کنیم؟ شما گویید.
 

بهترین فرمت های عکس برای سئو سایت

 

 
فرمت‌های JPEG ، PNG و GIF تحت عنوان رایج‌ترین فرمت‌های آموزش سئو تصاویر جان دار بر روی اینترنت شناخته می گردند و هر مورد از آن ها از طریق‌های فشرده سازی خاصی استعمال می‌نمایند. یعنی وسعت عکس‌ در هرمورد از این فرمت‌ها متعدد میباشد. وسعت عکس‌ها نیز در حین آپلود برگه متبوع اثر بسزایی خواهد داشت و از آنجایی که مجال لود شیت برای سئوی آن عنایت بخش اعظمی داراست، بایستی در تعیین فرمت عکس‌های خویش توجه متعددی داشته باشید. وظیفه شما این میباشد که شایسته ترین و مطلوب‌ترین فرمت را برای تصاویر خویش تعیین فرمایید و فارغ از کم شدن چگونگی‌ آن‌ها، وسعت عکس‌ها را کاهش دهید تا سریع لود شوند. فرمت JPEG یکی کاربردی‌ترین فرمت‌های عکس میباشد که دارنده باکیفیت و وسعت پایینی نسبت به بقیه فرمت‌ها میباشد.
 
 
 
تغییر تحول اندازه تصاویر
بعد از تعیین فرمت مطلوب برای عکس‌ها اینک بایستی اندازه آنان را بر طبق با بعد ها سایت خویش تغییر تحول دهید تا در حاصل جستجوی استفاده کننده به صدق اکران داده شوند. یعنی شما می بایست تصویر خویش را با حداکثر پهنا مایحتاج در وبسایت آپلود نمائید تا پروسه seo عکس شما به طور اصولی و استاندارد صورت بپذیرد. در شکل متناسب نبودن اندازه تصویر با بعدها شیت، سایت به طور خودکار مبادرت به تغییر‌و تحول بعد ها تصویر خواهد کرد که‌این فعالیت موجب ارتقاء وسعت عکس شود. ارتقا وسعت عکس نیز سرعت لود سایت را ارتقا می دهد. به این ترتیب کوشش فرمایید خودتان قبل از آپلود تصاویر در سایت، بعدها آنان را در اختیار گرفتن و تهیه و تنظیم نمایید.
 
کاهش وسعت عکس ها
در‌این مرحله از مراحل بهینه سازی عکس می بایست وسعت تصاویر را سوای کم شدن چگونگی آنان کاهش دهید تا سریع‌خیس لود شوند. وقتی که وسعت تصاویر بالا باشد به طبع فرصت بار گذاری و اکران آن ها نیز ارتقا پیدا می‌نماید و این دستور تاثیرات منفی بخش اعظمی بر سئوی سایت شما خواهد داشت. برای فشرده سازی تصاویر فارغ از کاهش چگونگی آن ها میتوانید از ابزارهای مختلفی همانند اپلیکیشن فوتوشاپ، Optimizilla، CompressNow و یا این که Online Image Optimizer به کارگیری نمایید.
 

چرا در بعضی از مواقع گوگل عنوان صفحه ما را تغییر می دهد؟

 

 
در بعضا از مواقع گوگل قصد به اکران تیتر متفاوتی نسبت تحت عنوان گزینش گردیده شما در آموزش سئو حاصل کاوش میگیرد. اینگونه قوانینی میتواند اعصاب و روان خردکن باشد و متاسفانه هیچ طریق سادگی برای بدون چاره کردن گوگل به به کار گیری از تیتر تعریف‌و‌تمجید گردیده به وسیله ما نیست.
 
در هنگام بروز اینگونه اتفاقی سه توضیح قادر است وجود داشته باشد:
 
1. کلمه ها کلیدی در تیتر کاغذ شما به طور افراطی مستعمل اند
همان گونه که راجع به آن توضیحاتی داده شد، در صورتی سعی بر به کارگیری افراطی و یک‌سری باره از عبارات کلیدی در تیتر کاغذ نمائید، ممکن میباشد که گوگل دست به مجدد نویسی آن نماید. به دلایل بخش اعظمی، مجدد نویسی تیتر این سیرتکامل صفحه های موجب کاربردی خیس شدن آن برای بازدیدکنندگان میشود.
 
2. تیتر کاغذ با عبارت کاوش گردیده مطابقت و همخوانی ندارد
چنانچه محتوای کاغذ ای از وب سایت شما با عبارت گزینه کاوش مطابقت و همخوانی بوده، البته این تطابق در تیتر ورقه چشم نشود، گوگل دست به مجدد نویسی آن می‌زند.
 
این موضوع به هیچ عنوان چیز بدی وجود ندارد، به این دلیل‌که هیچ عنوانی با کل جستجوهای متبوع ما یکسان نیست. ولی در حالتی‌که کاغذ متبوع شما برای یک واژه کلیدی بسیار مالامال کاوش ساخته  شد‌ه‌است، تیتر آن را تا آنجا که ممکن میباشد بر پایه ی با عبارت متبوع بنویسید.
 
3. شیت ای از وبسایت شما داری تیتر جایگزین میباشد
در بعضا از مواقع در حالتی که داده های جایگزینی مانند متا تگ های اپن گراف در وبسایت وجود داشته باشد، ممکن میباشد گوگل دست به تعیین آن عنا وین برای تارنما بزند. مجددا پهنا میکنیم که‌این زمینه چیز بدی وجود ندارد، ولی چنانچه تیتر اکران داده گردیده بر پایه ی انتظارات شما وجود ندارد، می‌توانید آن را مجدد نویسی فرمایید.
 

راهنمای سئو سایت املاک

 

 
با توسعه تکنولوژی و به وجود داخل شدن تارنما های گوناگون برای املاک شکی آموزش سئو وجود ندارد که رقابت بیشتر از قبلی شد‌ه‌است. اینک داشتن یک تارنما و ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا به تنهایی کفاف نمی دهد. بدین ترتیب شما قیل از هر چیزی نیاز به یک استراتژی seo ظریف برای بهبود جايگاه بندی خویش در حاصل موتورهای کاوش خواهید داشت.
 
بهینه سازی برای وب سایت های املاک به معنای seo محتوای آنلاین برای جذب اشخاص از روش نتیجه ها کاوش ارگانیک میباشد. seo بر روی لغت ها کلیدی و پیوند ها تحت عنوان خط مش مهم درجه بندی در حاصل کاوش متمرکز میباشد. اکنون، ساخت و ساز محتوای بهتر و بهبود تجربیات کاربری یک ادله گزینش کننده در بهینه سازی تارنما میباشد. با دقت به عنایت آن در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم نکاتی را برای بهبود seo وبسایت املاک ارائه دهیم.
 
seo چیست؟
پیش از اجرا هر کاری برای بهبود وب سایت املاک بایستی آغاز با معنا بهینه سازی آشنا گردید. در اصلً seo فرآیندی میباشد که یاری می نماید محتوای تارنما شما در موتورهای کاوش مانند گوگل اکران داده گردد. در شرایطی‌که شما در نتیجه ها موتورهای کاوش درجه خیر داشته باشید، یوزرها که کلمه ها مربوط به وبسایت شما‌را کاوش می نمایند، تارنما شما‌را خواهند روءیت کرد.
 
سئوی وب سایت املاک چیست؟
سئوی تارنما املاک به تیم استراتژی های seo اشاره داراست که محتوا و تارنما شمارا به راحتی به طور آنلاین در دسترس قرار می‌دهد. به صورت خاص، این استراتژی ها سایت شمارا به یک وبسایت املاک دارای اعتبار و قابل پشت گرمی با ترافیک ارگانیک بیشتر و مرتبه بندی خوب بوسیله موتورهای کاوش تبدیل می نماید. توصیه می‌کنیم با شیوه ساخت سایت املاک آشنا گردید.
 
 
 
چرا سایت شما به بهینه سازی نیاز داراست؟
همان طور که در بالا نیز گفته شد شما می بایست تارنما خویش را برای موتورهای کاوش seo نمائید. در موقعیت کلی شما با به کارگیری از بهینه سازی می‌توانید ارتباط ها پایدارتری با مشتریان بالقوه خویش ساخت‌و‌ساز نمائید. از آنجایی که مشاوران املاک بیشتر در بهینه سازی سپرده گذاری می نمایند، قابل مشاهده بودن در فضای آنلاین برای توفیق شما بسیار اساسی میباشد. بعضا دیگر از دلایل استعمال از seo برای سایت خویش عبارتند از:
 
با استعمال از بهینه سازی ترافیک و درآمد خویش را ارتقاء دهید.
مزیت اساسی یک استراتژی seo این میباشد که میتواند ترافیک ورودی شما‌را بهبود بخشد. با داشتن محتوای باصرفه گردیده برای موتورهای کاوش می‌توانید اشخاص بیشتری را به تارنما خویش جذب نمایید. بهینه سازی خیر فقط منجر ارتقاء ترافیک میشود بلکه می‌تواند درآمد شمارا نیز ارتقا دهد.
 

بهترین مسائل در سئو سایت

 

 
بعضا از اشخاص به طور ناخواسته دو معنا متا دیسکریپشن و توضیحات اکران آموزش سئو داده گردیده در حاصل کاوش (اسنیپت نتیجه ها کاوش) را به مکان یکدیگر به شغل می‌برند. البته متا دیسکریپشن و اسنیپت حاصل کاوش (search snippet)، دو چیز به طور کامل منقطع می باشند.
 
متا دیسکریپشن یک تگ HTML میباشد که شما بر روی آن در اختیار گرفتن داشته و می‌توانید دست به ایجاد کرد و سئو آن بزنید.
 
ولی اسنیپت حاصل کاوش، توضیحاتیست که گوگل از کاغذ شما تعیین کرده و آن را در نتیجه ها کاوش و ذیل تیتر کاغذ اکران میدهد. این توضیحات میتواند به عبارتی توضیحات نوشته شده در متا دیسکریپشن بوده یااینکه گوگل به طور خودکار دست به ایجاد توضیح متفاوتی بزند. در واقعیت می اقتدار ذکر کرد که‌این بخش در در اختیار گرفتن گوگل قراردارد.
 
چرا گوگل مطلقا متا دیسکریشپن درج شده بوسیله شما‌را نشانه نمی دهد؟ گوگل بسته به عبارت گزینه کاوش بوسیله استفاده کننده، دست به ساخت‌و‌ساز توضیحات متفاوتی برای صفحه ها اینترنت می‌زند که ممکن میباشد به طور کامل متعدد از متا تگ توضیحات شما باشد. این گزینه هم چیز جدیدی وجود ندارد. گوگل سالها پیش مبادرت به اتوماسیون این بخش زده میباشد.
 
ارتفاع با صرفه و پیشنهادی برای متا دیسکریپشن چیست؟
سالهاست که محصور کردن متا دیسکریپشن تا 160 کاراکتر یکی‌از استانداردهای seo در این باره بوده میباشد. اما این مقدار بسته به ارتفاع محتوای این نصیب می تواند ماکسیمم در میان 155 الی 165 کاراکتر باشد.
 
انگیزه این seo نیز این میباشد که آحاد محتوای متا تگ توضیحات در نتیجه ها کاوش اکران داده گردیده و کمی از آن محو نشود. این چاره از ارتقاء بانس ریت نیز پرهیز می نماید.
 
در سال قبلی گوگل طی اعلامیه ای اعلام کرد که از این پس ماکسیمم ارتفاع متا دیسکرپشن 300 کاراکتر خواهد بود. این مقدار دوبرابر چیزی بود که تا آن مجال رایج بود.
 
وبسایت MOZ بعد از آن پژوهش کاملی در این مورد اعمال اعطا کرد و تأیید کرد ارتفاع ماکسیمم متا تگ دیسکریپشن به 300 کاراکتر ارتقا پیدا نموده است. ولی گوگل به‌سرعت کلام خویش را پس گرفت و مجددا به محدودیت 160 کاراکتری رجوع و برگشت.
 
ولی این تغییرات در بهینه سازی چه معنایی دارااست؟
 
به کلام‌های حرف گویان گوگل گوش کرده و به بایستی ها و نبایدهای آنها اعتنا فرمائید، ولی اعتنا داشته باشید که راهکاری را سوای تست در وسعت بالا اعمال نکنید. همواره به آزمایش آنچه که آن ها می گویند و آنچه که نمی‌گویند بپردازید. در فیض راهکاری را که در وب سایت شما قابل اجراست را گزینش فرمائید.
 

7 گروه از کلمات کلیدی سئو مخصوص بازاریابان محتوا

 

 
عبارات کلیدی seo که در ابتدا به شما معرفی کردیم برای این بود که بتوانید با ذهنیت کلی آموزش سئو یوزرها کاوش گر آشنا گردید و بدانید که جستجوی یوزرها چه‌گونه شکل میگیرد. با این هم اکنون کاوش در گوگل ارتباطی دو طرفه دربین بازاریابِ محتوا و یوزرها میباشد. صحت دارد که شناخت با ذهنیت یوزرها در جستجوی اینترنتی می تواند به تعیین عبارات کلیدی مطلوب سبب گردد، ولی نباید نقش متخصص ساخت محتوا و سئوکار درین در بین نادیده گرفته گردد.
 
یک بازاریاب محتوای خبره بایستی بتواند جستجوی یوزرها را به مسیر صحیح هدایت نماید. درین نصیب از نوشته‌علمی قصد داریم گونه های عبارات کلیدی سئویی را به شما معرفی کنیم که بازاریابان محتوا می بایست با آن ها آشنا باشند. مطمئناً این نوع لغت ها کلیدی با آشنایی از ذهنیت یوزرها به وجود آمده‌اند.
 
کلمه ها کلیدی Market-Defining
لغات کلیدی معرف بازار یا این که اصطلاحاً Market-defining رایج‌ترین و مجاورت‌ترین عباراتی میباشند که در طول معرفی دستیابی‌و‌فعالیت شما به ذهن مخاطبان می‌رسند. این نوع لغات کلیدی بهینه سازی دقیقا به عبارتی عباراتی میباشند که هنگام فعال سازی کمپین بهینه سازی به ذهنیت شما هم جاری میشود. لغات کلیدی Market-Defining عمدتاً کلی و همگانی می‌باشند و مرتبه گیری برای آنها در نتیجه ها کاوش بسیار طاقت فرسا میباشد، ولی نباید ذره‌ای از التفات آن ها غافل شد چون دقیقاً کلماتی میباشند که نوع دستیابی‌و‌شغل شما‌را به مخاطبان معرفی می‌نمایند.
 
برای شعور این مقاله فکر کنید که اینترنت‌سایتی با محوریت فروش اسباب غواصی دارید. چنانچه قرار باشد از لغت ها کلیدی معرف بازار یا این که Market-defining در محتوای اینترنت‌تارنما خویش به کارگیری نمائید، احتمالاً فهرستی شبیه مورد ها تحت را تعیین می کنید:
 
امکانات غواصی
امکانات غواصی در شب
غواصی کردن و ...
برای یافتن عبارات مطلوب صرفا کافی میباشد که به سؤالات پایین جواب دهید:
 
بیزنس اینجانب با چه کلماتی خویش را معرفی می‌نماید؟
مخاطبان مقصود با چه عباراتی دستیابی‌و‌شغل مرا به بکدیگر معرفی می‌نمایند؟
آیا آنها قبل از خرید تولیدات اینجانب از عبارت بازار غواصی به کارگیری می‌نمایند؟ بازار غواصی در شب چطور؟ آیا مخاطبان غرض، تجارت مرا با واژه و کلمه غواصی میشناسند؟ یه خرده بعید به حیث می رسد! کاربرانی که درپی اطلاعاتی از تجارت شما باشند، احتمالاً به کلمات پایین هم فکر میکنند:
 
خرید وسایل غواصی
فروش وسایل غواصی در شب
دکان امکانات غواصی
در هر هم اکنون عبارات کلیدی Market-Defining هر چه باشند در سئوی داخلی وبسایت (On-page بهینه سازی) نقش مهمی اعمال می‌نمایند. این لغات می بایست با تراکم قابل قبولی در صفحه های اینترنت‌وبسایت به کار گیری شوند چون با ذهنیت مشتریان‌تان مجاورت می باشند. همینطور، این نوع از عبارات کلیدی در پروسه لینک و پیوند بیلدینگ بسیار اصلی می باشند و بایستی اعتنا ویژه‌ای به آن ها خواهد شد. لغات Market-defining برای آغاز یک متن خلاقانه بسیار اثرگذار خواهند بود، صرفا کافی میباشد که‌این کلمه ها را در جملا‌ت یا این که سؤالات قابل قبولی مکان دهید.
 

گوگل در به‌روزرسانی‌های جدید به‌دنبال چیست؟

 

 
گوگل می خواهد مطمئن خواهد شد به وبسایت‌هایی سکو می دهد که خیر فقط آموزش سئو جراحت یا این که ضرری به عموم نمی‌رسانند، بلکه به بهبود معاش کاربرانشان یاری می‌نمایند.
 
شاید برای شما این پرسش ساخت‌و‌ساز شد که چطور گوگل میتواند شاخصی مثل قابل پشت گرمی بودن را تشخیص دهد؟
 
یک نمونه معمولی قادر است به یافت کردن پاسخ یاری دهد.
 
کاربری در گوگل برای «بیمه قدمت» کاوش می‌نماید و روی ۳ آیتم از حاصل کاوش کلیک می‌نماید. با نگاهی به پیشگفتار او‌لین تب گشوده گردیده متوجه می شود هیچ ربطی به نیازش ندارد و آن را می‌بندد؛ تب دوم گشوده گردیده را تا پایان میخواند ولی هنوز به جوابش نرسیده میباشد آن را هم می‌بندد؛ تب سوم گشوده گردیده را تا آخر میخواند و بعد از آن برای حصول داده ها بیشتر وارد یکسری شیت دیگر از وب سایت می گردد.
 
 
نتیجه ها گوگل
 
استفاده کنندهِ نمونه ما که از این محتوا را موءثر تشخیص بخشید با دکمه به اشتراک‌گذاری تحت برگه آن را برای همسرش می‌فرستد و در آخر هم از سرویس ها همین سایت برای بیمه قدمت خویش به کارگیری می‌نماید.
 
همین مخاطب در جستجوی آتی برای شغل های بیمه خودرو هم با نگاهی به حاصل کاوش سوای وقت از دست دادن تنها صفحاتی از به عبارتی وبسایت گزینه‌عشق‌اش را گشوده می‌نماید و به سراغ هیچ گزینۀ دیگری نمی‌رود.
 
در همین نمونه بی آلایش یکسری شاخص قابل اندازه‌گیری به وسیله گوگل مثل مجال ماندگاری در شیت، نرخ پریدن، به اشتراک‌گذاری، تعامل و رجوع و برگشت به کار گیری شدند.
 
تا اینجای عمل صرفا به عبارتی شاخص‌های کهن تا حدودی توانست به گوگل یاری دهد که یک تارنما چیره در استخراج رضایت استفاده کننده را تشخیص دهد ولی این نقطه نهایی قصه وجود ندارد.
 
 
 
 E-A-T یک شاخص نظارت اساسی و نو میباشد که نقش مهمی در به‌روزرسانی‌ هسته مارس 2019 و سایر به روز‌های مرتبط دارااست.
 
E-A-T چیست و چه ربطی به به‌روزرسانی مارس ۲۰۱۹ داراست؟
فکر کنید کمپانی گوگل در قبال جستجوی روزمره‌ای که برای شغل های خودتان به امداد موتور جستجویش ایفا می‌دهید به شما پول بدهد. خیلی بهتر می گردد خیر؟ اعتقاد فرمائید که اینگونه شغلی وجود داراست. حدود ۱۰ هزار نفر از نقاط متفاوت جهان هر روز کارشان همین میباشد که در گوگل سرچ نمایند و نظرشان را درباره حاصل کاوش برای گوگل بفرستند.
 

راه‌های کاهش نرخ پرش یا Bounce Rate

 


در‌این نوشته ی علمی یکسری نکته درباره طریق‌های آموزش سئو کاهش نرخ پریدن را به شما معرفی میکنیم. در شرایطی‌که در یک اینترنت‌وب سایت درگیر به ساخت‌و‌ساز محتوا می‌باشید یکی‌از اساسی‌ترین موضوعاتی که برایتان اصلی میباشد ترازو کاربرانی میباشد که نوشته‌ی علمی شما‌را تماما بازرسی می‌نمایند و به سایر قسمت‌های اینترنت‌وبسایت شما سرمی‌زنند. در‌این نوشته‌علمی کارایی داریم رازهایی را در ارتباط با مراقبت استفاده کننده در وب سایت با شما در بین بگذاریم.

نرخ پریدن چیست؟
نرخ پریدن در واقعیت درصد بازدیدکنندگانی میباشد که در یک ورقه از اینترنت‌وب سایت شما وارد میگردند ولی فارغ از مبادرت خاصی بیرون می گردند. به‌این درصد از بازدیدکنندگان نرخ پریدن یا این که bounds rate می گویند. مراد از مبادرت خاص مانند کلیک کردن برروی ارتباطات و یا این که پرکردن هیبت خرید هست. نرخ پریدن را میتوانید از روش تارنما گوگل آنالیتیکس بدست بیاورید. بایستی دقت داشته باشید که نرخ پریدن با مسئله اینترنت‌تارنما شما ارتباط بی واسطه داراست و شما می بایست با اعتنا به استراتژی کاری اینترنت‌تارنما خودتان درباره کاهش نرخ پریدن تصمیم بگیرید.

چرا نرخ پریدن اساسی میباشد:
چنانچه مالک یک فروشگاه آنلاین می‌باشید ممکن میباشد زمانی مخاطب وارد اینترنت‌وب سایت شما گردیده قصد خرید را داشته باشد ولی به انگیزه سیاست‌های اشتباه قصد به خرید از رقبای شما بگیرد.

نرخ پریدن اینترنت‌وبسایت شما در بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار میباشد و در واقع می تواند سبب ساز رفتن اینترنت‌وبسایت شما به برگه نخستین گوگل خواهد شد.

پس از اندازه‌گیری نرخ پریدن متوجه خواهید شد که آیا اینترنت‌تارنما شما نیاز به پیاده سازی دوباره داراست یا این که نه؟

نرخ پریدن به پرسش کدام یک از صفحه ها برای استفاده کننده دیدنی‌خیس بوده‌اند جواب دقیقی می دهد.

با اندازه گیری نرخ پریدن صفحاتی که برای یوزرها جذابیت خاصی ندارند را شناسایی کرده و برای کاهش نرخ پریدن آنها‌را بهبود می بخشید.

تفاوت در میان نرخ پریدن و نرخ خروج:
نرخ پریدن و نرخ خروج بسیار مشابه به هم می‌باشند ولی یک تفاوت جزئی دارا‌هستند. چنانچه فردی وارد یک کاغذ خاص از اینترنت‌تارنما شما خواهد شد و بعداز چندین ثانیه آنرا سوراخ نماید به‌این فعالیت نرخ پریدن میگویند و بایستی برای کاهش آن اقدامات ما یحتاج را اعمال بخشید. ولی در حالتی که فردی وارد ورقه‌ای از اینترنت‌وب سایت شما خواهد شد و بعد از تفحص مقاله متبوع از اینترنت‌تارنما شما بیرون گردد بدین کار نرخ خروج میگویند.


اصطلاحات رایج:
هنگامی که می خواهید نرخ پریدن اینترنت‌وبسایت را محاسبه فرمایید اصطلاحات رایجی در این باره وجود داراست که زمانی توشه اولیه با آن ها مواجه می شوید ممکن میباشد سرگردان‌کننده باشد.

session: وقتی که استفاده کننده وارد اینترنت‌تارنما شما می شود و آغاز به قرائت یک نوشته‌علمی می‌نماید یک زمان سنج 30 دقیقه‌ای استارت می شود ولی در شرایطی که استفاده کننده برروی یک نوشته ی علمی دیگر کلیک نماید و ورقه دیگری گشوده خواهد شد این فرصت تغییر و تحول خواهد کرد.سشن در واقعیت در معنای فرصت استعمال استفاده کننده از نرم افزار یا این که اینترنت‌وبسایت شما میباشد.

interaction: به ترازو تعامل استفاده کننده با اینترنت‌وب سایت interaction میگویند. این داده های عددی بر طبق ترازو مشغول شدن استفاده کننده و اجرا شغل های گوناگون در اینترنت‌وب سایت تهیه می‌گردد.

pageviews: نوعی interaction میباشد. به وقتی اطلاق میشود که مخاطب از یک برگه بازدید نماید. pageview بدین عامل برای ما اصلی میباشد که در‌حالتی که یک استفاده کننده دو یا این که بیشتر از دوصفحه از اینترنت‌وب سایت را بازدید نماید دیگر پریدن چهره نمی‌دهد.

event: به گروه رفتارهایی که به وسیله استفاده کننده پس از ورود به ورقه اینترنت‌وب سایت شما جاری ساختن می‌گردد event میگویند. درصورتی که می خواهید این رفتارها را پیاده سازی وتولید فرمائید میتوانید از gtm به کار گیری فرمائید. گوگل تگ منیجر به لهجه بی آلایش ابزار واسطه‌ای میباشد برای مدیر تگ‌ها. تگ‌ تکه کدی میباشد که از آن برای گردآوری‌آوری داده ها یا این که ایفا کارهایی خاص در سایت و نرم افزار‌ها استعمال میشود.

Hit: به هر کاری که استفاده کننده بعداز ورود به یک برگه از اینترنت‌وبسایت شما اجرا می دهد هیت میگویند. ابزار گوگل آنالیتیکس کارهایی مثل کلیک برروی دکمه فولدر را تصویب نمی‌نماید. در کل دو نوع هیت وجود دارااست:
 

اول از همه کلمات کلیدی را تعیین کنید

 

 
پس از اینکه لغت ها کلیدی خویش را انتخاب و تیم بندی کردید، بایستی نوع پست گذاری آموزش سئو رقبای خویش در شبکه‌های‌مردمی و وب لاگ سایتشان را پژوهش فرمایید. مطمئنا آنها هم برای خویش دارنده روزنگار محتوا می‌باشند. پژوهش نمائید که :
 
در روز چه معیار پست در وبلاگ و شبکه های عمومی قرار می‌دهند؟
نوع پست های آنان در‌این کانال ها به چه شکل میباشد؟ نسبیت آموزشی، خبری، مناسبتی و متفرقه را رسیدگی فرمایید.
روش تایپ کردن آن‌ها در شرایط های خاص به اعتنا تحقیق نمائید.
هر کانال اجتماعی در روز چند دفعه به روزرسانی می‌گردد؟
در چه ساعاتی از روز محتواهای خویش را انتشار میدهند و اینکه نوع آنان چه‌طور میباشد؟
و به طور کلی کار های آنها را زیر لحاظ داشته باشید.
این نکته را در لحاظ داشته باشید که پژوهش بر شغل رقبا مستمر میباشد ولی در موقع آغاز فعالیت این بایستی بیشتر و بدون شوخی خیس به‌این مساله توجه فرمائید.
 
مثلا کمپانی ما که یک کمپانی در موضوع بهینه سازی و طراحی وب میباشد، استراتژی خاصی برای ساخت‌و‌ساز محتوا در شبکه های مردمی داراست. دسته ساخت‌و‌ساز محتوای ما نخستین از تمامی وب لاگ وبسایت رقبا که از شیوه پست گذاری و ترازو به روزرسانی آن‌ها‌را و آن گاه در مرحله آتی شبکه های عمومی آنها را هم نیز تحقیق می نماید.
 
ما پژوهش میکنیم که رقبای ما در حین روز چند دفعه پست در وب سایت و شبکه‌های‌عمومی خویش میگذارند، نوع پست های آنها در حین روزهای هفته چه‌گونه میباشد، در مناسبت ها چه‌طور کار می نمایند، از چه هشتگ هایی استعمال می نمایند و غیره. همه این شغل ها این میباشد که در پروژه ساخت محتوای خویش یاروهمدم با آنان پیش ببریم. در انتها اینکه آیا آنها در روز‌نگار محتوا خویش لغت ها کلیدی خاصی را در لحاظ دارا‌هستند یا این که نه و چقدر روی این مساله تاکید می نمایند. تا قبل از این هم گفتیم که روزنگار محتوا هدفش صرفا امداد به seo تارنما و بالا بردن درجه آن در واژه و کلمه کلیدی خاص میباشد.
 
اعتنا فرمایید که اصلا نباید نسخه برداری فرمایید، بلکه می بایست ایده بگیرید و از آنها یک ایده تازه بسازید.
 
در پایان چه کاری برای روز‌نگار محتوا جاری ساختن دهیم؟
در حالتی که بخواهیم روز‌نگار محتوایی را بنویسیم که بتوان با آن مرتبه کلمه ها کلیدی را متناسب با وب سایت و با اپ ارتقا دهیم و مجموع گفته های خویش را خلاصه کنیم، عالی میباشد که پروسه پایین را به ترتیب ایفا دهیم:
 
1. نخستین از تمامی یک روزنگار در کنار خویش قرار دهید.
 
2. عبارات کلیدی تارنما مهم خویش را اساسی فرمایید.
 
3. وب سایت های حریف خویش را تحقیق فرمایید. نوع محتوا، کیفیت تکثیر محتوا، ساعت نشر محتوا، از چه لغت ها کلیدی به کار گیری می نمایند، در طی روزهای هفته از چه شبکه‌های‌اجتماعی به کار گیری می نمایند، پست های آن‌ها چه‌گونه منتشر میشود و غیره را به اعتنا رسیدگی نمایید.
 
4. برای خویش به طور ماهیانه یا این که دست کم هفتگی، یک نرم‌افزار برای پست گذاری درطول هفته و در روزنگار محتوای خویش بنویسید. برای هرروز هفته یک واژه و کلمه کلیدی خاصی در کنار سایر نوع پست ها قرار دهید. عملکرد نمایید ساعت انتشارهای متفاوتی را آزمایش نمایید تا بتوانید بیشترین برخورد را بدست بیاورید.
 

تاکتیک شماره 6 سئو خارجی: رسانه های اجتماعی

 

 
سال 2022 میباشد و ما در یک دنیای اجتماعی معاش می‌کنیم. طبق داده های آموزش سئو عددی، 97 درصد از یوزرها وب از رسانه های اجتماعی به کار گیری می نمایند.
 
رسانه های اجتماعی نقش بسیار متعددی در طریق به کار گیری ما از اینترنت و جستجوی جواب هایمان جاری ساختن می نمایند. به‌این قضیه اعتنا فرمائید که امروزه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تحت عنوان یک نوع موتور کاوش هم به کار گیری میشوند.
 
اذن دهید یک چیز را همینجا پر‌نور کنیم: تعداد اشتراک گذاری لینک و پیوند های وبسایت در شبکه‌های‌مردمی یک استدلال بدون واسطه در الگوریتم سکو بندی گوگل وجود ندارد.
 
رسانه های اجتماعی را تحت عنوان پلتفرم های مجزایی در حیث بگبرید که در آنان میتوانید با غلبه بر رقبا، بیشتر بوسیله مخاطبینتان چشم گردید.
 
رسانه های اجتماعی اکثر وقت ها تحت عنوان یک پلتفرم برای ارائه سرویس ها به مشتریان هم به کارگیری می‌شوند.
 
بخش اعظمی از مشتریان می‌خواهند با مارک شما رابطه برقرارکرده و پرسشی را مطرح نمایند. اکثر مشتریان شما او‌لین درگاه ارتباطی که به ذهنشان می‌رسد، شبکه های مردمی شماست.
 
بسیار اصلی میباشد که حضوری توانمند در رسانه های اجتماعی داشته باشید، به طور ماهر رابطه برقرار نمایید و شبکه های عمومی را تحت عنوان شبکه ارتباطی برای مارک در حیث بگیرید، کانالی که هم مشتریان فعلی را راضی نگه داشته و هم مشتریان بالقوه کشف خواهد کرد.
 
تاکتیک شماره 7 سئوی خارجی: انجمن ها
ممکن میباشد از دیدن انجمن ها تحت عنوان یک تاکتیک offpage seo شگفت زده گردید. ولی چرا؟
 
چون برای سال‌ها، سئوکاران، انجمن‌ها، ایده ها و بقیه پلتفرم‌های UGC را تحت عنوان راهی برای ساخت لینک و پیوند (تحت عنوان راهی برای ساخت و ساز لینک و پیوند‌های خیر چندان عالی) اسپم می‌کردند.
 
به همین ادله، اعتنا اکثری از سئوکاران از انجمن ها تماماً به دور شد. ولی بیایید مجدد به یک چیز اعتنا کنیم، offpage seo چیزی بالاتر از پیوند ها میباشد.
 
انجمن ها وقتی که تحت عنوان بخشی از یک استراتژی تعالی خیس به کار گیری می گردند، میتوانند ارزشی حقیقی را به بازاریابی شما اضافه نمایند. به انجمن‌ها (مشمول هر نوع انجمن تخصصی خرد یا این که انجمن های همگانی تبارک مانند Quora و Reddit) تحت عنوان راهی برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند اعتنا ویژه ای داشته باشید، اما باید با طریق فکری متعدد وارد گردید.
 
با به کارگیری از انجمن ها در گفتگوهایی که به تخصص شما مربوط می گردند مستقیما سرگرم گردید و با ارائه جواب به سوالهای سایرافراد، خویش را تحت عنوان یک دارای تخصص معرفی فرمائید.
 
تعداد بسیار پاره ای از پلتفرم‌ها به شما این زمان را میدهند که با مشتریان بالقوه خویش به طور آزاد گفت‌و‌گو فرمایید و این یک منش فوق‌العاده برای آغاز ساخت و ساز ارتباط و ارتقاء پشت گرمی یوزرها به مارک شما میباشد.
 
با پاره ای کوشش و ممارست، میتوانید نسبتاً به راحتی یک جامعه قدرتمند و گزینه متکی بودن از مخاطبان در انجمن ها ساخت‌و‌ساز نمائید. Reddit و Quora پلتفرم‌های در مقیاس گرانقدر برای استعمال میباشند، ولی تالارهای مصاحبه تخصصی در قضیه بیزنس شما می توانند به به عبارتی اندازه مؤثر باشند.
 
محبوبیت انجمن ها از مجال نقط ی اوج خویش در ده سال 2000 کاسته شده میباشد، بدین ترتیب احتمال متعددی وجود دارااست که رقبای شما در آنجا حضور نداشته باشند و این منجر می‌گردد از در میان بردن هر سیرتکامل راز و صدایی بسیار راحت خیس خواهد شد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد