x تبلیغات
آموزش سئو

10 نکته هوشمندانه برای افزایش ترافیک وب سایت

 

 
سوالی که به ذهن خطور می نماید این موضوع میباشد  که چه چیز منجر گردیده است آموزش سئو گوگل پلاس این پرورش شایان توجه را داشته باشد؟ گوگل در خیلی از تعاملاتی که با بازدیدکنندگان خویش مثلا یوتیوپ و موتور جستجوی گوگل داراست، تعدادی پیشنهادات تجارت را ارائه می کند. این بدان معناست که کاربرانی که با گوگل پلاس تعامل دارا هستند از روش این مجال تجارت، بصورت بالقوه شبکه های ترافیکی آن را یک سری موازی ارتقا می‌دهند. 
 
کارشناسان چهره بوک و توییتر یک سری سال میباشد که از این موضوع دوراندیشی بی نقص دارا‌هستند و خویش نیز از این طرز استعمال می نمایند. گوگل پلاس با به کار گیری از یک‌سری تکنیک های نو و شایسته ترین نحوه ها زمان های تجارت سادگی را در دست بازدیدکنندگان خویش قرار میدهد. 
 
در تحت بدین نکات زیرکانه در ارتقا ترافیک تارنما اشاره می نماییم.
 
1- استعمال دائمی از تیترها (HeadLines)
 
خیلی از یوزرها از پست های شما در گوگل پلاس آگاه میشوند و با آن تعامل دارا‌هستند. پست هایی که در گوگل پلاس نوشته میگردد مشابه مینی پست میباشد و در شغل چیزی مشابه یک بلاگ خرد کار می کند. هر پست نیاز به یک عنوان داراست و گوگل از عنوان پست به 2 نحوه متفاوت به کار گیری می نماید:
 
1. این تیترها تحت عنوان یک تگ تیتر در اولِ پست قرار می‌گیرند.
 
2. این تیترها در شیت نتیجه ها موتور کاوش اکران داده می‌شوند.
 
 
 
افزودن عنوان سبب می گردد که بازدیدکنندگان در شیت نتیجه ها کاوش از متن شما آگاه گردیده و پایین اثر از آن، تا حد متعددی روی پست کلیک کنند.
 
پس مدام از تیترها به کارگیری فرمایید.
 
2- فرمت دادن جهت جلب دقت
 
شکستن بلوک های تعالی متن به بلوک های کوچتر و فرمت دادن به متن منجر تولید رابطه بیشتر با بازدیدکننده گردیده و متن خیلی عالی در دسترس قرار می‌گیرد.
 
 
 
3- به کار گیری از عبارات
 
گوگل پلاس رسانه ای میباشد که می قدرت در آن هم از تصاویر و هم از لغات در آن بهره مند شد. تا آنجا که قابلیت داراست از هر دو آن ها به کار گیری نمائید. هیچ وقت از تایپ کردن پست های زمان بر نگران نباشید، صرفا چیزی که مداقه داراست این میباشد که متن شما می بایست موءثر باشد.
 
4- استعمال از تصاویر
 
اکثر پست های اساسی در گوگل پلاس از تصاویر به کار گیری می نمایند و براحتی به اشتراک گذارده می‌شوند. همت نمایید در پست های خویش از تصاویر منفعت ببرید.
 

دوستی با گورخر گوگل

 

 
راستش را بخواهید هنوز هیچ نمونه‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در آموزش سئو وب فارسی، فلان فروشگاه را به دلیل کیفیت نامناسب یا ظاهر زشت جریمه کرده باشد. اما خب این دلیل خوبی نیست که نسبت به خشم آن بی‌توجه باشیم.
یادتان باشد که جمعیت وب فارسی در نهایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر است در حالی که وب انگلیسی و عربی چند میلیارد کاربر دارند. همین موضوع باعث می‌شود که همیشه الگوریتم ها و آپدیت‌های گوگل اول به سراغ کاربران این دو زبان بروند و با تأخیر زمانی زیادی در وب فارسی ظاهر شوند، پس بهتر است کمی آینده‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.
 
در هر حال؛ هرچیزی فروشگاه اینترنتی ما را به عنوان یک فروشگاه معتبر معرفی کند، می‌تواند برای الگوریتم گورخر خوشحال کننده باشد. البته بعضی مواقع، هوش مصنوعی این الگوریتم دقیق‌تر به بررسی جزئیات سایتمان مشغول می‌شود. در ادامه نکات مهمی که باید برای بهبود سئو سایت و دوری از خشم گور خر به آن توجه کنیم را توضیح می‌دهیم.
 
در فروشگاه اینترنتی‌تان محتوای با کیفیت بنویسید
محتوا همیشه راز موفقیت در وب بوده و هست. یکی از نشانه‌هایی که به گورخر می‌فهماند شما یک سایت فروشگاهی معتبر هستید، وجود محتوای مفید است . اما در کجا؟
 
اولین نکته؛ وجود محتوای با کیفیت در وبلاگ سایتتان در مورد محصول و خدماتی است که ارائه می‌کنید.
 
بعد از آن باید به محتوای صفحات محصول دقت کنید. مطمئن شوید که محصولات شما همگی با یک محتوای تکراری در گوگل نمایش داده نمی‌شوند. همینطور دقت کنید که در هر محتوا لینک‌های داخلی مناسبی وجود داشته باشد. نبودن لینک داخلی میان محصولات و صفحات شما باعث به وجود آمدن صفحات یتیم در سایت می‌شود. این صفحات را هیچ کدام از الگوریتم‌های گوگل دوست ندارند.
 
به ux و ui فروشگاه توجه کنید
نه فقط الگوریتم zebra بلکه خود کاربران هم برای اینکه مطمئن شوند یک سایت فروشگاهی از اعتبار مناسبی برخوردار است یا نه، به طراحی آن توجه می‌کنند. یک تصویر با سایز نامناسب در صفحه محصول کافی است تا از دید کاربر به عنوان یک سایت بی‌کیفیت شناخته شوید. پس تا جای ممکن به دیزاین و طراحی سایت دقت کنید.
 
علاوه بر این در صفحات، باید نمادهای اعتماد سایت قابل مشاهده باشند. همینطور باید دکمه خرید با اندازه مناسبی جلوی دید مخاطب قرار بگیرد. مورد بعدی، توضیحات محصول است . کاربر نباید برای مشاهده توضیحات و مشخصات محصول، در صفحه سرگردان شود پس آن‌ها را در دسترس‌ترین جای ممکن بگذارید.
 

نرخ پرش را کاهش، و زمان حضور کاربر در سایت را افزایش دهید

 

 
شاید آنقدر راجع‌به عنایت تجارب کاربری شنیده‌اید که تکرار مجدد آن ممکن میباشد آموزش سئو شما‌را آزرده خیال و خاطر نماید. ولی اذن دهید مجدد به شما بگوییم! درصورتی که دوست دارید وبسایت شما از یک طرف بوسیله گوگل رده خیر حصول نماید و از طرفی دیگر، به روی الگوریتم مرغ مگس خوار خوش آید، به کردار کاربر خویش مداقه دهید. چطور؟
 
همت نمایید اینفوگرافی‌ها، کلیپ و حتی قسمت‌های بی آلایش‌ای مثل گراف، جدول، نمودار و نقل عهد و پیمان را ادویه محتوای وبسایت خویش فرمایید تا نرخ پریدن (Bounce Rate) وب سایت را کاهش داده و مخاطب خویش را متقاعد فرمایید که مجال بیشتری در وب سایت شما بگذراند. برای فهم و شعور خوب این معنی سفارش میکنیم نوشته‌ی علمی Bounce Rate چیست را استیناف فرمایید.
 
الگوریتم Rank Brain که در زمینه‌ی و همیاری بی واسطه با مرغ مگس خوار میباشد عملکرد می‌نماید تا خلق مخاطب هنگام کاوش را پژوهش کرده و واحد سنجش رضایت آن ها از حاصل را تقریب بزند. یک کدام از فاکتورهای اساسی برای گوگل مجال حضور مخاطب در برگه میباشد.
 
در صورتی مسافت هنگامی در میان ورود مخاطب به وب سایت شما تا جستجوی دوباره به عبارتی عبارت یا این که مضمون‌ در گوگل بسیار کوتاه باشد یعنی مخاطب از محتوای شیت رضایت نداشته میباشد.
تکنیک‌های متنوعی برای ارتقا فرصت حضور استفاده کننده و نماد دادن رضایت وی از محتوای برگه وجود دارا‌هستند. بعضی از مهم ترین طرز‌ها؛ ارتقاء نرخ  CTR، کامنت مارکتینگ و کلیپ مارکتینگ می باشند که در کارخانه یادگرفتن تکنیک‌های ماهر بهینه سازی
 
فراگیری تکنیک های حرفه‌ای بهینه سازی - طریق های مراقبت و ارتقای درجه در حاصل گوگل
 
وصال به ورقه نخستین گوگل دشوار وجود ندارد البته چهت نیل به درجه 1 گوگل، بایستی از تکینک‌های ماهر بهینه سازی و طریق‌های تکمیلی برای استحصال مقام به کار گیری کنیم.
 به طور بدون نقص فراگیری داده میشوند.
 
مرغ مگس خوار و آتی‌ی جستجوی اینترنتی
می‌پندارید که چرا بعدی از آن مرغ مگس خوار باشد؟ پاسخ آن معمولی میباشد. چون گوگل روز آپدیت زرنگ‌خیس می‌گردد و با ایفا بروزرسانی‌هایی برای الگوریتم Hummingbird و رنک‌برین، نوید انقلابی گران قدر در جستجوی اینترنتی را به ما می دهد.
 
ولی با اینکه الگوریتم مگس خوار گوگل به ‌اندازه پاندا و پنگوئن، تأثیری بی واسطه در ورقه نتیجه ها گوگل (SERP) ندارد، ولی این الگوریتم‌ دقیقاً چیزی را غرض قرار داده که گوگل سال‌هاست پیرو آن  میباشد؛ یعنی فهم و شعور خلق و حصول رضایت استفاده کننده.
 

سرعت بالای لینک سازی جریمه های مستقیم را به دنبال دارد

 

 
بخش اعظمی از اشخاص نگران این می‌باشند که تشکیل داد تعداد بسیار متعددی لینک آموزش سئو و پیوند برای یک محتوا، بر درجه کلمه ها کلیدی آن محتوا اثر منفی می گذارد.
 
این زمینه سنجیده میباشد که یک کاغذ اینترنت دربردارنده محتوای ارزشمند و کیفیت خوب، بیشتر و سریعتر بک لینک و پیوند بدست میاورد.
 
هر توشه که فردی به مقاله شما پیوند میدهد، محتوای شما بیشتر به چشم می‌خورد و شانس آن نیز در اخذ پیوند های بیشتر ارتقا مییابد. در‌حالتی که این موضوع رنک عبارات کلیدی را به اندازه کافی ارتقا دهد، تاثیر آن به صورت قابل توجهی کلاً وبسایت پایین اثر قرار میگیرد. این فرمان ماهیت بک پیوند طبیعی را آرم می‌دهد.
 
در‌صورتی‌که چند پیوند بی چگونگی را از کانال های محتوا و دایرکتوری های اسپم اخذ نمائید، با جریمه های بی واسطه و افت قیمت شدید پروفایل پیوند مواجه میشوید.
 
درج پست مهمان منجر تشکیل داد بک پیوند های مخرب میگردد
برخی از اشخاص گفته بودند که درج پست مهمان منسوخ شد‌ه‌است. این گفته مانند اکثری از گفته های گوگل بعداز مدتی رد یا این که روشن سازی شد.
 
چرا می بایست موتورهای کاوش شمارا به جهت گذاشتن پست مهمان در مطالب مرتبط و دارنده ترافیک جستجوی بالا، به مراد بازاریابی بیزنس و انجام یک فکر پیشرو جریمه نماید؟ بدیهی میباشد که لینک و پیوند های باطن محتوا قیمت بیشتری نسبت به پیوند های جانور در شیت در آغاز وب سایت شما دارا هستند البته اسپم کردن لینک و پیوند های متنی با انکر تکست هایی مملو‌از لغت ها کلیدی، سبب متضرر شدن شما می گردد.  
 
گذاشتن پست مهمان به مراد لینک و پیوند سازی، غرض لینک و پیوند سازی برای وب سایت را مخدوش می نماید. پست مهمان و حتی بدست آوردن لینک و پیوند های نوفالو، مزایای غیر مستقیمی برای بازاریابی دیجیتالی شما دارااست و بر روی همگی فاکتورهایی که با شغل شما مرتبط می‌باشند، از ارتقا دوراندیشی از مارک در اینترنت گرفته تا ارتقا ترافیک تارنما شما از این منابع، اثر مثبت می گذارد.
 

تخصصی ترین اصطلاحات در سئو سایت

 

 
Content Farm
مزرعه محتوا یک اینترنت‌وبسایت میباشد که مقاله‌ها متعددی کیفیت بالا ذیل آموزش سئو در بخش اعظمی از موضوعات گوناگون ایجاد می‌نماید، آن‌گاه از لغات کلیدی به کارگیری می‌نماید به گونه ای که آنان درجه بالایی در نتیجه ها گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش به دست میاورند.
 
Google Bomb
بمباران گوگل یکی نحوه‌های seo کلاه سیاه میباشد که با غرض ارتقا درجه اینترنت‌تارنما برای جستجوی خاص گوگل با منفعت‌گیری از الگوریتم آن جاری ساختن میشود. بمباران گوگل در کل مشمول والا‌نمایی تصنعی و مصنوعی تعداد صفحاتی میباشد که به یک برگه لینک دارا هستند و کلماتی که در انکرتکست پیوند استعمال می شود.
 
محتوای تکراری یا این که duplicate content
گاهی به خطا، گاهی به عمد ممکن میباشد در سایتتان دو شیت شبیه یکدیگر داشته باشید. حتی گاهی اینترنت‌وب سایت‌ها، محتوایشان را از تارنما‌های دیگر نسخه برداری برداری می‌نمایند و در سود دو برگه از دو وبسایت متعدد مشابه یکدیگر میگردد. به طبعً می بایست از بروز اینگونه مشکلی در وب سایت اجتناب کرد.
 
متن‌های مخفی  (Invisible Text)
متنی که رنگ آن با پس‌مورد یک کدام از گردیده تا قابل روئیت نباشد. مقصود از قرار دادن اینگونه متنی این میباشد که وب سایت را با محتوایی مختلف از آنچه می‌باشد به موتورهای کاوش معرفی نمایند. از جمله در یک وبسایت محتوایی درباره‌ی با ز‌لزله طهران و فعال شدن گسل‌ها قرار داده گردیده و آحاد این متن با پس‌مسئله هم‌رنگ میشود و زمانی‌که مخاطب بدین شیت مراجعه می‌نماید با تبلیغ فروش قرص لاغری مواجه شود.
به کار گیری از متن‌های نهفته نیز یکی‌از دیگر از تکنیک‌های seo کلاه سیاه به حساب میآید.
 
Cloaking  نهفته‌کاری
محتوایی که به مخاطب اکران داده میگردد با آنچه که به گوگل اکران داده میگردد تفاوت داراست.
 
اسپم (Spam)
همه عمل‌هایی که منجر گردد مخاطب فریب بخورد را می‌اقتدار اسپم نامید. اسپم مشمول مواقعی مانند لینک و پیوند به وب سایت‌های فرنگی نامرتبط، قرار دادن محتوای نامرتبط، متن‌های مخفی متن‌های نسخه برداری گردیده بی‌قیمت و... میشود.
 

راهکارهای افزایش سرعت صفحات سایت در ۲۰۲۱

 

 
خواسته از سرعت تارنما، سنجش بازه زمانی وقتی میباشد که محتویات آموزش سئو شما بر روی شیت بارگزاری میگردد.
 
سرعت کاغذ Page speed چیست؟
در اکثر مواقع سرعت کاغذ را با سرعت وبسایت خطا میگیرند که در واقع سرعت شیت برای اکران یک کدام از مثال های صفحه ها در یک تارنما میباشد. سرعت شیت را می قدرت با به کار گیری از دو طرز تعریف کرد:  “فرصت بار گذاری کاغذ” ( بازه وقتی که ارتفاع می‌کشد تا محتویات یک ورقه کاملا اکران داده گردد) یا این که ” مجال اولی بایت” ( زمان وقتی که ارتفاع میکشد تا مرورگر شما او‌لین بایت از داده ها را از خدمت دهنده اینترنت اخذ نمایند).
 
شما میتوانید سرعت برگه خویش را با Google Page Speed Insights  آنالیز نمایید. این قابلیت و امکان گوگل می‌تواند سرعت بارگزاری و سرعت کاغذ تارنما متبوع را که دربرگیرنده داده هایی از جانب CRUX میباشد، بدست آورده و سود را با دقت به دو میزان اصلی سرعت گزارش دهد: که‌این دو ترازو، رنگ اولی محتوا و بارگزاری محتوای DOM می باشند.
 
شایسته ترین راهکارها برای seo
گوگل سرعت وب سایت (در سود سرعت کاغذ) را تحت عنوان یکی الگوریتم های اساسی برای جايگاه بندی صفحه ها تارنما اعلام نموده است و پژوهش ها آرم داده اند که گوگل ممکن میباشد برای اندازه گیری سرعت ورقه، با استعمال از طریق های خاصی مجال اولی بایت ورقه را اندازه گیری نماید. ضمن این، سرعت تحت برگه، به‌این معناست که موتور های کاوش میتوانند با استعمال از دارایی های منحصر خزیدن که بدین فرمان تخصیص داده گردیده است، تعداد صفحه های کمتری را پیمایش نمایند که‌این میتواند بر روی تحلیل seo وبسایت شما اثر منفی بگذارد.
 
سرعت برگه  همینطور برای تجارب مخاطب UX اساسی میباشد.  می اقتدار اعلام‌کرد که صفحاتی که مجال بارگزاری بیشتری دارا‌هستند، نرخ پریدن بیشتر و فرصت معدل کمتری دارا هستند. مجال بارگزاری فراتر همینطور نشانه دهنده‌ی تغییرات منفی در بهینه سازی وب سایت می باشند.
 
در اینجا تعدادی طریق از هزاران نحوه اورده شده برای بالا بردن سرعت صفحه های را بازگو میکنیم:
 
فعال کردن Compression یا این که فشرده سازی
از Gzip  به کارگیری فرمائید که یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای فشرده سازی پوشه ها میباشد. این نرم‌افزار اندازه‌ی پوشه های css، html و javascript را که تعالی خیس از 150 بایت میباشند، کاهش میدهد. بیان این نکته الزامی میباشد که نباید از این اپلیکیشن برای پوشه های تصویری به کارگیری فرمائید. در قبال شما میتوانید تصاویر را در نرم‌افزار هایی مثل فوتوشاپ فشرده سازی نمائید تا چگونگی تصاویر نگهداری خواهد شد.
 

ساختار داخلی و خارجی سایت و تاثیر در آن سئو

 

 
در قدم اولیه بایستی بازیگران نقش های اساسی سایتمان را بشناسیم . این ستاره ها آموزش سئو که به عبارتی کلید کلمه های نوشته های کتبی و کلمه ها اساسی خویش وب سایت می‌باشند ، به ما اعلام می نمایند که بایستی از چه راهی وارد شویم و تمرکزمان را بر روی تقویت چه عباراتی در اختیار بگذاریم . بدیهیست که به هنگام تمرکز همگی توجهات بر روی پدیده ای خاص و امداد بقیه عامل ها به عالی چشم شدن آن ، شانس دامنۀ متبوع برای برگزیده شدن بوسیله یوزرها موتورهای کاوش گر نیز بیشتر گردیده و با تکرار انتخابش بوسیله آن‌ها و خدمت دهی به وی ، روش خویش را به سمت حاصل نخستین گوگل هموارتر می نماید .
ما در بهینه سازی وبسایت مکلف به محاسبه رقابت پذیری و سطح توسعه رقبای خویش در حوزه های کاری مشترکمان هستیم تا به این وسیله نقاط ضعف و توان خویش را بشناسیم یا این که از خلاء فعالیتی آن ها غایت استعمال را ببریم . هنگامی که خویش را با بالا دستی ها قیاس می‌کنیم ، می‌بینیم که چه چیزی دارا هستند که ما نداریم یا این که به چه مفاهیمی پرداخته اند که ما از آن غافلیم ، لذا در رقابتی سلامت و با استناد به قواعد سئوی کلاه سپید خویش را به آنها می‌رسانیم و با سنجش وضعیت رقبای ذیل دستی خویش ، دلایل ضعف آن‌ها‌را تجزیه و آنالیز کرده (به عنوان مثالً قالبی غیر جذّاب ، محتوایی تکراری ، مشکلات فاحش مفهومی یا این که نگارشی و … ) و آنگاه با کارایی به عدم ارتکاب آن به وسیله خودمان به کاهش دست اندرکاران ترساندن کننده و ترمز های کاهش دهنده سرعت پیشرفتمان می‌پردازیم .
درباره‌ی بهینه سازی ، ما نمی توانیم ورژن ای یکسان برای تمامی تارنما ها بپیچیم و می بایست با دقت به واحد سنجش کاوش یا این که رقابت کلمه ها کلیدی آن در وب به تعیین ، تغییر تحول یا این که بهبود ساختار محتوای تارنما و صفحه ها لندینگ آن بپردازیم . گاهی وبسایت شما او‌لین سایت در حوزه فعالیتیتان میباشد . اگرچه در اینگونه قوانینی اصرار و استمرار در ایجاد و عرضه محتوای توانمند و کاربردی هیچ مشکلی نداشته و منزلت شمارا بیش تر از پیش در این جا مستحکم می نماید ، ولی هنگامی وب سایت حریف مسافت ای بسیار زیاد از نگاه محتوا ، ظواهر و پیوند های متصل با تارنما خویش در مقایسه با شما دارااست ، اختصاص منابع بیش تر از حد بدین فعالیت اسراف بوده و سبب ساز نمی‌شود تا سکو ای عالی از نخستین داشته باشید .
این در حالیست که گاهی در کاغذ سوم یا این که چهارم گوگل بوده و فقط تعدادی پیچ گران قدر را تا وصال به مقصد مهم بر رمز رویه خویش دارید ؛ لذا می بایست با کل قدرت و داشته هایتان به پیش بتازید . از این روست که گفته می‌گردد هر وب سایت سازه به موقعیت منحصربه‌فرد بفرد خویش مستلزم یک استراتژی منحصربه‌فرد میباشد .
 
در گزینش یک استراتژی داشتن نگرشی همگی جانبه ما یحتاج میباشد . طبیعیست که استراتژی تارنما هایی پیشگام در عرصه های رقابتی خویش تصمیمی رفتار الساعه نبوده و از بازه ها قبلی به بایستی ها و نبایدها و اقداماتی که همینک به منصه ظهور رسیده اند پرداخته گردیده است ، عملی که مثلا در ساخت محتوا با کردار محتوایی استاندارد ، آموزنده و کیفیت بالا و همینطور صرف فرصت برای رفع عیوب یا این که رسیدگی ظریف جزئیات آن خود نمایی می نماید .
 

بررسی یک تنوع انکرتکست خوب برای سئو موثر و مطمئن

 

 
قبل از هر چیز بگذارید یک خلاصه کوتاه از این دو مقاله را با خواننده گان آموزش سئو میان بگذاریم. (در حالتی‌که دو مقاله قبل ما راجع‌به انکرتکست را بازرسی کرده‌اید، میتوانید در کمال وقار نصیب آینده را رد نمایید.)
 
انکر تکست و طریق‌های با صرفه‌سازی آن
 
 
خواسته از انکر تکست به عبارتی متن پیوند میباشد. یعنی به عبارتی متنی که برای مخاطب اکران داده می گردد و قادر است بروی آن کلیک نماید. هم اکنون چرا انکرتکست اساسی میباشد؟ به یک عامل معمولی: گوگل هنگامی لینکی به وب سایت شما مشاهده می‌نماید، متن آن را میخواند. بر این پایه میباشد که میفهمد کاغذ شما در چه موردی میباشد و بابت این پیوند بایستی در کدام واژه و کلمه کلیدی به ورقه شما جايگاه بدهد. پس به کار گیری از انکر تکست های بهتر و مرتبط می تواند به بالارفتن رنک گوگل و در غایت داده های عددی وبسایت شما یاری دهد. البته می بایست مراقب باشید. چرا؟ زیرا به کار گیری زیاد از یک واژه کلیدی معلوم در انکرتکست‌ها سبب ساز میشود گوگل شمارا تحت عنوان یک خلافکار شناسایی نماید و بابت اینکار جریمه گردید.
 
پس شما می بایست اعتنا نمایید که چه یک لینک و پیوند داخلی در وب سایت خویش ساخت میکنید یا این که چه شخصاً برای به چنگ آوردن بک لینک و پیوند از تارنما‌های دیگر دست به عمل می شوید (درحال حاضر چه با درخواست از تارنما‌ها و بلاگ‌های دیگر، چه با گذاشتن پیوند خویش در کانال‌های اجتماعی و حتی‌در بدترین وضعیت، خرید لینک و پیوند)، انکر تکست آن را به صحت گزینش فرمائید تا گوگل شما‌را جریمه نکند. همان گونه که گفتم، در مقاله پیشین تماماً به‌این مسئله پرداخته‌ایم.
 
قطعا بخوانید: مزرعه پیوند یا این که Link Farm چیست و چرا می بایست از آن خودداری کرد؟
 
طریق توزیع عالی انکر تکست در لینک و پیوند‌ها
یکی‌از مواقعی که در مقاله پیشین تحقیق شد، این بود که انکر تکست لینک و پیوند‌ها چه گونه می بایست توزیع شوند تا شایسته ترین نتیجه ها را داشته باشند و در عین اکنون جریمه نشوید. برای این خواسته یک نمودار هم (از یک کدام از همکااران انگلیسی خویش) به شما ارائه دادیم.   اما گفتیم که‌این نمودار بیشتر در نقش یک توصیه میباشد و شاید چندان برای یک وبسایت اهل ایران میانگین مطلوب نباشد و یک روش عالی هم وجود دارااست. (در صورتی‌که خواسته از اصطلاحات مصرف شده درین نمودار را نمی‌دانید، نگران نباشید. در نصیب آینده این نوشته ی علمی، آنان‌را مقداری توضیح خواهم اعطا کرد.)
 

چطور باید به سایت خود Rich Snippet اضافه کنیم؟

 

 
بگذارید نخستین روند را به شما توضیح داده و راجع به تمام زمینه آموزش سئو ریچ اسنپیت ها پر‌نور تان کنم، آن گاه به سراغ طریق قرار دادن ریچ اسنیپت در وب سایت می‌رویم.
 
ملاحظه کنید در شرایط معمولی، گوگل بضاعت و توان یه خرده در آشنایی نوع و جزئیات صفحه های شما داراست. یعنی نمیتواند به نیکی فهم و شعور نماید که مولف این کاغذ چه کسی است؟ یوزرها چه امتیازی به آن داده اند؟ به هیچ عنوان محتوای کاغذ در امر چه چیزی میباشد و… .
 
 
 
درپی و با اعتنا به اینکه آشنایی هر چه عالی صفحه ها وب سایت یک کدام از نیازهای مهم گوگل بود، نوعی از کدها را همدم با دیگر موتورهای کاوش مثل بینگ و یاهو به وجود آورد.
 
این کدها که بوسیله کلیه موتورهای کاوش شناخته و پذیرش می گردند، به ربات های آنان در آشنایی خوب صفحه ها امداد میکنند. اسم آنان “داده های ساختار یافته” یا این که استراکچر دیتا (Structured Data) میباشد.
 
به عنوان مثال در شرایط معمولی گوگل توانگری متعددی در آشنایی محتوای این نوشته‌ی‌علمی ندارد. البته کافی میباشد داده های ساختار یافته را به کدهای آن اضافه کنم تا به گوگل بگوید:
 
این یک نوشته‌ی‌علمی میباشد،
تا الان x عدد حیث مثبت و منفی از یوزرها گرفته،
مولف آن سید محمد امین هاشمی اسم داراست،
و…
البته این کدها دقیقا چه میباشند؟
 
Structured Data
فراتر هم گفتم، استراکچر دیتاها، تعدادی کد می‌باشند که با قرار به چنگ آوردن فی مابین کدهای html برگه شما، به گوگل داده ها بیشتری در زمینه‌ی محتوای شیت می‌دهند. برای مثال کد زیر را مشاهده کنید:
 
“name”: “ali mohammadi”
 
اسمی که درین کد در مقابل عبارت name در ورقه شما نوشته میگردد، تحت عنوان تولید کننده این محتوا در لحاظ گرفته گردیده و به یوزرها در نتیجه ها اکران داده گردد.
 
 
 
نکته قابل توجه اینجاست که استراکچر دیتاها خودشان تعدادی نوع متعدد میباشند. یعنی همان طور که شما برای پباده سازی یک تارنما می توانید از کدهای نرم‌افزار نویسی مثل php ،python ،asp و… یاری بگیرید، برای اضافه کردن استراکچر دیتاها هم می توانید یک کدام از این 4 نوع کد و استاندارد را استعمال فرمایید:
 
RDFa
Microformats
Microdata
JSON-LD
هر مورد از اینها نوعی از استانداردها میباشند که می توانند گزینه استعمال قرار بگیرند. ولی مشهور ترین استاندارد، کدهای اسکیما می باشند که تحت تیم microdata قرار می گیرند. ولی خویش گوگل و دیگر موتورهای کاوش سفارش به به کار گیری از کدهای json-ld میکنند.
 
نکته: با دقت به اینکه شما با افزودن استراکچر دیتاها به گوگل در آشنایی خوب وب سایت امداد می کنید، گوگل خلال مزیت های بالا، یه خرده هم توان seo وبسایت تان را ارتقا می‌دهد. پس میتوان بیان کرد ریچ اسنیپت ها به‌این نحوه هم روی seo تارنما تان اثر مثبت می‌گذارند.
 

آزمایشات با چه هدفی باید انجام شوند؟

 

 
نهایتاً بایستی بیان کرد غرض مهم شما بایستی ارتقا نرخ تبدیل باشد. البته این بستگی داراست آموزش سئو که اجرا چه کاری را تبدیل بدانید. به عنوان مثالً در صورتی‌که غرض شما ارتقاء تصویب‌اسم‌های بدون‌پول باشد، می بایست تست‌های خویش را بر مبنای این عمل بسنجید. درصورتی که مقصود، ارتقاء فروش در یک فروشگاه آنلاین میباشد، می بایست غرض تبدیل و آزمایشات خویش را مبتنی بر ترازو ارتقاء فروش بسنجید.
 
در صورتیکه مقصود اینترنت‌وبسایت شما ارتقا تصویب‌اسم‌های بدون‌پول و در غایت ارتقا تصویب‌اسم‌های یاروهمدم با پرداخت اشتراک میباشد، می بایست فیض آزمایشات خویش را بر مبنای این غرض بسنجید، خیر بر مبنای کلیک‌های روی شیت مهم تصویب‌اسم یا این که بقیه معیارهای نامرتبط!
 
در صورتی نتوانید مقصود اساسی و صحیح خویش از سئو نرخ تبدیل را تشخیص دهید، در غایت، خرده‌تبدیل‌هایی را می‌سنجید که مدام هم به بهبود نرخ تبدیل مهم اینترنت‌وبسایت‌تان سبب ساز نخواهند شد. مثلا ممکن میباشد تعداد کسانی که از کاغذ اساسی اینترنت‌وب سایت به هیبت نام نویسی می روند را بسنجید. بعداز جاری ساختن یک تست، متوجه میشوید که ۱۰% اشخاص بیشتری از این کاغذ به هیبت نام نویسی می روند، براین اساس به‌این سود می سید که‌این تغییر و تحول را در اینترنت‌وبسایت خویش اعمال نمایید.
 
البته چیزی که از آن مطلع نیستید این میباشد که اگرچه این تغییر و تحول، نرخ کلیک بر روی هیبت تصویب‌اسم را ۱۰% ارتقاء داده میباشد، البته تعداد تصویب‌اسم‌ها را ۵% کاهش داده میباشد. به همین استدلال بایستی مدام نتیجۀ تست را با مقصود مهم خویش بسنجید. اگرچه بهبودهای فیس داده در حیطههای خرده‌تبدیلی (مثل ارتقاء جابجایی استفاده کننده از شیت‌ی مهم به برگه‌ تصویب‌اسم) دستاورد نیکی میباشد، البته غرض آخری شما از اعمال یک تست این وجود ندارد، بلکه می خواهید تعداد تصویب‌اسم‌های قطعی خویش و تعداد فروش اشتراک را بالا ببرید.
 
این غلط، خطا رایجی میباشد. یک ورژن ممکن میباشد نرخ کلیک بر برگه نام نویسی را ۲% ارتقا دهد، البته ورژن‌ای دیگر هیچ صعودی در نرخ کلیک بر هیبت نام نویسی تولید نکند البته تصویب‌اسم‌های قطعی را تا ۸% بیشتر نماید. در سناریویی دیگر، ممکن میباشد هر دو ورژن سبب ساز به ارتقاء یکسانی در نرخ کلیک شوند، البته ورژن تازه اشخاص بیشتری را به نام نویسی یا این که تصویب پیشنهاد ترغیب نماید. جز با سنجش هر تست مطابق مقصود اساسی خویش هیچ گاه نخواهید فهمید که کدام ورژن حقیقتاً داراست همت بهتری علامت می دهد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد