x تبلیغات
آموزش سئو

URLها به On-page کمک می‌کنند

 

 
گوگل خیلی بدیهی ذکر نموده است که URLها یاری آموزش سئو می‌نمایند تا فهم و شعور بهتری از محتوای یک شیت داشته باشد. براین اساس بایستی بلد باشیم که چطور URLهای برگه را با صرفه‌سازی کنیم.
• یک کلمه و واژه کلیدی داشته باشید: وجود واژه کلیدی اساسی در URL به گوگل و یوزرها یاری می‌نماید تا محتوای برگه را خوب فهم و شعور نمایند.
• فوکوس در سمت چپ: کلمه و واژه کلیدی را تا حد قابلیت در اولِ URL، یعنی در سمت چپ آن قرار دهید.
• از کلمه ها صحیح و حقیقی وواقعی به کارگیری فرمائید: سعی فرمایید تا کلمه ها ناواضح و بی‌معنا در نشانی اینترنتی شیت وجود نداشته باشد تا گوگل و استفاده کننده بتوانند بلافاصله از محتوای این نشانی به کار گیری نمایند. کلمه ها نقش مهم در On-page بهینه سازی دارا‌هستند.
• نشانی کوتاه و بدیهی باشد: وضعیت ایده‌آل این میباشد که URL کاغذ کوتاه و برای موتورهای کاوش و یوزرها قابل ادراک باشد. هر چه کوتاه‌خیس و قابل ادراک‌خیس باشد، اکران آن در فهرست سرچ‌ها و ورقه‌ی اینترنت سهل وآسان‌خیس میگردد.
 
” توجه نمایید که کاربر هر چه بیشتر جزئیات عمل شمارا فهم نماید، بیشتر به کلیک کردن روی فیض و حتی لینک و پیوند‌های دیگر عشق‌مند میگردد.”
 
• از خطه فاصله در میان کلمه ها به کار گیری نمایید: خط چین URLها را خواناتر می‌نماید. مثلا در صورتی‌که شیت‌ای در باب سرویس ها سئو میباشد، از URL ” www.yourcompany.com/سئو-services” به کارگیری نمایید.
• اجتناب از شناسه Ids: تا جایی که ممکن میباشد از درج Ids درURL های وبسایت اجتناب نمائید. زیرا Idsها تیم‌ای از URLها را برای به عبارتی کاغذ تولید می‌نمایند و وضعیت بغرنج می شود. خویش گوگل توصیه می‌نماید که از First-party cookieها به کارگیری نمائید.
 
برچسب‌های تیتر و توضیحات متا
متا تگ‌ها از مهمترین فاکتورهای seo داخلی می‌باشند. هر ورقه‌ای یک برچسب تیتر داراست و این برچسب در حاصل سرچ در پوسته یک تیتر علامت داده می‌گردد. توضیحات متا خلاصه‌ای کوتاه از برگه‌ای میباشد که در پایین تیتر ظواهر می شود. هر دوی آن ها به یوزرها، موتورهای کاوش امداد می‌نمایند تا مقصود از محتوای آن کاغذ را عالی و ظریف‌خیس فهم نمایند. برچسب یا این که تگ تیتر یک فاکتور بی واسطه برای درجه‌بندی بهینه سازی در شیت میباشد اما توضیحات متا اینطور نیستند.
هم تیتر و هم توضیحات متا نقش مهمی در اینکه کاربر جذب محتوای شما می شود و روی آن کلیک می‌نماید یا این که خیر دارا‌هستند. وقتی که تیتر و متا باصرفه میشوند، نرخ کلیک (CTR) ارتقا پیدا می‌نماید. این مراحل باعث به اخذ ترافیک بیشتر میگردد.
 
” دقت داشته باشید که گوگل شیوه رئیس برچسب‌های تیتر را در آگوست 2021 به روز کرد. بعداز این به روز، Google عنوان ها ورقه را بر پایه ی بقیه عنصرها جان دار در شیت، مثل سرفصل‌ها ویرایش می‌نماید.”
 
شاید این تغییرات اثر متعددی روی سکو‌بندی نداشته باشد، ولی حتما در حالتی که به اندازه کافی جالب و تاثیرگذار نباشد، اثر منفی بر روی CTR میگذارد. طبق پژوهش ها کارشناسان بهینه سازی، با این الگوریتم نو گوگل، CTR تا 37 درصد کاهش پیدا کرده میباشد.
 
هدرها و اثر آنان بر بهینه سازی
استعمال از هدرهای زیادی مانند H1،H2،H3 و … در صفحه های اینترنت‌وب سایت شما از یکسری جهت بهینه سازی را تقویت می‌نماید. نخستین اینکه کربران معمولی‌خیس مطالب را میخوانند زیرا از قرائت یک ورقه‌ی یک دست خسته می گردند. هدرها امداد می‌نمایند تا بتوانیم با سرعت کلیات محتواها را تحقیق کنیم. بعداز این جهت مطمئن هستیم که گوگل هم به هدر عشق داراست. دوم اینکه همین زیرعنوان‌ها سبب می‌شند گوگل محتوای یک ورقه را خیلی بی آلایش فهم نماید.
 
” مطلقا از کلمه و واژه کلیدی مهم محتوا در یک یا این که دو هدر H1 به کارگیری نمائید.”
 

شما اینجا هستید Breadcrumb

 

 
مطلقاً در مجموع صفحه های داخلی خویش یک دنباله سوخاری داشته باشید. آموزش سئو بخش نشانی مکانی گروه ای از ارتباطات در بالای شیت میباشد که به پیمایش یاری می نماید. درصورتی که از WordPress به کار گیری می‌کنید ، افزونه های بدون‌پول متعددی برای ساخت وجود دارااست.
 
پیوندهای داخلی
هنگامی راجع‌به پیوندهای داخلی کلام میکنیم خواسته ما پیوندهایی در برگه ای میباشد که به بقیه صفحه ها جانور در تارنما یعنی لینک و پیوند های داخلی اشاره می نمایند.
 
 
در نمونه ذیل ، زمانی که روی لینک ذیل با تیتر لینک و پیوند سازی داخلی کلیک می‌کنید ، به شیت ای دیگر هدایت می شوید ، که داده ها بیشتر در باب آن درج شده میباشد.
 
بیشتر بخوانید : لینک و پیوند سازی داخلی
 
لینک داخلی یک استدلال بسیار اساسی برای سئو وبسایت میباشد ، البته هنوز هم اکثری از دارندگان سایت به صورت درست از آن استعمال نمی‌کنند.
 
ضوابط تقلید از لینک و پیوند های داخلی معمولی میباشند
مقاله‌ها مرتبط را با هم یا این که با به کار گیری از متن لنگر واژه کلیدی یا این که با استعمال از تیتر بدون نقص نوشته‌ی‌علمی لینک دهید.
اعتقاد نتیجه ها فرمائید که ارتباطات هم برای مخاطب موءثر می‌باشند و هم به وسیله موتورهای کاوش سهل است.
 
ارتباطات در تارنما به مخاطب یاری می نماید تا عالی در وب سایت هدایت گردد.
برای لینک و پیوند داخلی از عباراتی مانند “اینجا را کلیک فرمائید” یا این که “[..]” به کار گیری نکنید.
بیشتراز حد ساخت و ساز نکنید. یک‌سری لینک و پیوند داخلی در هر کاغذ کافی میباشد (در شکل بایستگی بیشتر ساخت و ساز فرمائید)
مدام پست های دیرین را به پست های تازه لینک نمی دهید ، البته هر دو هفته یک توشه به عقب برگردید و پست های جدیدتر را از پست های دیرین لینک دهید.
جاری ساختن شغل معمولی ای وجود ندارد به خصوص در‌صورتی‌که پست های متعددی دارید ولی ابزاری بسیار پر ارزش برای بهینه سازی در وبسایت میباشد.
پوسته بندی متن و به کار گیری از H1 ، H2 و H3
صرفا بخشی از متن را در تارنما خویش منتشر نکنید فارغ از اینکه آغاز پوسته بندی مهم اجرا دهید. این برای تجارب مخاطب مطلوب وجود ندارد و مغایر کارایی های سئو شما شغل می نماید.
 
بیشتر بخوانید: تگ های h1 تا h6
 
دستورالعملهای کلی برای پوسته بندی یک پست یا این که کاغذ در تارنما شما:
 
تگ هدینگ در طراحی وب سایت و مقاله گذاشتن
برای تیتر پست خویش از برچسب های H1 به کارگیری نمایید
از عنوان ها H2 برای عنا وین مهم پست خویش به کار گیری نمایید.
برای جلب دقت یوزرها از BOLD و Italics به کارگیری نمائید
از برچسب های H2 برای تمامی عنا وین خویش به کارگیری نکنید
جمله های خرد بنویسید
از اندازه مداد به کار گیری فرمائید که قرائت آن سهل وآسان میباشد
هنگام پوسته بندی پست های خویش ، مدام تجارب استفاده کننده را در لحاظ داشته باشید. آیا استفاده کننده میتواند با نگاه کردن به برگه ، قسمت های مهم ارسال شما (برچسب H2) را شناسایی نماید؟ آیا تلاوت متن در کلیه دستگاه ها (تلفن های هوشمند ، اپل آی پد ، تبلت های اندرویدی و غیره) سهل میباشد؟
 

ارتباط برندسازی و سئو چیست؟

 

 
رسیدیم به قسمت هیجان‌انگیز قصه! هم اکنون بایستی رابطه بهینه سازی و برندینگ آموزش سئو را چک کنیم. می بایست بیان کنم که‌این دو رابطه زیبایی دارا هستند و به ویژه درخصوص حصول‌وکارهای آنلاین، هرگز نمی‌قدرت از هم جدایشان کرد.
 
اثر seo بر برندسازی
در مرحله اولیه اثر بهینه سازی بر برندسازی را رسیدگی می کنیم. همانگونه که اشاره کردم، بعد از این که نام و نشان و شخصیت برندتان برای خودتان مشخص و معلوم و پر‌نور شد، بایستی عموم را از وجود آن باخبر نمایید. یکی شایسته ترین شیوه‌ها برای این فعالیت، استعمال از سرویس ها seo یا این که باصرفه‌سازی تارنما و ولی کانال‌های اجتماعی میباشد.
 
 
 
فرض نمائید اخیرا یک فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث بهداشتی و آرایشی راه اندازی کرده‌اید. نام‌و‌نشان و شخصیت مارک را تعیین کرده‌اید و آن را در اسم مارک، لوگو، گزینش رنگ‌ها، طراحی وب سایت و … به جریان انداخته‌اید. درحال حاضر می بایست عموم را از وجود برندتان با خبر نمایید. تبلیغ و اطلاع رسانی بخشی از قصه میباشد. بنرهای تبلیغاتی در وب سایت‌های گوناگون، پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌ها، عموم را با مغازه آشنا می‌نمایند ولی هنوز عمل مهمتری میباشد که می بایست ایفا دهید.
 
عموم چرا به مغازه‌های آرایشی و بهداشتی راز می زنند؟ به جهت یک نیاز. از جمله اینجانب سی سالگی را رد کرده‌ام و حال دلهره چروک‌های بدور دیده به جانم افتاده! مثل همگی شما اینجانب هم پیش از هر کاری به گوگل عالم مراجعه میکنم و عبارت‌هایی مثل این‌ها را جست‌وجو می کنم:
 
پیشگیری از چروک بدور دیده
 
شیوه‌های پیشگیری از چروک بدور دیده
 
شایسته ترین نحوه‌ها برای پیشگیری از چروک بدور دیده
 
و …
 
در شرایطی‌که وب سایت دکان شما روی سئوی این عبارت‌ها فعالیت نموده باشد و به درجه‌های بالا در کاغذ حاصل رسیده باشد، اینجانب آن را میبینم و از وجود برندتان با خبر میشوم. این مهم‌ترین اثر seo بر برندسازی میباشد. این جا هنوز مشاجره فروش مطرح وجود ندارد. تنها اینجانب متوجه گردیده‌ام که دکان جدیدی وجود داراست.
 
هم اکنون احتمال داراست روی پیوند سایت شما کلیک کنم و نوشته ی علمی‌ای که ارائه کرده‌اید و خصوصیات محصولی که معرفی می کنید را بخوانم. پیاده سازی UI و UX تارنما، نوع و لحن محتوا، رنگ‌آمیزی، عکس‌ها و کلا هر چیز دیگری که در وبسایت‌تان میبینم تصویری از مارک شمارا در ذهنم منعکس می‌نماید.
 
البته نگرانی اینجانب سی و یک‌سری ساله که صرفا چروک به دور دیده وجود ندارد! درحال حاضر دیگر می بایست به کرم شب هم تامل کنم! گشوده هم به گوگل عزیز مراجعه میکنم و گشوده هم با وبسایت دکان شما مواجه می شوم که نوشته‌ی علمی‌ای در خصوص بایستگی و مداقه استعمال از کرم شب منتشر نموده است.
 
متوجه منظورم شدید؟ اثر seo بر برندسازی این میباشد که هر چه روی لغات کلیدی بیشتری فعالیت نمایید و بهینه سازی وب سایت‌تان را بیشتر تقویت نمایید، بیشتر در معرض رویت کرد مخاطبان مقصود قرار می گیرید. هر چه بیشتر در معرض روءیت کرد باشید، اشخاص بیشتری به تارنما شما رمز می زنند. هر چه بازدیدکننده‌های بیشتری داشته باشید، اشخاص بیشتری از وجود برندتان باخبر میگردند و موضوع بدین جا ختم نمی شود.
 
با به کار گیری از اصول بازاریابی محتوا و seo، یوزرها را مجدد و مجدد به سایت خویش هدایت میکنید و بعد از هر بازدید، تعامل یا این که خرید، مقام مارک شما در ذهن‌شان بیشتر ثبت می شود.
 
همین پروسه در باب با صرفه‌سازی کانال‌های اجتماعی هم صحت می‌نماید. حضور برجسته و مفید در‌این کانال‌ها، عموم را از وجود یک مارک تازه مطلع می‌نماید و تعامل‌ها و سوال و جواب‌ها، مقام مارک را بیشتر ثبت می‌نمایند.
 
seo به عبارات کلیدی محصور نمی شود. شما می توانید روی با صرفه‌سازی تصاویر و بهینه سازی محلی نیز فعالیت نمائید و برندتان را بیشتر در معرض مشاهده کرد عموم قرار دهید.
 

افزونه سئو پیشرفته وردلیفت WordLift

 

 
وردلیفت از شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی با قابلیت و امکان‌های توسعه آموزش سئو یافته میباشد که به جهت به کار گیری از علم هوش تصنعی، عملکردی ورای بقیه افزونه‌های بهینه سازی دارااست. با این اکنون، متأسفانه این افزونه مجانی نبوده و برای استخراج‌وکارهای کودک و خرد چندان پیشنهاد نمی شود. هزینه اشتراک این افزونه از ۵۹ دلار در ماه استارت می شود.
 
همانطور که اورده شده افزونه WordLift، با فناوری هوش تصنعی پیشرفته میباشد. به همین برهان بخش اعظمی از پیکربندی بهبود بهینه سازی که در افزونه‌های قبل به طور دستی تهیه می گردند، با یاری این افزونه به طور خود کار و با سرعت بیشتری جاری ساختن میشود. همینطور پیشنهادات این افزونه برای افزودن پیوند‌های داخلی، متاها و برند‌آپ‌ها زیرکانه‌خیس بوده و شانس چشم شدن محتوای شما بوسیله یوزرها را بالا میبرد.
 
ترجمهٔ محتوای وبسایت بوسیله وردلیفت، امداد می‌نماید تا برگهٔ شما بوسیله گونه های ماشین‌ها همانند خزندگان اینترنت (Search Crawlers)، چت بات‌ها و دستیارهای دیجیتال (برای مثال گوگل اسیستنت، سیری و الکسا) قابل قرائت باشد. این خصوصیت، ترتیب ترافیک طبیعی وب سایت شما‌را ارتقاء میدهد.
 
 
یک کدام از قابلیت و امکان‌های ویژهٔ وردلیفت، ترجمهٔ محتوای صفحه های وب سایت به داده ها قابل قرائت بوسیله ماشین‌های متعدد میباشد.
 
خصوصیت‌ها و قابلیت و امکان‌های افزونه وردلیفت:
استعمال از فناوری‌های پردازش داده و نمودارهای علم برای خودکارسازی بخشی از شغل‌های مربوط به seo وبسایت همانند برند‌آپ‌ها و بک‌پیوند‌ها.
به کارگیری از فناوری WooRanks برای رصد کردن معیار توسعه و گسترش محتوای شما و ارائهٔ پیشنهاد‌های کاربردی برای با صرفه‌سازی وب سایت
یکدست‌سازی با گوگل آنالیتیکس
آیتم استعمال بوسیله بعضا از حصول‌وکارهای پر اسم و رسم در سطح دنیا همانند Amazon Audible ،Airbnb ،Greenpeace و TheNextWeb
 
 
بیشتر بخوانید: 10 ترفند اساسی برای سئوی فروشگاه آنلاین شما
 
گردآوری‌بندی
پلاگین های seo، یکی‌از مهم ترین ابزارهایی میباشند که به شما یاری می‌نمایند درجهٔ خویش را در موتورهای کاوش بالا ببرید.
یواست بهینه سازی (Yoast سئو)، یک کدام از قدرتمندترین افزونه‌های بهینه سازی میباشد که بیشترین واحد سنجش نصب را در دنیا دارااست. این پلاگین، با رابط کاربری فارسی، اصلی ترین جامعهٔ یوزرها، بیشترین محتوای آموزشی دوست داستنی‌ترین پلاگین seo به حساب میآید.
بهینه سازی کادر ورک (سئو Framework)، با پیکربندی معمولی‌خیس و انعطاف‌پذیری در شناسایی لغات کلیدی، وسیع ترین حریف یواست بین کاربرانی میباشد که درپی یک افزونه مدل و سریع برای seo صفحه های می‌باشند.
 

تاثیر سرعت سایت بر سئو چیست؟

 

 
چندسالی میباشد که گوگل ذکر نموده است، سرعت وب سایت یکی‌ آموزش سئو از دست اندرکاران اساسی در جايگاه بندی است. در واقع می قدرت اعلام کرد یکی‌از دست اندرکاران ابتدایی که گوگل برای درجه بندی وب سایت ها در لحاظ میگیرید، همین سرعت وب سایت و فرصت بار گذاری آن است. می اقتدار اعلام کرد ارتباط معکوسی در میان این دو وجود داراست. هرچه سرعت بیشتر باشد، مجال بار گذاری کمتری ما یحتاج میباشد. از این رو این مساله خلال اینکه میتواند سبب ساز یاری به seo وبسایت از حیث گوگل شود، رضایت مخاطب را پیرو داشته باشد.
 
چنانچه سرعت تارنما نادر باشد از این رو مجال بربارگذاری آن زیاد میشود و در بدترین موقعیت می بایست نزدیک به 3 ثانیه بی نقص بار گذاری خواهد شد و در حالتی‌که خیلی بیشتر از این ارتفاع بکشد، استفاده کننده تارنما شما‌را شکاف خواهد کرد. برای همین خوب میباشد، عواملی که سبب ساز ارتقاء سرعت وب سایت می‌گردد را بدانید و آنان‌را در پیاده سازی سایت خویش به شغل ببرید.
 
بیشتر بخوانید :  تحلیل اینترنت و فرآیند تجزیه و محاسبه ترافیک وبسایت
سرویس ها جی تی متریکس
جی تی متریکس GTMetrix تحت عنوان ابزاری برای seo اینترنت‌تارنما ها و بهبود جايگاه آنان دارنده مزایای پایین میباشد:
 
پژوهش و تحلیل جزئیات سرعت لود تارنما
ارائه لیستی از مواقعی که منجر کاهش سرعت لود وبسایت می‌شوند.
ارائه راهکارهای اثر گذار برای بهبود سرعت تارنما با اعتنا به چک انجام یافته
آگهی از سرعت و طریق لود قسمت های متفاوت وبسایت
ارائه داده ها و ارزیابی وبسایت به طور روزمره، ماهانه و هر ساله
شناخت با قسمت های جی تی متریکس
Performance scores : این نصیب معیارهایی برای سنجش سرعت را ارائه می‌دهد و دارنده دو قسمت پایین میباشد:
 
 
جی تی متریکس Performance scores
PageSpeed score : آرم دهنده درصد باصرفه بودن کدهای وبسایت میباشد و هر چه واحد سنجش این درصد فراتر باشد تارنما شما با صرفه خیس میباشد.
 
Yslow score : این نصیب هم درصدی را آرم میدهد که مطابق ابزار و استانداردهای یاهو برای سرعت بار گذاری وب سایت میباشد. در حالتی که اینترنت‌وب سایت شما در‌این بخش دارنده امتیاز قابل قبولی وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم با یک اپلیکیشن‌نویس ماهر جهت با صرفه‌سازی این مقادیر مشاوره نمایید تا بتوانید سرعت وبسایت تان را به حداکثر مقدار ممکن برسانید.
 
جزئیات برگه Page Detail
Page Load Time : این نصیب، مجال لود بدون نقص وبسایت بر حسب ثانیه را علامت میدهد.
 
بیشتر بخوانید :  اثر تبلیغات گوگل بر بهینه سازی وب سایت
Total Page Size : این بخش وسعت مهم کاغذ تارنما که آیتم تحقیق قرار گرفته گردیده است را آرم می دهد.
 
Request : این بخش، تعداد درخواست‌های ارسالی به سرور برای لود بخش های گوناگون تارنما را علامت می دهد. هر چه تعداد درخواست‌ها فی مابین سرور و مرورگر کمتر باشد، فشار کمتری به سرور وارد میگردد. در فیض سرعت لود تارنما ارتقاء می یابد.
 

انواع محتوا های هدف

 

 
در نوشته‌علمی ای که در همین تارنما به عنوان اشکال محتوای وب سایت آموزش سئو ارائه گردیده روی هم رفته در باب گونه های محتوا اشاره شد‌ه‌است. ولی در پی همین مقاله شما به مواقعی عکس العمل میکنید که در آن مقاله به آن اشاره نشده میباشد.
 
 
 
محتوای مقصود شما در هر جستجو گر می‌تواند یکی‌از مورد ها ذیل باشد :
 
صفحه های تولید ها 
ارتباط این گزینه با تارنما های تجاری مثل مربا و کره میمونه ! وب سایت های تجاری متعددی با seo محصول ها خودشون به راحتی اون رو در مشت موتور های جستجوگری مثل گوگل میزارن و برخورد بالای ورودی از کاوشگر ها سبب ساز پرورش و بسط سایتشون میشه. بالا بردن تارنما در سرچ گوگل می تونه درامد بهتری رو برای شما رقم بزنه.
 
پست های وب لاگ 
یک وب لاگ یک کدام از بی آلایش ترین رویکرد ها برای ساخت جریان ورودی جستجو گر های متفاوت به وب سایت شماست ! در مجموع، پست های بلاگ بیشتر دیدنی میباشند و بیشتر احتمال داره که کاربر وارداتی به سمت سرویس ها وبسایت شما سوق داده بشه، بدین ترتیب یک بلاگ می تونه یک راه و روش خوب برای ساخت‌و‌ساز ورودی های زیاد و در فیض رونق تجارت و گسترش شما بشه (به حافظه داشته باشید، وب لاگ ها بسیار انعطاف پذیر میباشند و شما می تونید از اونا برای میزبانی هر کدام از اشکال پایین درین لیست به کار گیری نمائید.) 
 
یکی مدیر محتواهای دارای اسم و رسم در این باره وردپرس میباشد. در سالهای اخیر بالا بردن بهینه سازی وب سایت وردپرس بسیار رونق پیدا نموده است. راه حل های بهینه سازی تارنما وردپرس زیاد میباشد که در صفحه های دیگر به طور منحصربه‌فرد درباره ی هریک به تفضیل دعوا خوا‌هیم نمود.
 
مقاله ها
نوشته‌ی علمی و یا این که گفتگو افراد دوست داستنی برای عموم ! شخصیت های جنجالی، موضع گیری ها و سخن ها می تونه شیوه ورودی تصاحب کردن بهتر برای یک وب سایت خبرگزاری و یا این که خبر نامه ها باشه، تارنما هایی مثل ویکی پدیا پیشتاز داده ها افراد و نوشته‌علمی در عالم می‌باشند ! 
 
راهنما ها
موعظه نمائید ! شما می تونید با قرار دادن فراگیری و پند هایی که اکثر استفاده کننده شما با اون درگیره و بهش نیاز داره اون رو با پای خودش به سمت خودتون هدایت نمائید ! اکثر وقت ها راهنما ها در چندین پست خلاصه میشن البته یک طریق دیگه هم میباشد، می تونید در شکل میل راهنمای بدون نقص رو در یک پست قرار بدید و سپس کاربر ورودی شما برای دسترسی بی نقص به محتوای مقاله نیاز به ورود به حساب کاربری داشته باشه، هر تعدادی این ترازو استقبال یوزرها ورودی از طرف موتور های کاوش رو میاره ذیل اما می تونه سیاست مفیدی برای ارتقاء ترافیک تارنما شما باشه
 

تکنیک های سئو خارجی

 

 
لینک بیلدینگ یا ساخت بک لینک
اصلی ترین تکنیک سئو خارجی سایت، ساخت بک لینک برای سایت است. در واقع آموزش سئو گوگل با بررسی بک لینک های هر سایت به معتبر بودن سایت شما پی می برد. به طور کلی لینک بیلدینگ به سه شکل انجام می شود:
 
لینک های ساخته شده به صورت دستی ( Manual link)
 
در این نوع لینک سازی، مدیر سایت یا سئو کار، اقدام به لینک سازی در سایت های مختلف می کند. لازم به ذکر است که این روش می تواند خطرات زیادی را برای شما داشته باشد. چرا که اگر گوگل به مصنوعی بودن این لینک ها پی ببرد، شما را جریمه خواهد کرد. برای جلوگیری از بروز این اتفاق، پیشنهاد می کنیم مطلب " بهترین روش های لینک بیلدینگ " را مطالعه کنید.
 
 
 
لینک‌های طبیعی (Natural link)
لینک های طبیعی بدون دخالت سئو کار یا مدیر سایت انجام می شود. اما زمانی این اتفاق می افتد که سایت شما از نظر محتوایی کامل و با کیفیت باشد. تنها در این صورت است که مخاطب ترغیب می شود تا سایت شما را به دیگران معرفی کند.
 
 
 
انتشار رپورتاژ آگهی
 
رپورتاژ آگهی به متن تبلیغاتی گفته می شود که به منظور معرفی کالا یا خدمات در سایت های پر بازدید منتشر می شود. در واقع سئو کار یا مدیر سایت یک متن تبلیغاتی را آماده کرده و در یک سایت پر بازدید منتشر می کند. اصولا شما می توانید در هر رپورتاژ تنها 3 لینک به سایت خود بدهید.
 
البته نوشتن رپورتاژ آگهی ترفند هایی دارد که در مطلب " نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی " آن را به شما یاد داده ایم.
 
 
 
کدام بک لینک ها ارزش بالاتری دارند؟
حال این سوال مطرح می شود که از بین روش های لینک سازی، کدام روش ارزش بیشتری دارد؟ اصولا لینک هایی که از نظر سئو، ارزش بالاتری داشته باشند، اهمیت بیشتری برای ما خواهند داشت. اما لینک سازی ها چطور ارزش گذاری می شوند؟
 
قدمت لینک ایجاد شده
محبوبیت و تعداد کلیک انجام شده روی لینک
موضوع لینک و سایت لینک دهنده
متن لینک یا انکر تکست
دامین آتوریتی یا اعتبار دامنه لینک دهنده
تعداد لینک های خارجی آن صفحه یا به طور کلی دامنه

انواع تولید محتوا برای سایت های مختلف

 

 
همانگونه که می‌دانید برای اینکه شما بتوانید مرتبه تارنما خویش را با معمولی ترین طریق آموزش سئو در گوگل بالا بکشید همین ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد، ساخت و ساز محتوا نقش بسیار موثری داراست در اینکه شما چه از نگاه درجه و چه از دید seo تارنما شما بالا بروید،ساخت‌و‌ساز محتوا چندین مطالب میباشد که بوسیله بعضا پوسته ها صحیح میگردد، قصد اساسی ما درین مقاله این است که گونه های ایجاد محتوا برای تارنما های متعدد را به شما عزیزان بیان کنم که شاید تا حدی به شما یاری کرده باشیم.
 
البته این را از خاطر نبرید که هر فرصت که خواستید برای تارنما متبوع ساخت محتوا با کیفیتی را داشته باشید کافی میباشد که به وب سایت منلین مراجعه کرده تا در سریع ترین مجال ساخت محتوای باکیفیت به دست شما رسد. همینطور برای اخذ هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا میتوانید با گروه ما در خصوص باشید.
 
چگونگی گونه های ساخت‌و‌ساز محتوا
فعلا یکی مهم‌ترین المان های که شما می بایست در زمان ساخت و ساز محتوا آن را رعایت فرمایید این میباشد که نیاز دارید از همه اوامر مغزی خویش استعمال نمایید، به‌این شکل که چگونگی اشکال ایجاد محتوا برا تارنما های گوناگون طوری باشد که سبب ساز بالا رفتن درجه تارنما بشود، یعنی جايگاه تارنما به خودش یک موقعیت رو به بالا بگیرد، وقتی که شما یک ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت بالا را جاری ساختن می دهید سبب ساز می‌گردد که وب سایت شما از نگاه گوگل یک وبسایت بسیار مطلوب و مخاطب پسند در حیث گرفته گردد.
 
متاسفانه یک کدام از مشکلاتی که وجود داراست این است که در‌صورتی‌که شما یک ساخت و ساز محتوا کیفیت خوب را ایفا ندهید منجر میشود که درجه شما از طرفی تحت بی آید و از طرفی دیگر استفاده کننده پسند نباشد و بازدید تارنما شما کمتر بشود.
 

تکنیک های قرار گیری در صفحه اول گوگل

 

 
لینک و پیوند های داخلی
پیوند های داخلی در واقع پیوند های می باشند که سبب ساز اتصال داخلی آموزش سئو صحفات مرتبط وبسایت به یکدیگر می‌شوند. به نوعی آنان‌را نوعی بک لینک و پیوند به اکانت می‌آورند ولی بک لینک و پیوند داخلی. نکته ای که بایستی در آنها در لحاظ بگیرید، این میباشد انکر تکست لینک و پیوند های داخلی می بایست کلمه و واژه کلیدی کاغذ متبوع باشد و همینطور رابطه محتوایی در بین صفحه های رابطه داده گردیده باشد. مهم ترین مزیت لینک و پیوند های داخلی، سبب ساز ریلکس خیس شدن پیمایش یوزرها در تارنما میگردد که‌این قادر است اثر مهمی در قرارگیری وب سایت شما در ورقه اولیه گوگل باشد.
 
لینک و پیوند های فرنگی
پیوند هایی می باشند که شما به دیگر وبسایت ها می دهید یا این که از سایر وبسایت ها اخذ می‌کنید. اثر این پیوند ها برای برگه اولیه گوگل به مراتب خیلی مهمتر از پیوند های داخلی میباشد، مخصوصا اینکه در صورتیکه از شبکه‌های‌عمومی باشد. هرچه محتوای وبسایت شما مطلوب باشد، شانس اخذ پیوند های فرنگی به وبسایت شما بیشتر خواهد بود.
 
سرعت وب سایت
سرعت وب سایت از عامل ها مهمی میباشد که نقش گزینش کننده در قرار به دست آوردن تارنما شما در شیت نخستین گوگل دارااست. حتی در حالتی که همگی مفاد به نیکی رعایت گردد البته سرعت بار گذاری وبسایت بالا باشد، سود منفی برروی جايگاه شما خواهد داشت. سرعت بار گذاری زیاد خیر صرفا اثر منفی بر seo تارنما شما داشته باشد، بلکه سبب ساز شکاف یوزرها گردد. حتی تعقل 1 ثانیه ای در لود، سود به مراتب منفی خواهد داشت.
 
نقشه وب سایت
این نکته را در لحاظ داشته باشید که شما وب سایت خویش را برای موتورهای کاوش نخستین از همگی بایستی با صرفه فرمائید و این فعالیت به خیر و خوبی اعمال نمی‌شود مگر با داشته یک نقشه وبسایت که به آنها نقشه کلی مسیر پیمایش را معرفی فرمائید.
 
از این رو نقشه وب سایت بایستی بدیهی، قابل خوانا و آپ تو دیت باشد و هر تغییری که در وبسایت نظر می‌کنید سریعا در فولدر sitemap آپ دیت خواهد شد و قرار گیرد. داشتن نقشه وب سایت به موتورهای کاوش یاری می نماید تا عالی درسایت شما پیمایش کرده و ازاین رو در کاغذ نخستین گوگل قرار بگیرید.
 

ویژگی های واژه نامه ساز در یک واژه نامه آنلاین

 به کارگیری از کلمه طومار ساز آسوده میباشد. آموزش سئو موضوع ها را مالامال کرده و با به کار گیری از دکمه ها کلمه و واژه طومار خویش را به شیوه های متعدد منتشر نمایید. 

 
1. برای دیدن فراگیری ویدیویی، روی Help کلیک نمائید.
 
2. برای تولید یک تمرین تطبیقی کشیدن و آزاد کردن، روی Quiz کلیک نمائید. در صورتی با استعمال از TaskChain یا این که Quizport به آن لینک و پیوند دهید، Moodle امتیاز را گرفته و آن را به کتاب سکو بندی Moodle شما گزارش می‌دهد. 
 
3. روی Publish کلیک فرمایید تا واژه و کلمه طومار شما زنده خواهد شد و در ورقه نمونه های واژه و کلمه طومار فهرست خواهد شد.
 
4. روی iFrame کلیک فرمایید تا کد iframe ایجاد خواهد شد. در فیض میتوانید از آن برای قرار دادن کلمه و واژه طومار خویش در هر پست بلاگ استعمال فرمائید. به نمونه های تحت دقت نمایید. 
 
5. برای صادر نمودن آحاد کلمه و واژه طومار در HTML با پیوند های سبک ها و تصاویر مرتبط با تلفظ متن به گفتار، روی HTML کلیک فرمایید. در یک پست بلاگ یا این که زمان Moodle، کد را در ویرایشگر متن خویش در موقعیت HTML جایگذاری فرمایید.
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد