x تبلیغات
آموزش سئو

گراف دانش و جستجوی مفهومی

 به خواسته تحقیق هدف ها تکوین مرغ مگس خوار، آموزش سئو آغاز می بایست با خصوصیت های موتور کاوش که بیشترین تأثیر را دارا‌هستند آشنا شویم. یک‌سال پیش از نشر الگوریتم فوق، گوگل، گراف علم را فعال سازی کرد که دربرگیرنده گروه ای از خصوصیت های مخصوص برای ارائه جواب سریع و ظریف به سوال های یوزرها راجع‌به اشخاص، جای ها و بقیه داده ها می بود.

همانگونه که در تصویر می‌بینید با جستجوی “خورشت قرمه سبزی”، آکادمی رایا پارس بجز وبسایت هایی که در دسترس می باشند، داده های جامعی به عنوان مثال “شیوه پخت”، “مواد تشکیل دهنده”، “خواستگاه”، تصاویر” و حتی مزه آن در گراف علم با توکل بر ترافیک طبیعی اکران داده گردیده است. چه گونه گوگل تشخیص میدهد که‌این نتیجه ها علامت دهنده قصد کاوش گر میباشد و نیازهای او‌را به اندازه کافی برطرف می نماید؟ اینجاست که جستجوی معنایی صورت میگیرد.
 
یکی هدف ها اساسی مرغ مگس خوار تبدیل جستجوی معنایی مبتنی بر معنا آن به حقیقت میباشد. what is seo جستجوی معنایی عملکرد می نماید تا نتیجه ها مطلوب را با آشنایی لهجه یوزرها که بالاتر از معانی لغت ها کلیدی میباشد تطبیق دهد، حتی وقتی که یک فرد قصد خویش را به طور ضمنی ذکر نماید. اشراف روز افزون گوگل بر روی جستجوی معنایی، آن را حاذق ساخته تا عنصرها و ارتباط ها در بین شان را با یکدیگر فهم نماید. تمرکز مرغ مگس خوار بر هم خوانی حاصل با مراد جستجو گر میباشد که علامت از بضاعت تجزیه و چک و هوش فناورانه گوگل داراست.
 
اکران گوشی و جستجوی صوتی
این حقیقت وجود داراست که مقررات گوگل برای سازش وب سایت ها با موبایل، موجب بهبودی تجارب کاربری گردیده و جستجوی صوتی را به یار و همدم آورده میباشد. شاید تصور کنید در Voice search تمامی چیز با کلام کردن و دیدن حاصل خاتمه مییابد، ولی وضع و اوضاع به‌این راحتی ها وجود ندارد. جستجوی صوتی بیشتر از آنکه به‌دنبال عبارت های یک‌سری کلمه و واژه ای باشد، به سوالهای و سوال های غامض هنگام کلام زدن می‌پردازد.
 
مرغ مگس خوار نیز نقش سرانجام سازی را اعمال می نماید و دقیقاً از این جهت مداقه دارااست که سبب ساز به وجود داخل شدن بستری برای تعامل طبیعی و خودمانی بیشتر دربین یوزرها با یک موتور کاوش گردیده است. مانند فرامین صوتی در موبایل، ساعت هوشمند و بقیه فناوری های پوشیدنی. تارنما هایی که به نیکی با صرفه گردیده اند نیز ترافیک بیشتری را در اکران گوشی به دست میاورند. شاید خوب باشد بدانید ترافیک ارگانیک چیست و چطور می اقتدار آن را ارتقا بخشید.
 
نقش مرغ مگس خوار در بهینه سازی
با معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار، دنیای seo در گیر تغییر‌و تحول و تحولات بزرگی شد. کارشناسان بدین زمینه پی بردند که پرداختن به موضوعات مرتبط، پیرامون صفحه های متفاوت از عنایت بالایی شامل است. بنابراین یوزرها می توانستند به مطلوب ترین محتوا در یک تارنما هدایت شوند.

توجه به تجربه کاربر

 در Semantic Search دقت بسیار متعددی به تجربیات استفاده کننده آموزش سئو میگردد و رضایت مخاطب برای گوگل خیلی اصلی میباشد. به همین خیال و خاطر الگوریتم های گوگل هر روز تغییر و تحول می نمایند تا تجارب بهتری را برای مخاطب رقم بزنند و بتوانند حاصل بهتری را در چنگ وی قرار دهند. شما نیز تحت عنوان یک دارای تخصص بهینه سازی می بایست اعتنا متعددی روی این قضیه داشته باشید.

به عنوان مثال می‌توانید سرعت وب سایت خودتان را تا مکان ممکن ارتقا دهید و مطمئن گردید که ورژن تلفن همراه وب سایت شما نیز به خیر و خوبی برای موتورهای کاوش seo گردیده‌است. همینطور مراقب معیارهایی مثل bounce Rate و Session Duration نیز باشید.
 
وقتی که فکر می‌کنید قسمتی از تارنما قادر است بهبود یابد نیز از آزمایش های A/B استعمال نمائید تا اثر تغییرات موردنظر را متوجه گردید.
 
حرف آخری
 
شعور اینکه گوگل چطور متوجه مقصود مخاطب می‌گردد، برای توفیق در بهینه سازی امری ضروری میباشد. در حین ایجاد محتوا بایستی اعتنا ویژه ای به جستجوی معنایی داشته باشید. امروزه محتواهای ساده و تکنیک ‎های seo دیرین دیگر جوابگو نیستند، چون موتورهای کاوش عالی میتوانند معنا، ارتباط در بین مفاهیم متعدد و مقصود استفاده کننده را متوجه شوند.
 
محتوایی که ساخت‌و‌ساز میکنید بایستی با مقصود استفاده کننده مرتبط باشد و چگونگی بالایی هم داشته باشد. همینطور از حیث فنی نیز بایستی تارنما شما برای موتورهای کاوش seo گردیده باشد. در شرایطی که که بتوانید این تعادل را ساخت فرمائید، میتوانید در موتورهای کاوش هم رنک های بالایی بگیرید.

URLهای کنونیکال در نقشه‌های سایت

 خیلی مراقب باشید که  URLهای غیرکنونیکال را در نقشه‌‎های تارنما قرار ندهید آموزش سئو زیرا گوگل تصور می‌نماید URLهایی که در تارنما‌مپ قرار داده‌اید، ورژن‏‌های کنونیکال می‌باشند و از آنها به کار گیری می‌‎نماید.

 
این عمل برای گزینش URLهای متعارف ضمانت نشده، البته شایسته ترین شیوه برای ساخت‌و‌ساز ساختار نقشه‎های وب سایت میباشد.
 
شایسته ترین طریق‌های Canonical Tag
به کار گیری از تگ کنونیکال فعالیت چندان رنج وجود ندارد. هنگامی چندتا از طریق‌ها را آزمون کردید، خواهید روءیت کرد به آسانی میتوانید ایراد صفحه های تکراری را برطرف نمائید.
 
هنگام اجرای URLهای متعارف، مدام اعتنا داشته باشید:
 
صرفا یک URL کنونیکال در هر ورقه مشخص و معلوم فرمایید
در هر برگه تنها می بایست یک URL متعارف وجود داشته باشد، در غیر این شکل احتمالا خواهید رویت کرد که همگی آن ها نادیده گرفته می‎‌شوند.
 
پروتکل دامنه درست را معلوم فرمائید
در حالتی که تارنما شما روی پروتکل HTTPS جای دارد، قطعا این را تحت عنوان URL کنونیکال خویش به صحت ارجاع دهید. ارجاع به پروتکل نادرست ممکن میباشد خطاها متعددی برای‌تان تولید نماید؛ براین اساس به طبع آن را پژوهش نمایید.
 
URLهای Trailing Slash و Non-Trailing Slash را مشخص و معلوم فرمایید
دقت داشته باشید که آیا تارنما شما در انتهای URLها از اسلش به کارگیری می‌نماید یا این که نه یا این که خیر و به طبع با نظارت این نکته، URL کنونیکال خویش را به صدق ارجاع دهید.
 
URLهای WWW و Non-WWW را مشخص و معلوم نمایید
ورژن‌های WWW و Non-WWW یک URL تحت عنوان صفحه های تکراری بوسیله موتورهای کاوش چشم میشوند. به این ترتیب مطلقا صورت درست آن را مشخص و معلوم فرمایید.

برای افزایش CTR چه باید کرد؟

 

 
برای اینکه نرخ کلیک قابل قبولی داشته باشید مهم ترین نکته این میباشد که در آموزش سئو موضع قابل قبولی از serp قرار بگیرید. طبق تصویر بالا می‌قدرت متوجه شد نرخ کلیک برای سطر نخستین حاصل با سطرهای پنجم به آن گاه چقدر متعدد میباشد.
 
برای ارتقا CTR خلال اینکه می بایست عملکرد فرمایید مقام خویش را در حاصل بهبود ببخشید بایستی:
 
هر شیت از وبسایت را برای لغت ها مرتبط seo نمایید.
در نتیجه ها گوگل جالب ظواهر گردید. کوشش نمائید عنوان ها seo جالب بنویسید.
 در متا description یا این که توضیحات متا، توضیحات کاربردی همپا با لغات کلیدی بنویسید.
 عملکرد نمائید از داده‌‌های ساختار یافته در وبسایت به کار گیری نمائید تا خلال تیتر و توضیحات، داده ها دیگر مانند رای کاربرها هم اکران داده گردد و این در ارتقاء کلیک اثر گذار خواهد داشت.
SERP چیست؟
شیوه‌ی تایپ کردن توضیحات متا در بهینه سازی نوشته‌علمی
 
 
 
چه طور Impression ‌و CTR را تحقیق کنیم؟
 
CTR و Impression در سرچ کنسول
ابزار گوگل سرچ کنسول ابزار قابل قبولی میباشد تا شما به راحتی این آمارها را ملاحظه کنید. در‌صورتی‌که از این ابزار استعمال نمی کنید کافیست طاقت فرمائید تا به درس به کارگیری از سرچ کنسول برسیم.
 
در غیر اینصورت از روش پنل سرچ کنسول بایستی وارد نصیب performance گردید.
از این قسمت می توانید از قسمت بالای شیت روی new کلیک کرده و با وارد کردن واژه‌ی کلیدی مد حیث خویش در query داده ها ctr و impression‌ مرتبط با آن را ملاحظه کنید. (مبتنی بر تصویر)
 

استفاده از بک لینک ها

 

 
به کار گیری از بک لینک و پیوند ها و قرار دادن تارنما در وب لاگ ها به ارتقاء آموزش سئو سرعت Index صفحه های وبسایت بسیار یاری می نماید. خزنده های گوگل در کلیه تارنما ها در درحال حاضر رسیدگی می‌باشند تا داده ها وب سایت ها را در مقر داده های گوگل ذخیره نمایند. با عملیات پیوند بیلدینگ از چند تارنما گوناگون، خزنده ها را به وب سایت خویش هدایت می‌کنید. البته برای این فعالیت بایستی نکاتی را در لحاظ بگیرید:
از وب لاگ هایی بک پیوند بگیرید که درجه خیر دارا هستند و اینکه گویش تارنما شان بر اساس لهجه تارنما شما میباشد. در‌حالتی که به صورت نمونه تارنما خویش را درفقط در وب لاگ های ژاپنی قرار دهید اسپم خواهید شد. استعمال از بک لینک و پیوند های دیگر گویش ها در شرایطی که تاثیرگذار میباشد که تعدادش کمتر از بک پیوند های گویش خودتان باشد. لینک و پیوند بیلدینگ یا این که بک لینک و پیوند عملیاتی میباشد که به خیر روی بهینه سازی وب سایت هم اثر مثبت خواهد گذاشت.
مطالب مرتبط : 9 نکته قابل توجه و ضروری بهینه سازی برای استخراج جايگاه عالی در موتورهای کاوش
 
13. منفعت گیری از تصاویر
می بایست از عکس هایی مصرف شود که وسعت کمتری داشته باشند. عکس ها میتوانند وب سایت ها را به شدت هنگفت نمایند. هنگفت شدن وبسایت یعنی دیر Index شدن وبسایت. در فیض با به کار گیری از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای متعددی می اقتدار وسعت عکس ها را معدود کرد و عکس هایی که مطلوب تارنما ها میباشند را تهیه و تنظیم کرد. عکس های تارنما را با فرمت های save for web ذخیره فرمایید تا وسعت کمتری اشغال نمایند و چگونگی خویش را هم از دست ندهند.
مطالب مرتبط : چه‌گونه عکس های تارنما خویش را فشرده کنیم؟
 
14. به کارگیری صحیح از متاتگ های بهینه سازی
با استعمال درست و صحیح از متاتگ ها می شود به گوگل فهماند چه چیزهایی در هر ورقه التفات داراست. فهماندن مسئله وبسایت به موتورهای کاوش و فهماندن تیتر های هر عنوان متن به گوگل بر عهده تگ های هدینگ و متا تگ ها میباشد. به کارگیری از تگ های h1 و دیگر hها به صفحه های شما زمینه میدهد و برای گوگل عنایت داراست. این که خزنده ها با ورود به هر کاغذ به جزئیات برگه و مورد هر عنوان پی غالب شود به عهده متاتگ های seo میباشد که در صورتیکه که آنها را مشخص و معلوم کنیم، عمل خزنده ها را نادر کرده ایم و تارنما با سرعت بیشتری Index شود.
 
15. ارتقا سرعت
کلاً تک تک رویکرد عمل هایی که در قضیه ارتقاء سرعت وبسایت عملی میباشند می‌توانند به ارتقا سرعت Index وبسایت هم یاری نمایند. برای سرعت بخشیدن به وبسایت ها می بایست وبسایت های مدل داشته باشیم و وبسایت را با پوسته های هنگفت پیاده سازی نکنیم. در سود وب سایت، سرعت بیشتری برای لود در مرورگر یوزرها پیدا خواهد کرد. وبسایت مدل نسبت به وب سایت هایی که هنگفت می‌باشند بسیار سریع خیس Index گردد، چون فرصت بار گذاری کمتری هنگام افزودن وب سایت به اینترنت مستر تولز خواهند گرفت.
 

ریدایرکت چیست؟ انواع ریدایرکت‌ و کاربرد آنها

 

 
در‌صورتی‌که قصد دارید شیت‌ای از اینترنت‌تارنما خویش را تغییر تحول نشانی آموزش سئو دهید به طبعً ریدایرکت نحوه قابل قبولی برای اجرا این فعالیت میباشد. همدم ما باشید تا در یک نوشته‌ی علمی‌‌ی دیگر از خصوصی مقاله‌ها seo، پژوهش کنیم ریدایرکت چیست؟ و چه کاربردی دارااست؟
 
ریدایرکت چیست؟
ریدایرکت (Redirect) روشی برای جابجایی یوزرها از یک نشانی به نشانی نو میباشد. در صورتیکه در یک واژه بخواهیم بگوییم ریدایرکت چیست؟ می‌اقتدار ذکر کرد ریدایرکت به عبارتی تغییر تحول نشانی میباشد.
 
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید نشانی یک نوشته را تغییر تحول دهید. البته بعداز تغییر و تحول نشانی یوزرها اینترنت‌وب سایت شما چطور بایستی به نشانی نو دسترسی داشته باشند؟! کاربرانی که به نشانی پیشین مراجعه می‌نمایند با خطای ۴۰۴ و پیدا نشدن نشانی مواجه می شوند! پس راهکار چیست؟
 
جواب پرسش ریدایرکت میباشد. وقتی که شما یک نشانی را به نشانی جدیدی ریدایرکت میکنید یوزرها و موتورهای کاوش بعداز مراجعه به نشانی نخستین به صورت اتومات به نشانی تازه منتقل می شوند.
 
 
 
ریدایرکت چه کاربردی دارااست؟
ریدایرکت روشی میباشد که موجب میشود از چهره دادن خطای ۴۰۴ در اینترنت‌وبسایت شما تا حد متعددی پرهیز خواهد شد و با حذف صفحه ها، مشکلی در بهینه سازی وب سایت ساخت نشود. ولی این طرز در ۳ آیتم کاربرد دارااست:
 
۱- تغییر‌و تحول دامنه
در شرایطی که قصد تغییر و تحول دامنه‌ی اینترنت‌وب سایت خویش را دارید عالی میباشد پس از تهیه و تنظیم‌ی دامنه‌ نو، نشانی دامنه‌ی فعلی را روی دامنه‌ی نو ریدایرکت نمائید. در این‌حالت یوزرها فعلی خویش را هم مراقبت خواهید کرد و بخشی از اعتبارات دامنه‌ی فعلی شما به دامنه‌ی تازه جابجایی مییابد.
 
۲- تغییر و تحول نشانی صفحه های
در‌حالتی که که بخواهید نشانی شیت‌ای را تغییر و تحول دهید خوب میباشد نشانی فعلی به کاغذ‌ی تازه ریدایرکت ۳۰۱ گردد.
 
۳- رفع محتوای تکراری
ممکن میباشد در وب سایت شما یک سری کاغذ با نشانی‌های متعدد البته محتوای یکسان وجود داشته باشد. معمولاً این اختلال در صفحه ها بایگانی برچسب‌هایی که کمتر مصرف شده‌اند وجود دارااست.
 
برای حل این اختلال هم می بایست برچسب‌ها یا این که صفحه های تکراری حذف گردیده و نشانی آن‌ها ورقه‌ مهم ریدایرکت خواهد شد.
 
 
گونه های ریدایرکت
ریدایرکت‌های متعددی مثل ۳۰۱، ۳۰۲، ۳۰۷، ۳۰۸ و … وجود دارا‌هستند که ما درین نوشته‌ی‌علمی به معرفی کاربردی‌ترین‌ آن‌ها یعنی ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ می پردازیم.
 
۱- ریدایرکت ۳۰۱ یا این که دایم
 
درصورتی که قصد تغییر تحول نشانی صفحاتی را به طور دایم و مستمر دارید ریدایرکت ۳۰۱ مطلوب‌ترین راه و روش میباشد. هنگامی که شما برای کاغذ‌ای ریدایرکت را فعال میکنید یوزرها و موتورهای کاوش را به نشانی نو جابجایی می‌دهید. این مورد منجر میگردد علاوه بر نگهداری بازدیدکنندگان کاغذ، به جابجایی اعتبار کاغذ هم یاری دهد.
 
همان طور که می دانید گوگل برای هر شیت از تارنما شما امتیازی در حیث می گیرد. در‌صورتی‌که شما برگه‌ را فارغ از ریدایرکت کردن، تغییر‌و تحول نشانی دهید این امتیاز برای آن برگه از در بین می‌رود.
ولی در شکل به کارگیری از ریدایرکت ۳۰۱ قسمت متعددی از اعتبار شیت منتقل شود. براین اساس برای صفحه های گرانبها خویش مسلماً از این شیوه به کارگیری نمایید.
 

12 روش عالی برای لینک سازی طبیعی

 

 
لینک و پیوند سازی طبیعی یکی‌از عناصر مهم سئو وب سایت به‌حساب می‌آید. همینطور آموزش سئو هر کسی در seo وبسایت خویش به آن نیاز پیدا خواهد کرد. عنایت پیوند های پر ارزش در سئو بر هیچکس پوشیده وجود ندارد. با این حالا آنچه بیشتر گزینه دعوا است این میباشد که به چه شکل لینک و پیوند های ورودی را به شکلی درست ساخت‌و‌ساز کنیم.
 
تمامی ی سئوکاران حرفه‌ای موافق میباشند که شیوه های طبیعی جذب لینک و پیوند خیلی بیشتر از یکی‌از دوتاست. بدین ترتیب عالی میباشد تا از طریق های خلاقانه برای تولید لینک و پیوند های گران بها به کارگیری نمایید.
 
پیوند سازی طبیعی چیست؟
پیوند سازی طبیعی به روندی گفته می‌شود که خودتان در ساخت‌و‌ساز کردن آنها دخالتی داشته باشید؛ مثل استعمال از طریق های پست مهمان، ابزار outreach و خریداری پیوند ها. Natural Link Building (پیوند سازی طبیعی)، این قضیه را ذکر می نماید که شما بایستی به شکلی شغل داشته باشید تا صاحبان سایت های دیگر پافشاری به لینک و پیوند دادن به وبسایت شما داشته باشند.
 
ما به شما توصیه میکنیم تا استراتژی پیوند سازی را با یکدیگر مخلوط کرده و آنها را بر روی لینک و پیوند های مو جود بر وبسایت خویش جاری ساختن فرمائید تا به یک شیوه کلی برسید.
 
مزایای لینک و پیوند سازی طبیعی چیست؟
مشخصا پس از برهه زمانی هنگامی که از فراگیری پیوند بیلدینگ به کارگیری کرده و استارت به پیوند سازی در وب لاگ ها کردید، فایده و مزایای مشخصی برای وب سایت و بیزنس شما به وجود می آِید. به‌دنبال یک سری گزینه از کلی ترین مزایای پیوند سازی طبیعی را برای شما ارائه کرده ایم.
 
ارتقاء ترافیک وبسایت
حضور پررنگ خیس
ارتقاء پیوندها
تقویت مارک سازی
ارتقا اعتبار
جذب لینک و پیوند از وب سایت های دارای اعتبار
در صورتی لینک و پیوند سازی راهی برای پیشرفت یافتن باشد، آیا صرفا بایستی درانتظار ماند تا لینک و پیوند ها به سمت تارنما شما روان شوند؟ متاسفانه جواب منفی میباشد.
 
در عصر های یادگرفتن seo می‌آموزیم که تعدادی منش گوناگون وجود دارااست که بایستی اجرا دهید تا تارنما شما مقام بالاتری پیدا نماید. این شغل مستلزم عملکرد دور از شوخی برای به وقوع پیوستن میباشد. کلید مهم برای اعمال این عمل ساخت‌و‌ساز محتوای گران بها و ارتقاء فرایند بازاریابی وبسایت خویش به تعدادی مرحله است.
 
درصورتی که مارک شما شناخته گردیده نباشد، احتمال لینک و پیوند دادن به شما کاهش پیدا می نماید. شما بایستی سایت، محتوا و مارک خودتان را بیشتر در معرض چشم شدن قرار بدهید. خوشبختانه هر یک از طریق های پایین بر طبق دارایی و پهنای باند شما تغییر تحول پیدا می نماید.
 

چگونه بک لینک اسپم و مخرب سایتمان را حذف کنیم

 

 
این شغل را می قدرت با Disavow Links کردن ایفا بخشید برای این آموزش سئو عمل آغاز وارد تارنما Google Search Console گردید. گوگل سرچ کنسول پنلی میباشد که ما تارنما خویش را در آن تصویب کردیم. در شرایطی که وبسایت خویش را در گوگل سرچ کنسول تصویب نکرده‌اید میتوانید نوشته ی علمی فراگیری تصویب کردن وبسایت در گوگل سرچ کنسول را رسیدگی نمائید. بعد روی آیتم start now کلیک نمایید. مانند تصاویر تحت:
 
 
گوگل سرچ کنسول
بعدازاینکه وب سایت را تصویب کردیم و مطمئن شدیم که تارنما ما تصویب‌گردیده میباشد. کافی میباشد مجدداً وارد گوگل شویم و عبارت google disavow links را سرچ کنیم. آن گاه بر روی ابزاری بنام Google Disavow Tool کلیک نمایید.Google Disavow Tool ابزاری میباشد که گوگل به ما اذن میدهد که پیوند‌هایمان را Disavow کنیم. به تصاویر تحت اعتنا فرمائید تا متوجه مفاهیم بالا گردید.
 
 
ابزار Google Disavow Links
Disavow کردن به چه معناست
 Disavow یعنی قبول نکنیم که پیوند‌های مخرب و اسپم را ما ساخته‌ایم. این لینک و پیوند‌ها را ما نساختیم بلکه رقبای ما این لینک و پیوند‌ها  را برای ما ساخته‌اند و نمی خواهیم این پیوند‌ها برای ما اکانت خواهد شد چون این لینک و پیوند‌ها پیوند‌های معتبری نیستند. و یااینکه ممکن میباشد خویش شما این پیوند‌ها را ساخت‌و‌ساز کرده‌باشید و حال منصرف گردیده باشید و بخواهید این پیوند‌ها راDisavow فرمائید. به عبارتی‌طور که می دانید لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم اعتبار تارنما شما را پایین سؤال می برد و در برخی مواقع سبب میگردد که تارنما شما به وسیله گوگل جریمه گردد. براین اساس ما می بایست این بک لینک و پیوند‌های مخرب را حذف کنیم.
 
به‌ذکر‌معمولی‌خیس به تیم کارهایی که برای حذف بک لینک و پیوند‌های اسپم و مخرب اعمال میدهیم Disavow گفته می شود. درواقع Disavow یک پوشه میباشد که آن را در گوگل تصویب میکنیم و داخل آن لینک و پیوند‌هایی را اعلام می کنیم که می خواهیم گوگل آنان را در حیث نگیرد. با Disavow کردن لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم وبسایت ما دیگر نمره و امتیاز منفی از سمت گوگل اخذ نمی‌نماید.
 

ویژگی لندینگ پیج خوب چیست؟

 

 
خصوصیت لندینگ پیج
خصوصیت لندینگ پیج بهتر چیست ؟ پیش از این که به خصوصیت آموزش سئو لندینگ پیج عالی با نرخ تبدیل بالا بپردازیم اولیه می بایست بدانیم لندینگ پیج ها یا این که به اصطلاح صفحه های فرود چیست و بر چه محور و مهم ساخته می گردند. درپی به پژوهش صفر تا صد تشکیل داد یک لندینگ پیج و خصوصیت هایی که بایستی داشته باشد میپردازیم .
 
 
لندینگ پیج یا این که شیت فرود چیست ؟
لندینگ پیج ها اساسا یک برگه اینترنت جداگانه می‌باشند که به صورت خاص برای هدف ها بازاریابی دیجیتال و یا این که کمپین های تبلیغاتی تولید گردیده اند. هر وبسایتی که تاسیس شده است در اکثر مواقع مرتبط با یک نوع از تجارت می‌شود. شما برای اینکه بتوانید از روش سایت خویش فروش داشته باشید یا این که سرویس ها خویش را ارائه دهید نیاز به یک شیت ای منقطع دارید که تماما با نظارت و محاسبه و آشنایی نیاز مخاطب تشکیل شده باشد.
 
نکات اصلی در ایجاد کرد لندینگ پیج یا این که برگه فرود
منطق داشته باشد
مهمترین خصوصیت  لندینگ پیج این میباشد که بر حسب یک منطق و یک غرض خاص ساخته گردد. لندینگ پیج ها میتوانند لغات کلیدی ای داشته باشند که به آنان لغات فروش گفته می‌شوند. یک لندینگ پیج عالی می بایست بتواند نیاز مخاطب را تماما برطرف نماید و سوال های اورا جواب دهد  و در آخرر استفاده کننده را مجاب نماید تا با شما تماس بگیرد و یا این که از شما خرید نماید. برای مثال هنگامی که کاربری واژه ارزش کرکره برقی را جست و جو می نماید، میخواهد بداند بها کرکره برقی چقدر میباشد و مطمئنا نمیخواهد راجع‌به مزایا تیغه های گوناگون کرکره برقی بداند. گرچه اینکه متاع محصولی که میخواهد بخرد هم اساسی میباشد البته ارزش در حق تقدم جای‌دارد. پس او‌لین یا این که دومی المانی که در برگه فرود شما می بایست به آن آرم داده خواهد شد بها میباشد. مسیر داهیانه خیس این قضیه می‌تواند این باشد که ارزش را بر حسب محصول جنس در اولی المان به وی علامت دهید. به این صورت توانسته اید خلال برطرف کردن نیاز وی، مطالب بیشتری به وی بیاموزید که همین مورد سبب می توان به تلاوت ادامه مطالب در لندینگ پیج شما بپردازد. یک مثال دیگر از نمونه هایی که می‌تواند برای این زمینه زد تصویر پایین میباشد. در لندینگ ساخت سایت تابان شهر وقتی که کاربری این واژه را جست و جو می نماید، در صورتی‌که وارد این شیت گردد تماما نیازش برطرف میگردد و به تماس می‌رسد. فردی که میخواهد یک تارنما برایش پیاده سازی گردد، اولیه از همگی می بایست حوزه خویش را تعیین نماید:
 

آیا ساختار url بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

 

 
در نوشته ی علمی‌های گذشته درباره ی ساختار و اجزای url مطلوب کامل کلام کرده‌ام. آموزش سئو این توشه می خواهم به اثر url بر seo بپردازم و شایسته ترین نحوه‌ها و ترفندها را در این زمینه بگویم. همینطور در غایت اثر تغییر تحول url بر seo را تحقیق میکنیم.
 
اثر url بر بهینه سازی چیست؟
به طور طبیعی آدرسی که کاغذ شما با آن شناخته میشود اصلی میباشد. هم برای یوزرها و هم برای گوگل. عالی میباشد آدرسی را گزینش نمایید که فهم آن ریلکس باشد و با دیدنش ماشین و بشر هر دو بتوانند محتوای شیت را در نظر گرفتن بزنند. تروتمیز کردن نشانی‌های وب سایت یک کدام از زیرمجموعه‌های سرویس ها seo میباشد.
 
اولی نکته‌ای که در زمینه‌ی اثر url بر seo میتوانیم بگوییم این میباشد که داشتن یک ساختار منطقی، آراسته و آراسته منجر میشود تکان خزنده‌ها در تارنما‌تان سریع‌خیس خواهد شد و همین مسئله باعث به سریع‌خیس شدن ایندکس صفحه ها گردد.
 
بیشتر بخوانید :  فراگیری عمل با ابزار URL Inspection در سرچ کنسول نو گوگل
url مطلوب چه خصوصیت‌هایی دارااست؟
 
 
در حالتی‌که از سیستم‌های مدیر محتوا مثل وردپرس به کار گیری می کنید، خویش به خویش ساختار url مطلوب را در تارنما دارید. ساختار نشانی‌دهی این سیرتکامل سیستم‌ها با یک نظم منطقی تعریف‌و‌تمجید شد‌ه‌است و تیم‌ها و زیردسته‌ها را تشخیص میدهد. در شکل  استعمال از سیستم‌های رئیس محتوای منحصربه‌فرد، توسعه و گسترش‌دهنده در هنگام طراحی وب سایت می بایست این نظم منطقی را فردی‌سازی نماید. خیر و خوبی cms های مخصوص این میباشد که ریلکس‌خیس میتوانید نشانی‌های فردی‌سازی گردیده داشته باشید.
 
معمولا url مطلوب و با صرفه، طبقه‌بندی و گروه‌بندی داراست. این مسئله به ویژه در زمینه‌ی اینترنت‌وب سایت‌های فروشگاهی اصلی میباشد. درین سیرتکامل وب سایت‌ها، خوب میباشد با نگاه کردن به نشانی url بتوانیم تشخیص دهیم چه محصولی از چه گروهی در کاغذ ارائه می‌گردد. برای مثال:
 
example.com/mans-wear/shirts
 
این دقیقا یک url با صرفه میباشد که هم موتورهای جست‌وجو و هم یوزرها میتوانند به خیر آن را شعور نمایند.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد